Call of Duty: Infinite Warfare - Continuum - recenzja DLC

Daniel Górecki, 2017-05-03 16:00 | Źródło FrazPC Game Lab |

Zdaje się, że fani serii mają już dosyć futurystycznych klimatów i zapowiedź nowego Call of Duty, które powraca do tematyki II wojny światowej, przyjęli z dużym entuzjazmem. Na WW2 przyjdzie nam jednak poczekać jeszcze pół roku i do tego czasu musimy zadowolić się Infinite Warfare - na szczęście za sprawą takich DLC, jak wydane niedawno Sabotage, a teraz Continuum, nie możemy narzekać na nudę.

Jeśli więc ograliście już wszystkie mapy z Sabotage, a oba dostępne scenariusze w trybie zombie znacie już na pamięć, to zapewne ucieszy Was nowa porcja DLC do multiplayerowych trybów rozgrywki Infinite Warfare. Pytanie tylko, czy podobnie jak ostatnio utrzyma ona wysoki poziom, czy może producent zrobił jedynie skok na kasę. Miałem okazję sprawdzić Continuum w akcji i w związku z tym podzielę się z Wami moją opinią.

Na pierwszy ogień idą oczywiście nowe mapy do sieciowych zmagań pomiędzy graczami, czyli najbardziej podstawowej formy rozgrywki w serii CoD. Oczywiście nie mogło zabraknąć tu recyklingu, czyli odświeżenia jednej ze znanych i lubianych miejscówek z poprzednich odsłon. I tu pojawia się problem, bo Excess to taki remake Rust z Modern Warfare 2, tyle tylko, że ta pustynna mapa nie była ani wybitnie popularna (wręcz odwrotnie), ani zapadająca w pamięć, więc nie do końca rozumiem, czemu wybór padł właśnie na nią. Wprowadzone zmiany wyszły jej wprawdzie na dobre, ale i tak nie ma szans powalczyć o tytuł najlepszej mapy Infinite Warfare.

Tym razem zamiast pustynnego klimatu dostajemy dach luksusowego apartamentowca w futurystycznym mieście i gdybym nie wiedział, że jest to odrestaurowane Rust, raczej nie domyśliłbym się, że to projekt oparty na tej mapie, ponieważ ich jedyny wspólny element to długie rury ciągnące się przez środek. Na uwagę zasługuje tu przywiązanie do szczegółów, do którego powinniśmy się już przyzwyczaić w przypadku tego studia, dlatego też ponownie łapałem się na tym, że w pierwszych rozgrywkach zamiast grać podziwiam otoczenie. Jeśli zaś chodzi o samą rozgrywkę, to biorąc pod uwagę relatywnie mały rozmiar Excess, walki toczą się głównie w centralnej części mapy (na środku znajduje się budynek) i są dość chaotyczne, ale twórcy przewidzieli miejsca pozwalające nam się schować przed graczami, którzy opanowali dachy. Mimo wszystko nie jest to moja ulubiona miejscówka, aczkolwiek w odróżnieniu od pierwowzoru nie unikam starć na tej mapie i generalnie wypada ona przyzwoicie.

4

 

Strona 1 z 3

Tagi: PC, PS4, recenzja, Xbox One, dodatek, dlc, ocena, mapy, zombie, nasza opinia, Continuum, Call of Duty: Infinite Warfare, Draka w Shaolin, Call of Duty: Infinite Warfare - Continuum, Turista, Scrap, Excess, Archive,

Komentarze (3)

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

06.05.2017 09:56

Wątków: 293 | Odpowiedzi: 47223

hm

Infinite Warfare nie cieszy sie chyba zbyt duzym zainteresowaniem na boardzie Ikona: ;)

the end

06.05.2017 09:59

Wątków: 281 | Odpowiedzi: 10130

Rafcio

ta czesc, to na moje oko nigdzie nie cieszy sie zbyt duzym zainteresowaniem Ikona: ;)
Swiadcza o tym chociazby wyniki sprzedazy o polowe gorsze, wg analitykow, od BO3 Ikona: ;)

i7 4770K, 16GB DDR3, GTX780Ti, Z87-GD65 i EVO 840 zasilone RM650

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

06.05.2017 10:13

Wątków: 293 | Odpowiedzi: 47223

hm

kiedys CoD kupowalem rok w rok, ale potem zaczeli wprowadzac klimaty SF i ostatni zakup to bylo MW3. WWII z kolei zapowiada sie nawet niezle i zobaczymy Ikona: ;)

the end

06.05.2017 21:10

Wątków: 115 | Odpowiedzi: 12014

heh

ja nawet nie wiem na czym skonczylem.
Albo mw2 albo bo1 lawl

ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็༼ ຈل͜ຈ༽ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้

07.05.2017 18:55

Wątków: 305 | Odpowiedzi: 2538

ostanio

zasiorbałem COD AW i se przelazłem w dwa dni. Miła sieczka, ale do starych CODów to se może ...

i52500K@4.7GHz, GTX970, GA-P67A-UD4 B3, Patriot 8GB DDR3 1600 Sector5, Freezer 13, OCZ Agility3 120GB, Crucial BX200 480GB , 2x500GB@RAID0 Sam.F3, 1TB Sam.F1, DVD, OCZ ModXStream Pro600

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.