[TEL] Sports Tracker

  • Sprawdź bezpośredni link do posta
  • Statsy wątku

wronka | 14.07.2013 08:18 | Odpowiedzi: 4 | Śledzony: 0 | Czytano: 996 razy

Wątków: 403 | Odpowiedzi: 2156

Jak już wybrałem jednak ta apke do moich morderczych treningów oraz zaczalem przymierza się do wersji pro;) , nadeszły problemy
_ nie dodało mi treningu do strony ani na fb, mimo że w telefonie wyświetla z dopiskiem "not synced" i za ch@@@ nie dodaje
_ mając meila/hasło w bazie danych mogę się logować tylko przez przycisk Connect Facebook :/ a chyba zakładałem ręcznie.konto i sparowalem z fb
_można sports tracker sparowac z dziennikiem aktywnosci na dbałość (żeby pokazywał w słupkach???)
w/w problemy spowodowały nerwicę Ikona: ;)
Dziękuję za cenne wskazówki w sprawie wyjasniecia Ikona: :)

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

Odpowiedzi:

14.07.2013 12:38

Wątków: 157 | Odpowiedzi: 1102

...

juz wszystko musicie wrzucac na tego facebooka ? to sie robi zalosne

h

14.07.2013 15:39

Wątków: 403 | Odpowiedzi: 2156

musimy nie musimy

tylko bez jego się nie mogę zalogować jak i dodać do profilu ostatniego ćwiczenia = not sync i dupa

P5Q PRO; Q6600@400x9@1.47; OCZ2T800C42G@500@5-5-5-15 2x2048MB; 8800GT XT@740/1750/1200; ENERMAX Pro82+ 625W

14.07.2013 18:08

Wątków: 147 | Odpowiedzi: 2965

a na

fejsz zbuku nie ma nikogo do pomocy ?

PS3 - account "iickus" - BF3, Gt5.3ds,Java.

15.07.2013 23:54

Wątków: 185 | Odpowiedzi: 35585

wrzuc to na fejsa

niech caly swiat dowie sie i o tym.

eh

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.

Ostatnie tematy na boardzie
1. News - Poznań Game Arena 2014 0 Mayor Dziś 18:09
2. Laptop po naprawie - Inny BIOS? 2 refresh | refresh Dziś 17:49
3. Przenoszenie aplikacji na kartę Samsung P3110. (18) 0 marcin1987 Dziś 16:53
4. [GIEŁDA] GoPro Hero4 Silver, nowa, gwarancja 8 Mayor | Mayor Dziś 16:46
5. [GIEŁDA] [S] PS3 Move+ Kamera , Pilot , Gry 2 Siwy7 | DeathClaw Dziś 15:57
Poprzednie-Następne
1. Wątek rozwiązany Jaka Myszka i Klawiatura mechaniczna do gier FPS? 12 binek | binek 13.07.2013
2. [TEL] Downloader video/mp3 for Android 2 wronka | RyMi2 14.07.2013
3. Wątek rozwiązany [BLOG] blog emeryta muzycznego :) (oficjalny hehe) 150 Reznorek | Reznorek 14.07.2013
4. Wątek rozwiązany [GIEŁDA] [K] Karta graficzna za ok. 600zł 10 nekston | Willy_Coyote 14.07.2013
5. [FOTO] canon ixus 80 - wrocław - naprawa w serwisie 3 cwb | Miczq2000 14.07.2013
6. [TEL] Synchronizacja WP8 a PC 7 Rudobrody | olszyniak 14.07.2013