14.03.2017 12:40

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 50347

hmm

BF1 mocno traci na komunikacji cross-CCX 2+2 względem 4+0 (w obrębie jednego CCX):

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 590x652) Zobacz oryginał



inna sprawa, że już wcześniej w teście PCGH wyszło, że największa różnica z 4 gier była w BF1, ale jednocześnie 3+3 i tak było wyraźnie szybsze, a 4+4 jeszcze bardziej Ikona: ;)
Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 1020x577) Zobacz oryginał


http://www.pcgameshardware.de/Ryzen-7-1800X-CPU-265804/Tests/Test-Review-1222033/

Także niby komunikacja między CCX optymalna nie jest, ale też nie na tyle zła żeby zaprzepaścić wzrost z dodatkowych rdzeni... przydałyby się porównania z wykresem frametimes albo chociaż minimalnym fps/99th percentile.

Niemniej RAM potrafi mieć sporo więcej do gadania:
Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 848x672) Zobacz oryginał



także wychodziłoby na to, że jeśli nie ogarną apdejtami to w Zen2 mogliby nawet rdzenia nie tknąć (pracując nad jego wiekszymi usprawnieniami w Zen3?), a skupić się na przyspieszeniu IMC (dat 80ms...) i komunikacji pomiędzy CCX (pytanie na ile to ostatnie da się poprawić bez współdzielonego na cały chip L3)

Odpowiedź pochodzi z wątku http://frazpc.pl/b/274551

Dzisiejsze wątki
Hardware/Software
6700k i zbijanie taktowania w stresie 1 karoool2 | UFO Dziś 00:35
Komentarze
Artykuł - Logitech G603 - recenzja bezprzewodowej myszki dla... 6 daniel_wl | krzycz 19.11.2017
Artykuł - Razer Thresher Ultimate - recenzja słuchawek dla k... 5 daniel_wl | krzycz 08.11.2017