Jak sprawdzic/ustawic rozdzielczosc myszki w dpi?

  • Sprawdź bezpośredni link do posta
  • Statsy wątku

GIJoe | 07.10.2004 21:41 | Odpowiedzi: 2 | Śledzony: 2 | Czytano: 13179 razy

Wątków: 54 | Odpowiedzi: 300

Witam no wiec tak jak w temacie, wiem jak to sie robi dla ps2 i usb pod linuxem, ale nie wiem jak to sie robi pod windowsem, a chce wiedziec jak myszke (przejsciowka usb->ps2) przelaczyc na 800 dpi bo roznice od razu dzisiaj poczulem.Czy ktos juz to robil?

PS.Uzywalem "szukajki" ale nic nie znalazla wiec pisze.

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

Odpowiedzi:

07.10.2004 22:10

Wątków: 683 | Odpowiedzi: 18757

Hmm moim zdaniem

Panel sterowania >Mysz>zakładka sprzet waściowsci>zaawansowane>Częstotliwośc próbkowania

Toshiba A-215 i ACER AS5930G-734G32N i HP Compaq NC6000.

07.10.2004 22:28

Wątków: 54 | Odpowiedzi: 300

emil

no nie jestem pewny, bo w linuxie jest cos takiego jak psmouse.rate i tam sie podaje czestotliwosc probkowania, ale jest tez oddzielny parametr psmouse.resolution, i o cos takiego mi chodzi tylko ze pod windowsa...

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.

Ostatnie tematy na boardzie
1. News - Nextbit prezentuje Robin, smartfon jeszcze bardziej „... 0 daniel_wl Dziś 19:28
2. News - Batman: Arkham Knight na PC w końcu doczekał się patc... 2 daniel_wl | Misiury Dziś 18:01
3. [OT] Zwrot towaru do sklepu - potrzeba porada 12 orzelek | dymo Dziś 17:40
4. Wątek rozwiązany [MOTO] opłaty i formalności przy zakupie niemieckiego auta... 6 snoopster | Weelkoo Dziś 17:09
5. Wątek rozwiązany Starzejacy sie laptop 8 Deliasz | lonio Dziś 17:02
Poprzednie-Następne
1. [OT] Lycos już nie darmowe :( tak jakby 5 TrampX3 | p-mec 07.10.2004
2. [OT] jak działa ten gadżet - allegro 15 spazma | jarekbl 07.10.2004
3. jaki monitor sciagania dziala jako usluga? 2 cosmosky | cosmosky 07.10.2004
4. ATI smells like shit - OPTYMALIZACJE NA MAXA 18 Jumbo | mrkus 07.10.2004
5. jaki dobry soft do edycji plików .dbf ?? 3 dbf | jarekbl 07.10.2004
6. Głośniki 5.1 proszę o szybką pomoc 5 morpheus99 | Kulasty 07.10.2004