[OT] Uważajcie przy zakupach w sklepach internetow

  • Sprawdź bezpośredni link do posta
  • Statsy wątku

konto usunięte | 30.08.2003 11:31 | Odpowiedzi: 97 | Śledzony: 6 | Czytano: 4831 razy

Wątków: 18 | Odpowiedzi: 777

Kupiłem w sklepie www.sirius.pl kartę graficzną: „HIS ATI Radeon 9800 128DDR TV/DVI BOX: 1 szt. - 1566 zł”. Wcześniej za pomocą kilku maili i rozmowy telefonicznej starałem się jak najwięcej dowiedzieć o ww. produkcie oraz ustalić warunki przesyłki. Między innymi starałem się zabezpieczyć przed ryzykiem transportu wybierając jako dostawce firmę Servisco ponieważ: „UWAGA !!! Klienci wybierajacy dostawe za pomoca kuriera oprócz tego, ze towar otrzymuja zawsze na miejsce pod wskazany adres, maja prawo sprawdzic zawartosc przesylki przed jej przyjeciem i zaplaceniem za nia.”. Po konsultacji z siriusem okazało się, że: „CO do otwarcia przesyłki przed odbiorem - nie moge Panu tego zagwarantowac - przepisy serwisco zmieniły sie od nie tak dawna - i jedyne prawo ktor moze Panu pomóc jest mozliwosc zwrotu towaru do 10 dni bez podania przyczyny...”. Nadszedł dzień odbioru, kierowany przeczuciem w obecności kuriera odpakowałem przesyłkę, w której:
1. Karton od płyty głównej.
2. Zamiast instrukcji obsługi karty (brak), książeczka na temat skanerów.
3. Sterowniki nagrane na płycie CD-R (oryginału brak).
4. Karta oraz kabelki w foliowym woreczku (na szczęście sam „krzem” odpowiada opisowi).
Zatelefonowałem do Siriusa i dowiedziałem się, że: „To wina dystrybutora, który przesłał towar do nich w takim stanie i ... wszystko jest w porządku”.
No i jak tu wierzyć słowu pisanemu, nie mówiąc już o tych wypowiedzianych.

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

Odpowiedzi:

30.08.2003 11:35

Wątków: 83 | Odpowiedzi: 1741

to

juz tak zawsze bedzie chyba juz lepiej na allegro kupowac

nima leko cza nacis hehe

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 11:37

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 27342

ja bym sobie tego nie odpuścił

tylko zażądałbym wymiany na pełnowartościowy produkt, albo zażądał zwrotu pieniędzy za kartę i kosztów przesyłki. trzeba walczyć z cwaniactwem.

30.08.2003 11:40

Wątków: 67 | Odpowiedzi: 3489

a to lipa

tak j. w. juz lepiej na allegro, wczoraj dostalem plytke box, a dzisiaj coolery nowki ladnie zapakowane

Sok MonaVie - http://zdrowysok.pl

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 11:43

Wątków: 316 | Odpowiedzi: 30789

mmmmmm

jak wszystko w porzadku to wporzadku
karta dziala? to chyba najwazniejsze
ja tam nie mialem z nimi zadych problemow

Ja mam tu mam spory ubaw. Naprawdę :)

30.08.2003 11:49

Wątków: 428 | Odpowiedzi: 8540

ale qrde

kogo obchodzi ze maja duzo zamowien? to ich problem ze sa "zabiegani". Towar byc 100% taki jaki sie zamowi...

Jestem za, a nawet przeciw...

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 11:49

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 27342

blonsk

jak się kupuję kartę za 1,5Kzł to raczej można się spodziewać, że nie dostanie się jakichś odpadków typu instrukcja do skanera czy płyta CDR :/ w takiej sytuacji nie można mieć pewności, czy sama karta też nie jest po jakichś przejściach.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 11:50

Wątków: 3319 | Odpowiedzi: 46318

heh...

... karty pakowane w pudłka po mobo to standard, nie podałes pewne, w w srodku bylo własciwe pudełko z karta dla bezpieczeństwa, instrukcja i stery to moze faktycznie jakas pomyłka... ale bez tego chyba da sie zyc? szkoda tylko, ze przy takim produkcie zapomina sie o takich drobiazgach nie codziennie wydaje się 1500zł na grafe...

...

30.08.2003 11:51

Wątków: 428 | Odpowiedzi: 8540

racja

rownie dobrze mogli ja kupic na allegro! albo kradziona...ja wogole nie wiem co oni sobie wyobrazaja...

Jestem za, a nawet przeciw...

30.08.2003 11:52

Wątków: 46 | Odpowiedzi: 792

odeslij im ta karte

zapewne jest trefna i przy reklamacji w pozniejszym okresie beda sie pluli ze brak orginalnego wyposazenia i nie moga przyjac towaru. Takich cwaniakow poprostu

P.S. Nie tylko sklepy internetowe leca sobie ch.. Ja mam niemile wspomnienia po Simmtechu w Bialymstoku

Prawdy nie pisane...

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 11:54

Wątków: 652 | Odpowiedzi: 13578

e tam

przejmujecie sie nie potrzebnie. Dostales towar to sie ciesz. A cha trzeba bylo kupowac w sklepie frazpc

Dell Latitude E6400

30.08.2003 11:55

Wątków: 428 | Odpowiedzi: 8540

_porter_

a co bylo?

Jestem za, a nawet przeciw...

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 11:55

Wątków: 18 | Odpowiedzi: 777

Mayor

oryginalnego kartonu nie było. Z rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że dystrybutor nie przesłał ...

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 11:56

Wątków: 316 | Odpowiedzi: 30789

mmmm

dodam ze ja dostalem jakas ulotke/mini katalog aparatu cyfrowego

Ja mam tu mam spory ubaw. Naprawdę :)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 11:57

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 27342

porter ma rację

karta pewnie pochodzi z jakiegoś lewego źródła - stąd też brak pudełka, instrukcji, CDROMu itp. no bo jak to inaczej wytłumaczyć? wypakowali kartę, a reszta gdzieś się zapodziała?

Darek - walcz o swoje! nie może być tak, że przy zakupie nowego produktu dostaje się odpadki.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 11:58

Wątków: 652 | Odpowiedzi: 13578

darek87

ale tak sie czesto robi ze przysylaja ci w innym kartonie. Sam nie raz tak dosatalem. Po prostu wersja OEM i zeby nie zniszczyc karty to dostales w kartonie po czym innym

Dell Latitude E6400

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 11:59

Wątków: 18 | Odpowiedzi: 777

Maryian

porównaj cenę, kupowałem poprzez frazpc - ale przecież to nie fraz wysyła towar.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 11:59

Wątków: 652 | Odpowiedzi: 13578

darek87

wiem zenie fraz wysyla tylko sirius

Dell Latitude E6400

30.08.2003 12:02

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 2191

!

Kupiłeś wersje box a dostałeś oem [co z tego że jest instrukcja i płytka ze sterami, skoro instrukcja jest od skanera a płytka to kopia], , dzięki temu oni mogą teraz sprzedać oem jako box, widać sprzedają tyle r9800 dziennie, że mogą sobie olewać klientów :/

30.08.2003 12:02

Wątków: 46 | Odpowiedzi: 792

soltys

serwis mnie rozpier... za kazdym razem jak do nich zajade. Szkoda slow

Prawdy nie pisane...

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 12:03

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 27342

najgorsze jest to, że ludzie sobie

odpuszczają w takich przypadkach - dzięki temu takie oszustwa są możliwe.

30.08.2003 12:08

Wątków: 46 | Odpowiedzi: 792

Maryan

czy Ty bys sie cieszyl jakbys wydal 1,5tys na karte a dostal jaki odpad ??? darek07 zwracaj karte nie ma sie co bawic z oszustami, zapewne i tak ta karta trafi do kogos innego no ale jesli kazdy bedzie walczyl o swoje to moze w koncu przestana robic sobie jaja.

Prawdy nie pisane...

30.08.2003 12:11

Wątków: 46 | Odpowiedzi: 792

tomm

dokladnie, i dlatego cwaniaczki sobie pozwalaja na zbyt wiele... wrrrrrrr

Prawdy nie pisane...

30.08.2003 12:11

Wątków: 428 | Odpowiedzi: 8540

_porter_

w simmtechu to mozna czesc kupic, jak kupisz calego kompa to juz pizdziec wszystko tak sie sypie ze szok...

Jestem za, a nawet przeciw...

30.08.2003 12:12

Wątków: 428 | Odpowiedzi: 8540

_porter_

na jakim osiedlu mieszkasz?

Jestem za, a nawet przeciw...

30.08.2003 12:14

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

hmmm

coś mi się ta historia kupy nie trzyma... Najpierw tak się zabezpieczałeś odnośnie transportu.. Potem pryz kurierze otworzyłeś paczkę a tam znalazłeś niby zupełnie coś innego niż chciałeś. I przyjąłeś+zapłaciłeś ?

Przed zakupem byłeś tak roztropny i uważny a potem przyjmujesz towar w stanie innym od oczekiwanego. Skoro przyjąłeś oznacza to, iż nadesłany towar Cię satysfakcjonuje. Wiem, że to nie będzie dla Ciebie "wesołe", ale to jest chora sytuacja. I wcale nie ze strony Sirius.pl ...

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 12:15

Wątków: 46 | Odpowiedzi: 792

hehe

no ja sie kurde wkopalem bo u nich zestaw wziolem naszczescie monitor juz wymienilem tymrazem w innej firmie. A mieszkam na oscie obok Skorupy

Prawdy nie pisane...

30.08.2003 12:25

Wątków: 428 | Odpowiedzi: 8540

_porter_

a skad wiesz gdzie ja mieszkam ?

Jestem za, a nawet przeciw...

30.08.2003 12:29

Wątków: 46 | Odpowiedzi: 792

heh

jesli mail jest autentyczny to wnosze ze jestes w tej sieci

Prawdy nie pisane...

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 12:32

Wątków: 316 | Odpowiedzi: 30789

ano

wlasnie Vegita dobrze gada, pocos przyjmowal???

Ja mam tu mam spory ubaw. Naprawdę :)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 12:33

Wątków: 18 | Odpowiedzi: 777

Vegita

jeżeli uważnie poczytasz zorientujesz się, że nie miałem możliwości sprawdzić przesyłki przed zapłaceniem.
"Wiem, że to nie będzie dla Ciebie "wesołe", ale to jest chora sytuacja. I wcale nie ze strony Sirius.pl ..." - mógłbyś sprecyzować.

30.08.2003 12:36

Wątków: 428 | Odpowiedzi: 8540

_porter_

dobrze myslisz

Jestem za, a nawet przeciw...

30.08.2003 12:39

Wątków: 67 | Odpowiedzi: 3489

ale

pisales ze sprawdziles w jego obecnosci, czyli mam rozumiec ze mogles sprawdzic po zaplacie dopiero ? bez zwrotu ?

Sok MonaVie - http://zdrowysok.pl

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 12:44

Wątków: 316 | Odpowiedzi: 30789

darek

krecisz cos
cytat:
" Nadszedł dzień odbioru, kierowany przeczuciem w obecności KURIERA odpakowałem przesyłkę, w której: "

Ja mam tu mam spory ubaw. Naprawdę :)

30.08.2003 12:48

Wątków: 305 | Odpowiedzi: 6423

Vegita

darek87 napisał że od niedawna wew przepisy servisco się zmieniły i teraz już nie można otworzyć przesyłki przed zapłaceniem. Zwracaj karte darek87 nie ma co się szczypać 1,5k to dużo kasy i za tę cene oczekuje się produktu we właściwym opakowaniu.

“Me, Im dishonest, and you can always trust a dishonest man to be dishonest. Honestly, its the honest ones you have to watch out for...”

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 12:51

Wątków: 18 | Odpowiedzi: 777

Xellos

Oczywiście, że mam prawo zwrotu: „CO do otwarcia przesyłki przed odbiorem - nie moge Panu tego zagwarantowac - przepisy serwisco zmieniły sie od nie tak dawna - i jedyne prawo ktor moze Panu pomóc jest mozliwosc zwrotu towaru do 10 dni bez podania przyczyny...”.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 12:53

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 27342

to jest "odwracanie kota ogonem"

podejrzewam, że w tym sklepie dobrze wiedzą, ile trudności sprawia obejrzenie zawartości przesyłki przed zapłaceniem. sklep może sobie wysyłać śmieci (bo nie można inaczej nazwać "książeczki na temat skanerów" dołączonej do karty graficznej) i to nie jest chora sytuacja?!?

30.08.2003 12:53

Wątków: 282 | Odpowiedzi: 3889

Ja na allegro kupilem procka

Athlona XP 1800+ za 200 zl nowka na gwarancji i czekala mnie mila niespodzianga w postaci serii prcocka ( nie pamietam literek ale to te co w sklepie fraza po 300 chodza ) kupilem spire falcon o 10 zl taniej tez nowka ( apropo to ta pasta na nim to jakas chujowa bo jakas woda sie osadzila )

i5 2500K@4,3GHz/AsRock Fatality Performance/8GB HyperX 1600MHz/GTX 970 FTW/DVD-RW LG/M4 60GB+2x320GB/CM HAF-XB EVO/SPC Fortis/XFX 650W/LG 26

30.08.2003 12:56

Wątków: 310 | Odpowiedzi: 2324

huehue

to się nazywa oszczędność! Warto było? Poszedłbyś do sklepu, zamówił, na drugi dzień odebrał albo i nie, gdyby coś nie pasowało i zapłaciłbyś te same pieniądze. Serwis miałbyś na miejscu i wogóle, a tak - masz co chciałeś. Wcale mi Ciebie nie żal, ale na drugi raz znowu kupisz w sklepie internetowym i znowu będziesz się skarżył. Taka mentalność człowieka...

Nowego porządku nie zbuduje się na starych śmieciach...

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 12:57

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 4937

hym...

troche sprawa kompromitujaca szanowany sklep internetowy - ale fakty to fakty - za taka kase oczekiwałbym najlepszej jakości usług - jak naisał mayor - niecodziennie sie wydaje 1500 na taki sprzet - wina lezy po obu stronach moim zdaniem..

Instrukcja obsługi FrazPC

30.08.2003 13:00

Wątków: 266 | Odpowiedzi: 16405

walcz

pozatym nawet jak bedziesz chciał karte sprzedać w późniejszym czasie to jej wartośc bez orginalnego opakowania i dodatkowego wyposazenia bardzo spadnie

Bez Ciebie schne jak mokry chomik na patelni.....

30.08.2003 13:01

Wątków: 67 | Odpowiedzi: 3489

Darek87

ale to tez twoje slowa

Nadszedł dzień odbioru, kierowany przeczuciem w obecności kuriera odpakowałem przesyłkę, w której

wiec jak to jest otwarles przy nim czy nie ?

Sok MonaVie - http://zdrowysok.pl

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 13:04

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 27342

otworzył czy nie otworzył przy kurierze

tak jak napisałem - to jest "odwracanie kota ogonem"!!! często są sytuacje, że ktoś zamawia, a przesyłkę odbiera np. jego babcia, bo nie sposób siedzieć cały czas w domu w oczekiwaniu na kuriera - w takim przypadku nic się nie poradzi na tego typu oszustwa. a fakt jest faktem - miało miejsce oszustwo!

30.08.2003 13:08

Wątków: 14 | Odpowiedzi: 260

wrrr

ja też miałem podobną sytuację z siriusem. Mnie to nie przeszkadza, że sirius sprzedaje części OEM - to nawet lepiej bo są przecież tańsze, ale do diabła niech napisze o tym!!!!!

30.08.2003 13:08

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

tomm

to nie jest odwracanie kota ogonem, gdy są podejrzenia o mataczenie przez autora wątku. Jak już napisałem znacznie wcześniej, jego historia nie trzyma się kupy. Zaczynam sądzić, iż została zmyślona/podkolorowana o niebyłe fakty. Dowody na to są ewidentne.

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 13:18

Wątków: 176 | Odpowiedzi: 19415

a jakie

to dowody?

Core i5 4690K @ 4.5Ghz, 16GB Crucial Ballistix Sport 1600@2400, Gigabyte Z87 Sniper 5, Zotac GTX 970, Samsung HD103UJ 1TB + WD Red 3TB, SSD Plextor M5S 256GB, LG 27EA83 ||| Lenovo M490s

30.08.2003 13:22

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

Zorr1

Zmiany w regulaminie Servisco w tej kwestii nie uległy zmianie. Punkt 3. paragrafu 13 Regulaminu świadczenia krajowych usług przewozowych i kurierskich Servisco sp. Z O.O. mówi jasno :

Przed potwierdzeniem doręczenia przesyłki na Liście Przewozowym i uiszczeniem wynikających z niego opłat Odbiorca nie może dokonać otwarcia przesyłki.

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 13:22

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 27342

Vegita - słusznie - trochę zapędziłem się

w osądach.
Rozwiązanie jest proste: jeśli to wszystko prawda, to należy dochodzić swoich praw! nikt nie jest w stanie udowodnić na boardzie, że sytuacja wygląda tak, a nie inaczej.

30.08.2003 13:24

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

P.S.

poprawka : nie uległy > uległy.

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 13:26

Wątków: 67 | Odpowiedzi: 3489

zaraz zaraz

jesli kupil wersje ! BOX ! to tak chyba nie wyglada box, pomijajac kwestie otwarcia...jesli dzwoni sie spowrotem i w sklepie mowia ze to normalne to niech wyrzuca ten napis box i napisza jasno, sprzedajemy taka karte w pudelku od plyty glownej, drivery na cd-r itp.

Sok MonaVie - http://zdrowysok.pl

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 13:30

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 4937

zgadzam sie

z Xellosem - niech jasno pisza co sprzedaja i wysyłja - nawet jezeli nie dotyczy to tego watku..

Instrukcja obsługi FrazPC

30.08.2003 13:32

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

tomm

ja osobiście nie widzę problemu..

1. Przychodzi kurier.
2. Potwierdzam odbiór paczki.
3. Sprawdzam jej zawartość.
3a) jeśli zawartość paczki mnie satysfakcjonuje, patrz punkt 5
3b) jeśli zawartość paczki mnie nie satysfakcjonuje, patrz punkt 4
4a) Zwracam się do kuriera o spisanie krótkiego protokołu określającego zawartość paczki lub ..
4b) .. Zaklejam paczkę na nowo, polecam kurierowi wypisanie listu przewozowego do nadawcy z zaznaczeniem powodu zwrotu (określony w punkcie 4a) na koszt odbiorcy (w naszej sytuacji, pierwotnego nadawcy)
5. Żegnam się ładnie z kurierem.

W tej sytuacji Sirius może nawet stwierdzić, iż klient sam kłamie i próbuje zwrócić wybrakowany produkt, jeśli nie został spisany protokół lub paczka nie została zwróca bezzwłocznie. Jeśli ktoś nie zna przepisów prawa, nie czyta regulaminów i umów na świadczone mu usługi to nie powinien mieć pretensji do innych. Tylko do siebie. Sirius zachował się bardzo uczciwie : jasno stwierdził, iż nie jest pewien nowych przepisów Servisco ale zaznaczył, że w razie problemów klientowi przysługuje 10-ciodniowy okres zwrotu zakupionego towaru. Sklep, który chciałby naciągać klienta, raczej sam by o tym nie wspominał.

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 13:35

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

i P.S.

Znając Sirius'a darek87 otrzyma jakiś prezent gratis w ramach rekompensaty... co jest rzadkością wśród sklepów internetowych. Nie raz już dali dowód na to, że klient jest u nich najważniejszy (vide na przykład omyłkowa super-cena na pamięci RAM. Każdy kto je zamówił mógł otrzymać pastę Arctic Creamique i/lub darmową przesyłkę na dowolne zakupy).

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 13:36

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

brr

Ceramique.

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 13:41

Wątków: 67 | Odpowiedzi: 3489

Wszystko

ladnie...ale powinno byc cos takiego jak zaufanie, nie widze tu zadnej uczciwosci, moze prawnie zachowali sie uczciwie jak piszesz, moze darek87 nie zna prawa wiec stracil, ale ludzie przeciez jak kazdy tak bedzie robic to nie wiem do czego swiat zmierza, mamy wszyscy sie na siebie boczyc nie ufac, i znac doskonale prawo by sie jeden przed drugim bronic i atakowac, bezsensu, dla liczy sie uczciwosc ludzi, a nie zaslanianie sie przepisami prawnymi, wyhujac kogos i schowac sie za prawem jest latwo ale nadal to pozostaje oszustwem moze nie prawnym, ale jest

Sok MonaVie - http://zdrowysok.pl

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 13:42

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 27342

Vegita

zgadza się, ale tak jak napisałem - nie zawsze jest możliwość osobistego odbioru paczki, czasem odbierze ją osoba, która nie zna się na komputerach (w tym przypadku), ufając, że wszystko jest w jak najlepszym porządku...
poza tym przy punkcie nr 2 należy chyba jeszcze dodać opłatę za przesyłkę - może się mylę, ale w większości przypadków taka jest procedura, tzn. potwierdzenie + zapłata, a dopiero potem sprawdzenie zawartości. nie zmienia to w niczym sytuacji, dopóki w grę wchodzi niezbyt duża kwota pieniędzy, jeśli natomiast jest to np. 1500zł i okazuje się, że przesyłka nie jest dokładnie tym czego się należało spodziewać, to nie jest wesoło, bo te pieniądze są utopione na pewien okres...

30.08.2003 13:47

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

Xellos

witaj w XXI-wszym, kapitalistycznym wieku. Przykro mi, że jeszcze się nie zorientowałeś. Poza tym nie twórz jakiejś toerii spiskowej.. Od kiedy znajomość prawa oznacza nieofuność wobec wszystkich ? Czy ty w ogóle się zastanawiasz nad tym, co piszesz ? Sądzę, że nie bardzo. "(...)nie wiem do czego swiat zmierza (...)". Przykro mi, ale to już rozmowa o ideologii.

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 13:48

Wątków: 18 | Odpowiedzi: 777

Vegita

byłem zmuszony do zapłacenia przed odbiorem paczki - "Przed potwierdzeniem doręczenia przesyłki na Liście Przewozowym i uiszczeniem wynikających z niego opłat Odbiorca nie może dokonać otwarcia przesyłki."
Na punkt 4 mam 10 dni, jednak bardziej interesuje mnie co z gwarancją ?
Cały sens w tym, co napisał Pawian - czyli o rzetelną informacje, nic innego.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 13:55

Wątków: 18 | Odpowiedzi: 777

dodam

że to mój drugi zakup w sklepie Sirius i za pierwszym razem wszystko było ok.
Myślę, że cały problem może leżeć po stronie nieuczciwego pracownika firmy a nie Sirusa jako całości - mam nadzieje, że się nie mylę.

30.08.2003 13:57

Wątków: 67 | Odpowiedzi: 3489

nic juz nie

napisze bo to nie ma sensu, widze ze pewne osoby zaciekle beda bronic swoich interesow i tyle a to jaki jest swiat sami decydujemy, i wiem doskonale o czym pisze o uczciwosci a tacy ludzie jak ty wlasnie buduja ten swoj XXI wiek kapitalizmu, dla twojego info nie wszyscy na ziemi mysla jak ty i znam wielu uczciwych ludzi, i do interesow z nimi nie potrzebna mi znajomosc prawa, starczy zaufanie i tyle, pieniadze to nie wszystko i jeszcze raz...swiat taki wcale nie jest, i to zalezy tylko i wylacznie od nas jaki jest i jaki bedzie, od malej pojedynczej jednostki

Sok MonaVie - http://zdrowysok.pl

30.08.2003 13:59

Wątków: 19 | Odpowiedzi: 616

darek87

Sirius.pl

Witam !

Poczuwamy się częściowo do winy. Nasz magazyn wysłał kartę mimo, że nie dokładnie odpowiada ona opisowi na stronie. Chodzi tutaj dokładnie o to, iż od importera otrzymaliśmy partię kart OEM, natomiast HIS zwykle sprzedawany jest w wersji BOX. Magazyn podjął decyzję o wysyłce biorąc pod uwagę interes klienta, który szybko chciał otrzymać kartę. Co do zawartości przesyłki to:

1. Towary często dodatkowo są zabezpieczane pudełkami, tak było w tym przypadku
2. Do wersji OEM karty niestety nie było nawet ulotki, wersja BOX zawiera małą książeczkę jak zainstalować kartę i sterowniki, ciężko to też nazwać instrukcją. Ulotka o skanerach to tylko reklamówka, często są wrzucane do przesyłek.
3. Cała partia kart OEM miała sterowniki nagrane, importer tłumaczy to koniecznością dostarczenia nowszej wersji ATI Catalyst.
4. Tutaj wszystko ok.

Co do przepisów, dość dużo się zmienia. Przepisy Servisco zmieniły się może na niekorzyść klienta, dopiero po zapłacie można sprawdzić zawartość i ew. napisać reklamację, ale np. zmieniły się przepisy dot. handlu w internecie. Klient ma bardzo duże przywileje. Największy z nich to możliwość zwrotu zakupionego towaru do 10 dni do daty sprzedaży bez podania przyczyny. Dzięki temu ma Pan możliwość zwrotu karty ew. wymiany na inną.

Co do rozmowy telefonicznej z pracownikiem naszej firmy, to rzeczywiście wina leży po stronie importera, nie padło jednak słowo "że wszystko jest w porządku". Sprawę uważamy za otwartą. Czekamy na kontakt mailowy ( sklep@sirius.pl ) lub telefoniczny. Jeśli jest Pan zadowolony z samej karty i będzie Pan ją chciał zostawić, możemy zaoferować rekompensate typu prezent czy rabat. Jeśli będzie Pan chciał zwrócić towar pieniądze zostaną Panu zwrócone.

Przepraszam w imieniu firmy za trudności, proszę jednak zrozumieć że wina nie zawsze musi leżeć po naszej stronie.

Pozdrawiamy !

PS. Niektóre komentarze kolejnych userów o pochodzeniu karty czy teorii oszczędzania na BOXach nadaje się bardziej do Samo Życie niż na taki poważny board

Chwilowo brak...

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 14:03

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 4937

reheheh

Xello - wysle to chyba maile do proboszcza najbliższej parafii - ładne kazanie by było - z autorem na koncu przeczytanym - co ty na to ??

Instrukcja obsługi FrazPC

30.08.2003 14:14

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

Acme

After You

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 14:17

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

Xellos

jak widzisz, LucAss to człowiek znający prawo, oszust, naciągacz i kapitalista XXI-go wieku. Cóż za parszywiec z niego. I takiego go będę bronił.

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 14:36

Wątków: 1 | Odpowiedzi: 560

bleeeeeeeeeeeeeeee

Maryian: "Dostales towar to sie ciesz."

Pieprzysz jak ekspediantka w mięsnym za czasów komuny, chociaż pewnie za młody na to jesteś. Sprawa jest prosta i nie ma o czym gadać: klient płaci - klient wymaga. Zapłacił niemałą kasę za wersje BOX a dostał jakąś lewizne OEM -> wymiana. Choćby pudełka zapałek brakowało, sklep ma obowiązek załatwić to odbierając towar bądz dosyłajc brakujące rzeczy. Ktoś tam w końcu pracuje biorąc za to kasę.

Vegita: "poprawka : nie uległy > uległy"
Podejrzewam z twojej strony mataczenie. Śmieszne jest że gość zamówił kartę przez was robiąc wam przysługę, a ty jako reprezentant FrazPC pierwsze co to zarzucasz mu kłamstwo. Klient kupujący w sklepie internetowym nie ma obowiążku studiować kodeksu przez zakupem. Jeśli jest inaczej to znaczy że z góry trzeba założyć że sklep ma zamiar być nieuczciwy.
A odpowiedz z Syrius'a nie powinna brzemieć "przysłaliśmy nie to co trzeba ale to nie nasza wina i wszystko jest OK" tylko "bardzo przepraszamy obiecujemy natychmiast naprawić błąd". Sprawa powinna być od razu załatwiona a nie po interwencji na boardzie.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 14:38

Wątków: 316 | Odpowiedzi: 30789

bla bla bla

klekot plekot...
karta dziala? - dziala
chodzi ładnie - chodzi
ma sladu uzytkowania??? - niema
no wiec w czym problem ???
nadal nie wiem
oczywiscie jest to ich pomylka, ale mogles np poprosic o instrukcje mailem...

Ja mam tu mam spory ubaw. Naprawdę :)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 14:43

Wątków: 316 | Odpowiedzi: 30789

hmmm

chociaz po dluzszym zastanowieni.. nie wiem jak sam bym sie zachowal w takiej sytuacji. byc moze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia i pewnie miales prawo sie zdenerwowac bo 1,500zl to nie maly wydatek... ale rozpisywanie sie ze to towar uzywany albo co to juz lekka przesada
dobra rada: czasami warto cos zalatwic milo i uprzejmie bo wtedy uzyskasz lepszy rezultat niz robiac afere niczm rywin gate

Ja mam tu mam spory ubaw. Naprawdę :)

30.08.2003 14:43

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 484

od początku

Jeśli zakupywana była karta w wersji box (czyli: opakowanie kartonowe, karta, instrukcja, sterowniki i dodatki) to zgodnie z Ustawą z dn. 27.07.2002 r. "O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego" (link do tekstu: http://isip.sejm.gov.pl/prawo.nsf/77e82badad27ff20c1256a62004588...
cytuje:

ART 3. pkt 5. "Sprzedawca jest obowiązany wydać kupującemu
wraz z towarem konsumpcyjnym wszystkie elementy
jego wyposażenia oraz sporządzone w języku polskim
instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane
przez odrębne przepisy."

Czyli możesz zwrócić się do siriusa z prośbą o przesłanie instrukcji obsługi, sterowników na oryginalnej płytce, opakowania (!) oraz innych elementów, które się znajdują w tym zestawie jako jego wyposarzenie". Sprawdź dokładnie co wchodzi w jego skład i o te brakujące elementy możesz się upomnieć. Jeśli na fakturze sprzedaży jest jednak OEM (sprawdź!!!) to nie mają takiego obowiązku

następnie spójrzmy na ART 4. pkt 1. "Art. 4. 1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia
niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania
towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania."

i skonfrontujmy to z ART 7. "Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej
niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien
był wiedzieć. To samo odnosi się do niezgodności,
która wynikła z przyczyny tkwiącej w materiale dostarczonym
przez kupującego".

Nie wiem dokładnie w którym momencie nastapiła sprzedaż. Jeśli przed doręczeniem i OTWARCIEM paczki i chcesz ją zwrócić, to zwróć kartę do siriusa i poproś o wymianę na inny egzemplarz, argumentując, że istnieje neizgodnośc towaru z umową. Jeśli jednak otworzyłeś paczkę PO CZYM zapłaciłes dopiero kurierowi to niestety ale prawo jednoznacznie stwierdza, że wiedziałeś o tym.

Odnośnie pudełka od mobo - wiele sklepów robi tak, ze pakuje części w dwa pudełka - tak by się one nie uszkodziły.

Na marginesie całej sytuacji: nie chciałbym nikogo oskarżać, ani ciebie ani też siriusa - nie mam do tego podstaw. odnośnie nie znajomości prawa jest tak jak mówi Vegas: nieznajomośc prawa nie jest okolicznością tłumaczącą.

Czytając opinie nt. siriusa odniosłem wrażenie, że jest to firma porządna i nie robiąca kantów wobec klientów. nie chce mi się wierzyć, by też dostali taką kartę w takim stanie od dystrybutora - jesli jest to box. myśle, że jak porozumiesz się z nimi to bedziesz mógł się dogadać i potraktować całą sprawę jako nieporozumienie.

wytrwałym szczęście sprzyja

30.08.2003 14:51

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

Volker

jak narazie to skierowane do Maryjana słowa "pewnie za młody na to jesteś" powinieneś raczej skierować do siebie, gdyż to, co napisałeś prezentuje cię jako człowieka o wiedzy w tej kwestii pasującej do dziesięciolatka (a może mniej?).

Choćby pudełka zapałek brakowało, sklep ma obowiązek załatwić to odbierając towar bądz dosyłajc brakujące rzeczy. Ktoś tam w końcu pracuje biorąc za to kasę.

nie wiem, w której klasie jesteś ale chyba jeszcze alfabetu nie skończyliście. Darek87 jeszcze nawet nie próbował karty odesłać. Zresztą, do kogo ja piszę.. I tak nie zrozumiesz. pa pa

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 14:59

Wątków: 1 | Odpowiedzi: 560

Vegita

Dzięki za merytoryczną dyskusje. Również uważam ją za skończoną.

"Magazyn podjął decyzję o wysyłce biorąc pod uwagę interes klienta, który szybko chciał otrzymać kartę."

Inne rozwiązanie -> "Witam tu Sirius.pl. Mamy pewien problem, ponieważ dostaliśmy karty w wersji OEM zamiast BOX. Czy chciał by Pan przyjąć tą kartę plus prezent wynikając z różnicy cenowej OEM i BOX czy też chce Pan poczekać aż otrzymamy wersję BOX?"

Prawda że proste?

30.08.2003 15:04

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

heh

"Również uważam ją za skończoną.
(...)
Prawda że proste?"


Te wypowiedzi, w tym zestawieniu są ze sobą sprzeczne.

a co do ..

Witam tu Sirius.pl. Mamy pewien problem, ponieważ dostaliśmy karty w wersji OEM zamiast BOX. Czy chciał by Pan przyjąć tą kartę plus prezent wynikając z różnicy cenowej OEM i BOX czy też chce Pan poczekać aż otrzymamy wersję BOX?"

... ponownie nie będę ci tłumaczył dlaczego obrażasz Maryjana a powinieneś sam siebie (w ten właśnie sposób).. zacytuję ..


darek87

Sirius.pl

Witam !

Poczuwamy się częściowo do winy. Nasz magazyn wysłał kartę mimo, że nie dokładnie odpowiada ona opisowi na stronie. Chodzi tutaj dokładnie o to, iż od importera otrzymaliśmy partię kart OEM, natomiast HIS zwykle sprzedawany jest w wersji BOX. Magazyn podjął decyzję o wysyłce biorąc pod uwagę interes klienta, który szybko chciał otrzymać kartę. Co do zawartości przesyłki to:

1. Towary często dodatkowo są zabezpieczane pudełkami, tak było w tym przypadku
2. Do wersji OEM karty niestety nie było nawet ulotki, wersja BOX zawiera małą książeczkę jak zainstalować kartę i sterowniki, ciężko to też nazwać instrukcją. Ulotka o skanerach to tylko reklamówka, często są wrzucane do przesyłek.
3. Cała partia kart OEM miała sterowniki nagrane, importer tłumaczy to koniecznością dostarczenia nowszej wersji ATI Catalyst.
4. Tutaj wszystko ok.

Co do przepisów, dość dużo się zmienia. Przepisy Servisco zmieniły się może na niekorzyść klienta, dopiero po zapłacie można sprawdzić zawartość i ew. napisać reklamację, ale np. zmieniły się przepisy dot. handlu w internecie. Klient ma bardzo duże przywileje. Największy z nich to możliwość zwrotu zakupionego towaru do 10 dni do daty sprzedaży bez podania przyczyny. Dzięki temu ma Pan możliwość zwrotu karty ew. wymiany na inną.

Co do rozmowy telefonicznej z pracownikiem naszej firmy, to rzeczywiście wina leży po stronie importera, nie padło jednak słowo "że wszystko jest w porządku". Sprawę uważamy za otwartą. Czekamy na kontakt mailowy ( sklep@sirius.pl ) lub telefoniczny. Jeśli jest Pan zadowolony z samej karty i będzie Pan ją chciał zostawić, możemy zaoferować rekompensate typu prezent czy rabat. Jeśli będzie Pan chciał zwrócić towar pieniądze zostaną Panu zwrócone.

Przepraszam w imieniu firmy za trudności, proszę jednak zrozumieć że wina nie zawsze musi leżeć po naszej stronie.

Pozdrawiamy !

PS. Niektóre komentarze kolejnych userów o pochodzeniu karty czy teorii oszczędzania na BOXach nadaje się bardziej do Samo Życie niż na taki poważny board


Tłumaczenie ci czegokolwiek jak widać mija się z celem..

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 15:14

Wątków: 305 | Odpowiedzi: 6423

Vegita

ale mieszesz to nie ma sensu. Volker napisał jak by było najprościej i według mnie tak to się powinno odbyć Sirius powinien był zareagować na to przed wysłaniem a nie po. Gdyby tak się stało wszyscy by byli zadowoleni, nie było by podejżeń o jakieś nie czyste intęcje ze strony Sirius'a.

“Me, Im dishonest, and you can always trust a dishonest man to be dishonest. Honestly, its the honest ones you have to watch out for...”

30.08.2003 15:14

Wątków: 67 | Odpowiedzi: 3489

Vegita

nie osmieszaj sie zaden LucAss sie nie wypowiadal przed moja wypowiedzia, wiec smieszne jest twoje nawiazania jego wypowiedzi do mojej, pozatym swoja wypowiedzia nawiazales do calosci, calego swiata i wieku w ktorym zyjemy, a nie do tego konkretnego przypadku, a za chwile schodzisz w dol do wypowiedzi goscia ktory sie wlaczyl do rozmowy pozniej, zalosne...swoja dorga oceniajac twoja osobe mozna zauwazyc ze lubisz prowokowac i wywyzszac sie ponad innych co do ostanich wypowiedzi nie ze mna juz zwiazanych

Sok MonaVie - http://zdrowysok.pl

30.08.2003 15:17

Wątków: 1 | Odpowiedzi: 560

Vegita

Nasza dyskusja została skończona po kropce w "Również uważam ją za skończoną." Reszta nie była do ciebie bo cytwany przezemnie fragmęt nie pochodził z twoje wypowiedzi. Postaram się jednak pisać zgodnie z twoją logiką:

Ziabieś śwoje glapki i wjatejko i przenieś się do innej cięści piaśkownici.

30.08.2003 15:43

Wątków: 14 | Odpowiedzi: 260

hmm

wydaje mi się że hisy im się skończyły i dostałeś po prostu minta, który jest oczywiście tą samą kartą build by ati.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 15:46

Wątków: 38 | Odpowiedzi: 9128

hmmm

ja zamowilem cosik z fraza i do dzis np jestem z tego zadowolony ze sprzetu a z przesyleczką zadnych klopotow

nie usprawiedliwiaj się, że to Polska

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

30.08.2003 15:48

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 4937

reheheheh

chyba sobie loga zrobie i tepete walne ładna na sciane
Vegi - after me ??

Instrukcja obsługi FrazPC

30.08.2003 17:29

Wątków: 3 | Odpowiedzi: 73

kolejny raz

:( kolejny raz spotykamy sie z problemem ktorego istote osobiście rozumie - bo Sirius.pl, traktuje tak samo klienta wydającego 10 PLN jak tego kupującego sprzet za kilka tysięcy - i nie pozostawie tego przypadku bez reakcji tego przypadku!

Sęk w tym, iż towar otrzymany/wysłany jest towarem pełnowarościowym za co gwarantujemy swoim dobrym imieniem - a to co chciałem napisac wczesniej sprecyzował LucAss - i chyba nie ma sensu sie powtarzac.

Irytuje mnie jednak robienie z igły wideł - bo spraw takich z racji niesumiennosci polskich dystrybutorów jest duzo wiecej i rozwiazujemy je po jakiejkolwiek próbie rozwiazania tego problemu - tylko do szczesliwego finału potrzebne sa dwie strony.
Pozwoliłem sobie przeglądnąc korespondencje mailową i odnaleźć maile od Szanownego Pana - jak widac dało sie napisac kilka słów związanych z wątpliwosciami przed zakupem - jednak po stwierdzeniu niezgodnosci co do zawartości ( PUDEŁKO, soft - bo jak wnioskuje w tym tylko lezż problem) nie dopatrzyłem sie ani jednego maila. Dodam też, iz odpowiedz uzyskaną w firmie nalezy rozpatrywac w kategorii przekazania realiów magazynówych ( a nie handlowych).
(Magazynier informuje o konkretnym braku nie mając pojęcia o planowej czy oczekiwanej zawartości pudełka)

Jednakże, moim problemem w takiej sytuacji jest doprowadzenie do szczesliwego finału... Jednak tu zaczynaja sie schody - bo nie wydaje mi sie zeby Sirius.pl odmówił dosłania brakującego pudełka
i płytki z nieaktulanymi sterownikami po kontakcie z dystrybutorem (takie sprawy to szara codzienność ) - jedank informuję, że nie board jest miejscem załatwiania takich spraw...

Postawe niektorych boardowiczów mozna nazwac zenującą - słowa "cwaniactwo", "kradzież", "olewanie" nie odpowiadają w żaden sposób systemowy obsługi klienta wdrozonoego w naszej firmie tym samym osoby uzywające tych zwrotów nie mozna traktować poważnie.
Argumentowanie jest mierne a czasami zakrawa na jakieś bredzenie...

Reasumując - sprawę znamy i nasz dział handlowy zajmię sie nia od samego poniedziałku - jedank nie wydaje mi sie, ze w kontekscie historii o ktorych coraz szerzej sie mówi) rozstrzasać brak pudełka!
Pudełko w żaden sposób nie stanowi istoty produktu - bo co by było jakby było całkowicie białe - ? Nikt nie zarzuciłby chyba nam braku kolorowego malunku? Chociaż przegladajać inne posty "aktywnych inaczej" bnoardowiczów wnioskuje, że nawet brak problemu nie jest dla nich problemem i zapewne coś by sie znalazło...

A poszkodowanemu w pewnym sensie użytkownikowi zwyczajowo proponujemy rekompensate - oczywiscie po dosłaniu brakującego pudełka ( i na wyraźne zyczenie nieaktualnych steownikow) wysyłkę np. Gry FPP Chrome (2 CD, w ekskluzywnym pudełku DVD. Zawiera polską instrukcję obsługi w formacie *.pdf )
Mam nadzieję ze nikt nie zarzuci nam, że gra dotarła bez instrukcji
jednak uprzedzając fakty informuję za zawsze jest ustawowe 10 dni na zwrot produktu

30.08.2003 17:59

Wątków: 46 | Odpowiedzi: 792

sorry ze pytam

ale czy Vegita i Xellos pracuja dla [w] siriusie ?? to kiedy otwarta zostala paczka nie ma znaczenia. Doszlo do przekretu i to jest fakt
Pozdrawiam

Prawdy nie pisane...

30.08.2003 18:36

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

Xellos

nauka czytania > szkoła podstawowa. Gdzie ja napisałem, że LucAss wypowiadał się przed tobą ? Zwidy ? Komentujesz sprawę czy komentujących ? Problemy emocjonalne czy brak argumentów ?

Zorr1 a czy Ty ślepy jesteś ? Sirius już w dwóch osobach jak dotąd przeprosił za błąd/niedopatrzenie/przeoczenie* (*- niepotrzebnie skreślić). Sirius.pl wyraził jasno swoje stanowisko już dawno temu - zapewnił klientowi wybór rozwiązania problemu oraz zapewnił o jakiejś rekompensacie za problemy. A po drugie to, że Sirius wysłał nie to, co trzeba to już wina Sirius.pl. A klient ma moralny obowiązek najpierw z nimi tę sprawę próbować wyjaśnić. Panowie z Sirius.pl musieli publicznie się poniżać i wręcz płaszczyć aby nie stracić twarzy. Bo mieli za co. Ale zrobili to wręcz tak, że nawet średnio inteligentny orangutan by to pojął. Nie zwalnia to jednak klienta ze znajomości jego podstawowych praw.

A i co ciekawe do dalszego besztania Sirius.pl łapią się "obcy". Dziwne, że najmniej Siriusa obszczywa autor wątku czyli osoba, której pierwotny problem dotyczył... A i czy aby Vegita nie rpacuje w Sirius ? A czy blonsk też pracuje dla Siriusa ? A może to jeden wielki spisek ? A co ciebie porter obchodzi, dla kogo ja pracuję ? Jak widać, bardziej cię to interesuje niż rozwiązanie problemu Darka87. Najlepiej marudzić, stojąc z boku bo tak jest "cool".

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 18:54

Wątków: 67 | Odpowiedzi: 3489

buahah

n/c co do twojego rozumowania, troche logiki od tego masz glowe przeciez przeczytaj to wiele razy , czytaj, mysl, czytaj, mysl i wkoncu dojdziesz powodzenia

Sok MonaVie - http://zdrowysok.pl

30.08.2003 19:00

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

obrażanie rozmówcy

wcale nie daje przewagi nad nim. Wręcz przeciwnie. W dodatku na innych przerzucasz własne błędy. To ty mój drogi prawiłeś jak ksiądz na kazaniu o ideologiach, uczciwości na świecie i innych oh ah. To tylko potwierdza twój brak argumentów.

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

30.08.2003 19:02

Wątków: 176 | Odpowiedzi: 19415

hehe

ja wspolppracuje z siriusem,poltora roku temu kupilem tam kyro2 i zostalem eksluzywnie obsluzony,paczka przyszla nastepnego dnia Oczywiscie dostalem w oryginalnym pudelku z oryginalna CD to sie nazywa obsluga

Core i5 4690K @ 4.5Ghz, 16GB Crucial Ballistix Sport 1600@2400, Gigabyte Z87 Sniper 5, Zotac GTX 970, Samsung HD103UJ 1TB + WD Red 3TB, SSD Plextor M5S 256GB, LG 27EA83 ||| Lenovo M490s

30.08.2003 19:41

Wątków: 305 | Odpowiedzi: 6423

Vegita

Powiem tak bredzisz bez sensu. Ja tylko zgodziłem się z Volkerem że sprawa mogła się inaczej potoczyć gdyby przed wysyłką sklep skontaktował sie s klijentem o problemach. A ty mi wyskakujesz z czymś takim ehhh. To się ceni że sirius szybko zareagował na taki dym na boardzie ale przykre jest to że musiano takie rzeczy tu napisać aby ktoś zareagował. Bład ze strony darka84 ze najpierw na board sie udał z problemem a nie do sklepu.
Dla mnie Sirius nie stracił twarzy sparwa została wyjaśniona i koniec.
P.S. 18 sierpnia byłem u okulisty i nie stwierdził żadnych nieprawidłowści.

“Me, Im dishonest, and you can always trust a dishonest man to be dishonest. Honestly, its the honest ones you have to watch out for...”

30.08.2003 23:10

Wątków: 172 | Odpowiedzi: 8884

zorr1

jasne, bredzę. Nikogo z Sirus.pl tu nie było. Nikt sprawy nie wyjaśniał, nikt nikogo nie przepraszał. Przepraszam, że bredziłem i bredzę. Ci panowie pewnie są z konkurencji...

Z innego wymiaru.. ekhm... vortalu :P

31.08.2003 02:13

Wątków: 282 | Odpowiedzi: 3889

Ja juz ze 20 rzeczy na Allegro kupilm i jeszcze

nigdy sie nie zawiodlem.

i5 2500K@4,3GHz/AsRock Fatality Performance/8GB HyperX 1600MHz/GTX 970 FTW/DVD-RW LG/M4 60GB+2x320GB/CM HAF-XB EVO/SPC Fortis/XFX 650W/LG 26

31.08.2003 13:26

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 770

dyskusja jest piekna

a mnie utwierdza w przekonaniu, że w sklepach internetowych, to ja raczej nie bedę kupował drogich części komputerowych. W necie kupuje tylko książki i jakieś drobiazgi (optyczna myszka logitecha itp.). Nigdy nie zostałem oszukany, ale w pewnych sytuacjach wolę dmuchać na zimne, aby się nie denerwować, nie mrozić pieniedzy itp.
Jak kupuję kartę za 1500 złotych, to juz nie ma żartów. Rynek komputerowy jest jak każdy inny i nie ma tam żadnej taryfy ulgowej. Zresztą za 1500 złotych nie kupowałbym OEMa. Za te pieniadze mam dostać kartę w pachnącym nowością pudełeczku producenta, ze sterownikami, grami, kabelkami instrukcją itp.
Ponadto jak się zdecyduję na herculesa to nikt nie może zadecydować, ze może mi sprzedać his'a itp. Później z wersjami box jest mniej problemów przy odsprzedaży.
Ja jednak jeżeli chodzi o takie drobiazgi jak karta graficzna, to pozostanę przy sklepach tradycyjnych.

AMD Barton 2500+@3000+, Radeon 9100 64 MB, MOBO MSI KT4V, 256 MB DDR 333 CL 2.5, Barrac. IV 40 MB, CD ROM, LG COMBO DVD CDRW, LG Flatron 795FTPlus

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

31.08.2003 22:27

Wątków: 18 | Odpowiedzi: 777

Sprawdziłem wyposażenie wersji BOX HIS R9800

1. Kartonowe niebieskie pudełko.
2. Instrukcja obsługi - instalacji karty.
3. Software łącznie 6 CD (sterowniki, PowerDVD XP, PowerDirector VE, 3 CD z „rozrywką”).

31.08.2003 22:33

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 770

Dla mnie

i piszę to całkiem poważnie, sprzedawanie OEM'a w cenie BOX jest pospolitym oszustwem i ordynarną kradzieżą. To o czym pisze darek97 jest bardzo istotne i jak ktoś uważa, ze to są bzdety do dorabia filozofię do zaistniałych faktów.

AMD Barton 2500+@3000+, Radeon 9100 64 MB, MOBO MSI KT4V, 256 MB DDR 333 CL 2.5, Barrac. IV 40 MB, CD ROM, LG COMBO DVD CDRW, LG Flatron 795FTPlus

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

31.08.2003 22:38

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 27342

hmm

racja 1 CD-R zamiast 6 CD to trochę słabo
ciekawe ile osób po prostu sobie odpuściło i zaakceptowało to co dostało :/

nie kupowałem jeszcze nigdy niczego w sirius.pl i wątpię, żeby ktokolwiek był w stanie przekonać mnie do tego (nawet pomimo zapewnień przedstawicieli firmy, że wszystko zostanie "wyprostowane").

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

03.09.2003 12:03

Wątków: 18 | Odpowiedzi: 777

Oto co powinno

było się znaleźć w przesyłce od Siriusa (6CD), widać doskonale na zdjęciach :
http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=170&rectr_str_numer=2
.

03.09.2003 13:17

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 770

darek87

Po twoim linku http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=170&rectr_str_numer=2

widać, że sobie z ciebie zakpiono w sklepie BOX to box a OEM to OEM, to jest skleb i nie ma znaczenia, że internetowy, jak nie mieli już BOX'a to powinni do ciebie zadzwonić, wysłać e-mail lub telegram i zapytać cię o zgodę na zamianę BOX na OEM, oczywiście za niższą cenę

AMD Barton 2500+@3000+, Radeon 9100 64 MB, MOBO MSI KT4V, 256 MB DDR 333 CL 2.5, Barrac. IV 40 MB, CD ROM, LG COMBO DVD CDRW, LG Flatron 795FTPlus

03.09.2003 13:39

Wątków: 67 | Odpowiedzi: 3489

hehe

nadal ten temat walkujecie ? no coz robi wrazenie to 6 plytek CD mniami, ale skonczymy juz ten temat na przyszlosc kupisz gdzie indziej i tyle

Sok MonaVie - http://zdrowysok.pl

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

09.09.2003 20:08

Wątków: 18 | Odpowiedzi: 777

Epilog

Dzisiejszego dnia otrzymałem od firmy Sirius przesyłkę zawierającą brakujące elementy wyposażenia tj.:
1. Oryginalne opakowanie.
2. Instrukcje obsługi – instalacji karty.
3. Zestaw softwaru, łącznie 6CD.
Jak mnie poinformowano ww. elementy zostały dosłane przez dostawce.
Tym samym sprawa dla mnie została pomyślnie zakończona.

Korzystając z okazji chciałbym bardzo serdecznie podziękować wszystkim osobom wypowiadającym się w ww. wątku w sposób merytoryczny, bez względu na zajmowane stanowisko.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

09.09.2003 20:21

Wątków: 94 | Odpowiedzi: 5095

no i widzisz

zalatwione pozytywnie kazdemu sie zdarzy pomylka lub mala wpadka
niepotrzebnie tyle tu łez wylano mozna to bylo zalatwic bezposrednio z Siriusem , bez wzbudzania takich emocji

... za rok i tak Twoj komp bedzie do dupy ....

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

09.09.2003 20:38

Wątków: 18 | Odpowiedzi: 777

Jarecki

niestety bezpośrednio się nie dało a i po tym wątku trochę czasu upłynęło do "szczęśliwego" finału.
No i oczywiście wątek ten ma niezaprzeczalne wartości informacyjno - edukacyjne - ale to moja subiektywna ocena.

09.09.2003 20:39

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 484

jak widac

sirius zachował się właściwie. brawa dla nich

wytrwałym szczęście sprzyja

11.09.2003 00:29

Wątków: 3 | Odpowiedzi: 73

hmmmmm

niestety bezpośrednio się nie dało ....

toz to stek bzdur...via mail to nie znaczy bezpośrdnio>?

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.

Ostatnie tematy na boardzie
1. pentium 200 mmx 4 Neuromancer_Theta | Neuromancer_Theta 21.07.2018
2. Wydajność Samsung EVO970 250GB (MZ-V7E250BW) za mała ? 15 bako | Jarooo 21.07.2018
3. Co Ci siedzi w trayu? 19 boomshanka | DeathClaw 21.07.2018
4. tablet uparcie formatuje 5 cacodemon | MeloN_tm 21.07.2018
5. Jakie urządzenia do domowego WiFi 300Mb/s 12 keraM | zlotnik 21.07.2018
Poprzednie-Następne
1. Volcano 10 - opinie 0 Davka 30.08.2003
2. [OT] Prośba o wycenę 11 michu | Viagra 30.08.2003
3. Lista najnowszych piosenek !! 15 Danio | MILO129 30.08.2003
4. MyIE2 i historia odwiedzanych stron 2 MarkPL | MarkPL 30.08.2003
5. Dioda termiczna przy wentylu 6 dygac | dygac 30.08.2003
6. Krzaczocy sie dzwiek 2 marlon | marlon 30.08.2003