[RTV] jakie słuchawki bezprzewodowe do tv z nadajnikiem jack

  • Sprawdź bezpośredni link do posta
  • Statsy wątku

lukas93 | 13.01.2018 17:41 | Odpowiedzi: 5 | Śledzony: 3 | Czytano: 555 razy

Wątków: 165 | Odpowiedzi: 1285

Siema.
Telewizor bez bt wiec musi byc nadajnik jacka. Tu szukac osobny nadajnik plus jakies sluchawki czy komplet?
Czy ponizej 100zl będzie coś co da sie jakos sluchać i nie rozleci sie w rekach?
Nie będa używane do filmów czy muzyki, wazne zeby mowe bylo wyraznie słychać.

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

Odpowiedzi:

13.01.2018 17:58

Wątków: 35 | Odpowiedzi: 1437

dla kogo te słuchawki? osoba starsza?

bluedio to koszt ok. 100-150 zł, do tego jakiś nadajnik. To jest rozsądne minimum.

13.01.2018 18:42

Wątków: 165 | Odpowiedzi: 1285

Tak.

Szukam czegos ekonomicznego. Nie musi byc ekstra jakosc, byle jak mowie nie rozpadało się i nie trzeszczało.

13.01.2018 20:04

Wątków: 144 | Odpowiedzi: 1956

.

mam takie, albo model starszy
https://www.philips.pl/c-p/SHC5200_10/bezprzewodowe-sluchawki-hi-fi
to chyba absolutne minium

www.dobrysklepmetalowy.pl

14.01.2018 11:17

Wątków: 190 | Odpowiedzi: 5042

Sluchawki Ausdom M05 i przejsciowka minijack BT aptx

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B075427MV1/ref=mp_s_a_1_13?ie=UTF8&qid=1515924840&sr=8-13&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=ausdom#

Zmiescisz sie w 200 pln, a jakosc bedzie jak na sprzecie europejskim za 700 pln.

Vendetta musi być

14.01.2018 14:40

Wątków: 35 | Odpowiedzi: 1437

Ausdom miałem słuchawki z tym pająkiem, to się rozleci zaraz.

Bluedio + bluetooth będą ok.

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.

Ostatnie tematy na boardzie
1. [OT] [AGD} Ekspres przelewowy z mocną płytą grzejną 3 orzelek | Twister30 16.01.2018
2. [OT] OFF-TOP - pomoc z utworem :) 4 fredziopl | fredziopl 16.01.2018
3. [OT] Moje EDC - co dźwigam codziennie 21 boomshanka | FEAR 16.01.2018
4. Exchange 2010 zmiana rozmiaru skrzyki 1 outsider | rootvg 16.01.2018
5. [OT] [Krypto] spadają, newsów nie ma 15 owcarnia | aloscha 16.01.2018
Poprzednie-Następne
1. "Konto w OnetDysk zostanie usunięte" 8 Enzoblue | Kubaq 13.01.2018
2. Problem z pobranymi plikami przez Firefox 3 abbot | abbot 13.01.2018
3. [GIEŁDA] [S] Sprzęt po testach - mega tanio :) 62 hxn | Misiu777 13.01.2018
4. [GIEŁDA] [S] H100i GTX v2 + różności 4 Neuromancer_Theta | Neuromancer_Theta 13.01.2018
5. Dell M6600 + Monitor UWHD LG - problem. 10 guziq | guziq 13.01.2018
6. [GIEŁDA] [S] Karta graficzna GB GTX 660Ti 3GB 6 Pawilos | Brudka 13.01.2018