Nicehash - ktoś kopał u nich? Puf, nie ma.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta
  • Statsy wątku

bats | 07.12.2017 11:10 | Odpowiedzi: 62 | Śledzony: 4 | Czytano: 1871 razy

Wątków: 474 | Odpowiedzi: 1759

Rzekomo wcięło w przeliczeniu 56 mUSD.


Official press release regarding the NiceHash security breach

Unfortunately, there has been a security breach involving NiceHash website. We are currently investigating the nature of the incident and, as a result, we are stopping all operations for the next 24 hours.

Importantly, our payment system was compromised and the contents of the NiceHash Bitcoin wallet have been stolen. We are working to verify the precise number of BTC taken.

Clearly, this is a matter of deep concern and we are working hard to rectify the matter in the coming days. In addition to undertaking our own investigation, the incident has been reported to the relevant authorities and law enforcement and we are co-operating with them as a matter of urgency.

We are fully committed to restoring the NiceHash service with the highest security measures at the earliest opportunity.

We would not exist without our devoted buyers and miners all around the globe. We understand that you will have a lot of questions, and we ask for patience and understanding while we investigate the causes and find the appropriate solutions for the future of the service. We will endeavour to update you at regular intervals.

While the full scope of what happened is not yet known, we recommend, as a precaution, that you change your online passwords.

We are truly sorry for any inconvenience that this may have caused and are committing every resource towards solving this issue as soon as possible.

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

Odpowiedzi:

07.12.2017 11:12

Wątków: 120 | Odpowiedzi: 3122

lol

i tyle

www.pokojezacisze.dobrynocleg.pl

07.12.2017 11:15

Wątków: 338 | Odpowiedzi: 23077

hmmm

Na banki tez napadają - kradna kasę ale potem ubezpieczyciel banku wypłaca i po sprawie. Klienci są chronieni.
Tutaj tez tak jest, prawda ?


oh, wait... Ikona: :P

_____________________Get Rich Or Die Tryin...

07.12.2017 11:29

Wątków: 150 | Odpowiedzi: 5212

Nawet nie napisali, ze cos zwroca Ikona: ;)

Ikona: :P

Najlepszy platnik :)

07.12.2017 11:32

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 73

...

"wykop" piniondze, ale zapłać piniondze za prąd - bądź częścią masowego zwiększonego zużycia energii elektrycznej, bądź EKO. Czy człowiek już totalnie zdurniał ?

07.12.2017 11:43

Wątków: 338 | Odpowiedzi: 23077

oj tam

BitCoin juz prawie po 15k USD Ikona: :)

_____________________Get Rich Or Die Tryin...

07.12.2017 12:02

Wątków: 107 | Odpowiedzi: 2090

dlatego będą Was rąbać...
im większa cena tym większe ryzyko .A na BTC wachania są zajebista.
jako drobna inwestycja tak .
Ale ja bym w życiu nie kupił więcej jak jednego BTC .
Jak było po 41 pisałem że zaraz będzie koreka i co ? 5 godzin później był po 30 tyś . Ikona: lol
Pozdrawiam ubranych

07.12.2017 13:17

Wątków: 120 | Odpowiedzi: 917

...

Kopałem, kopię dalej, kasa wpływa na konto.... aaa zapomniałem, ch.j bombki strzelił Ikona: :D kasy niet Ikona: :(

Aspire V3 - i7-4702QM, GT750M, 8GB, 1TB + 120GB SSD Plextor + Kiano Intelect X1 FHD

07.12.2017 13:22

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 302

aloscha

jak tak paczam po watkach, to wciaz cisniesz na tych kopaczy, jakby Ci zgwalcili kotka.
Jesli sie oplaca, to kopia i tyle, po co drazyc?
Co do inwestowania, to nie widze problem, by trzymac btc na portfelu ofline (turbobezpieczny paperwallet dla przykladu), z tym, ze w takim wypadku nie pograsz na krotko.
Bitcoin to banka spekulacyjna i kiedys prawdopodobnie nastapi PRZECENA (korekta moze oznaczac sie trendem wzrostowym, wiesz?), swiadomy i zasobny inwestor pilnuje trendow, ma platny dostep do gieldy gwarantujacy megaszybki transfer srodkow z portfela i tyle.

btw - uzywasz terminu "korekta" niepoprawnie, za to czesto

pozdro G.

Fools rush in where angels fear to tread

07.12.2017 13:25

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 73

...

"Jesli sie oplaca, to kopia i tyle, po co drazyc? " - to jest absolutnie niemożliwe ! Nie da się wziąć więcej niż się zainwestowało w prąd ! Ty jakiś chory jesteś ?
Co innego jak ktoś ma własną minielektrownię i sam wytwarza prąd który zużywa na takie głupoty to ok ! Wtedy się opłaca, ale normalne gospodarstwo domowe czy mieszkanie w bloku to nie ma szans żeby wykopać więcej niż się zużyło prądu.

07.12.2017 13:37

Wątków: 96 | Odpowiedzi: 9278

...

taaa ci co nie kopią wiedzą lepiej czy się opłaca od tych co kopią.... cały fraz Ikona: lol

07.12.2017 13:39

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 73

...

to niech powiedzo jak to robio a nie trzymajo dla siebie

07.12.2017 13:42

Wątków: 208 | Odpowiedzi: 7233

,,,

A w obecnej sytuacji jest sens kopać? Nie łatwiej inną walutę i przy jej pomocy zdobywać środki na BitCoin - pytanie jako Laik.

Może załóżmy FrazCoin Ikona: ;)

error :)

07.12.2017 13:53

Wątków: 107 | Odpowiedzi: 2090

gronic WTF??
"jak tak paczam po watkach, to wciaz cisniesz na tych kopaczy,"
NA JAKICH KOPACZY??? W jakicj wątkach??
o czym ty chłopie piszesz ?

Poza tym wpisem ja nie pisałem praktycznie
nic o kopaczach ani kopaniu a jedynie a o inwestowaniu W BTC i pochodne .
"

"uzywasz terminu "korekta" niepoprawnie, za to czesto "

czarno na białym napisałem przy cenie 41 tyś . zeby teraz nie kupowac bo za chwile nastąpi korekta i 5 godzin później spadło na ok 30.
I Ty pouczasz że zbyt często używam słowa korekta .
ok.lux

A teraz najlepsze
"" Bitcoin to banka spekulacyjna i kiedys prawdopodobnie nastapi PRZECENA""
RESPEKT
Kolego PRZECENY to są Hipermarkteach ..A tutaj jak bańka pierdolnie to zostaną sami leszcze .i tyle w temacie i to nie jest tylko moje zdanie , a coś o czym wie praktycznie każdy..

Tak jak napisałem jako drobna inwestycja tak .
Bo do tego czasu da sie niezle zarobić.
Ale nie radzę tam wsadzić większego kapitału Bo można się przejechać .

07.12.2017 14:00

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 302

...

BTC sie nie kopie juz, przynajmniej nie indywidualni kopacze (tylko korpo)
Ludzie kopia rozne waluty, LBN, ZEC, ZEN,ETN, ZCL - jest tego od groma. A potem wymieniaja na "czastki" btc, lub jesli dana gielda pozwala na handel dana kryptowaluta vs real cash, za ekwiwalent pieniezny, wiec @chans - trafiles w sedno - dokladnie tak to dziala u domoroslych minerow.
sony - tak, naqrwiaja mnie plecy ostatnio, to chyba stan zapalny, wiec mozna to podciagnac pod jednostke chorobowa, dziekuje za troske. co do niemozliwosci zarobku jednak, jesli wykopanie jednego "pinionzka" koszuje mnie 5 PLN w rachunku za prad, a potem sprzedam tego "pinionzka" za 10 PLN, to chyba zarabiam, no nie? Mozesz do rachunku doliczyc koszt sprzetu, ale w taki wypadko, powolutku zwraca Ci sie kasa wydana na hardware...wiec nadal jestes do przodu...

pozdro G.

P.S. jest watek na frazpc jak na tym zarabiac, ale ze chory jestem, to nie mam sily wklejac skrotu Ikona: ;)

Fools rush in where angels fear to tread

07.12.2017 14:02

Wątków: 587 | Odpowiedzi: 11567

hmm

sony - a potrafisz korzystać z wyszukiwarki? Wpisz sobie na frazie "kryptowaluty" i znajdzie ci wątek oficjalny. Ponad 1500 postów. To nie jest żadna wiedza tajemna. Miłego czytania.

chans - BTC nikt nie kopie, bo przy asicach i potężnych kopalniach masz nikłe szanse na wyliczenie hasha i zgarnięcie puli BTC. Kopie się altcoiny, przeważnie na GPU i je ewentualnie zamienia na BTC.

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

07.12.2017 14:08

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 302

...

qrwa...napisalem wypadku przez "o kreskowane"...moj musk placze i sie kaje...

Fools rush in where angels fear to tread

07.12.2017 14:08

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 73

...

podobno UE daje jakieś zwroty za panele słoneczne. Jakbym taki se strzelił na dachu i podpiłął to pod koparkę to ciekawe ile czasu by zeszło żeby bitcoina wykopać

07.12.2017 14:09

Wątków: 661 | Odpowiedzi: 16730

"56 mUSD"
mUSD to jedna tysięczna dolara? Jest o co wątek zakładać Ikona: ;)

edycja podpisu

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

07.12.2017 14:19

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

lonio

to "mUSD" to tak samo jak "morze" (od być może) Ikona: ;)

nasz niusmen w gimnazjum miał zwolnienie z WF-u na polskim Ikona: ;)

edit

a sorki, myślałem że to oficjalny nius danielowo-frazowy Ikona: ;)

Uzupełnieniem
+1 aloscha - jebnie i będzie większy płacz jak o skoki czy kryzys WTC Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

07.12.2017 14:56

Wątków: 587 | Odpowiedzi: 11567

hmm

sony - nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Ja piszę, że nikt w domu bitcoina nie kopie a ty zadajesz pytanie w ile bitcoina wykopiesz. Koszt prądu to jakieś 10% wartości krypto, którą w tym czasie wykopiesz.

Przykładowo mając wydobycie na poziomie 20$ dziennie, prąd będzie cię kosztował 2$ dziennie.

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

Ten post został usunięty przez moderatora.

07.12.2017 14:57

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 73

07.12.2017 15:21

Wątków: 587 | Odpowiedzi: 11567

hmm

wystarczająco by się nadal tym zajmować Ikona: :)

Naprawdę przeczytaj sobie wątek oficjalny o koparkach na frazie albo wejdź na stronę whattomine.com i masz kalkulator. W zależności od kart jakie użyjesz, ich ilości oraz aktualnego kursu i stopnia trudności będziesz widział potencjalne zarobki.

Nie kopiesz przecież złotówek tylko krypto więc o finalnym zarobku ciężko mówić. Jeden kopie i tego samego dnia sprzedaje na PLNy, drugi kopie i trzyma i czeka aż kurs wzrośnie, jeszcze inny kopie jedną walutę i zamienia na inną (np Bitcoina) licząc że wzrośnie i sprzeda drożej. Ilu ludzi tyle szkół.

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

07.12.2017 16:58

Wątków: 661 | Odpowiedzi: 16730

Shibby kipie tyle że nawet porzucił pracę w ogrodnictwie (tomato) na rzecz górnictwa Ikona: ;)

edycja podpisu

08.12.2017 08:51

Wątków: 120 | Odpowiedzi: 917

...

Ogólnie w necie ciężko mi było znaleźć realny zysk z danego sprzętu... wszystkie te whattomine.com i inne to jest o kant dupy obij.
Na kompie i7-4770 + 3 x GTX750ti mam średnio 2.5$ - 3.0$ na dzień ( lub można powiedzieć miałem ) bo nicehash wessało i teraz kopię na MinerGate więc po miesiącu się określę co i jak Ikona: :)

Aspire V3 - i7-4702QM, GT750M, 8GB, 1TB + 120GB SSD Plextor + Kiano Intelect X1 FHD

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

08.12.2017 09:00

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

Ikona: lol - sorry nie mogłem się powstrzymać Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

08.12.2017 09:32

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 302

Brudka

Nie wiem co Cie bawi, to ze komus ukradziono hajs?
To tak jakby bawilo Cie, ze koledze zajumali samochod na osiedlu, a Ty przecie mowiles, "nie trzymaj golfa pod blokiem"...
Nie kumam tego spiecia d00py tutaj... co prawda osobiscie nie ucierpialem ale szkoda mi osob, ktore okradziono


Pozdro

G.

Fools rush in where angels fear to tread

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

08.12.2017 09:35

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

gronic

absolutnie nie, nie bawi mnie to wcale a wcale
po prostu koreluję to z faktem zachwalania w drugim wątku owej "waluty" i całości infrastruktury z nią związanej,

i mój uśmiech właśnie to wywołało,
ale to nie ubawienie z czyjejś straty - ale z naiwności ogólnie przyjętej

Bo jak mówię, że to zwykły wałek na mega skalę - to mnie od czci i wiary wyzywają. Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

08.12.2017 09:50

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 73

...

what ?

"To tak jakby bawilo Cie, ze koledze zajumali samochod na osiedlu, a Ty przecie mowiles, "nie trzymaj golfa pod blokiem"... " - kolegi samochód jest REALNY, a nie niewidzialny i spekulowany. To tak jakbyś powiedział, że to wielka szkoda, że zarąbali moje spekulowane Ferrari. No, ale spokojna głowa, mam jeszcze spekulowane Lambo i Maserati, czekam tylko aż nabiorą wartości. Poczekam jeszcze trochę.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

08.12.2017 09:51

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

no i kolega tutaj ma dużo racji

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

08.12.2017 10:01

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 73

...

ależ to byłaby wspaniała krypotwaluta. Wykopanie maski, drzwi, prowadnicy, lusterka wstecznego i innych elementów wymarzonego pojazdu. CHyba trzeba to będzię opatentować i moje spekulowane fury nabiorą realnych kształtów. Muszę tylko znaleźć dość naiwniaków którzy pójdą na to, a pierwszemu kupię pizzę, płacąc 1 CarCoinem

08.12.2017 10:33

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 302

sony

- nie kumasz, bo myslisz zbyt prostolinijnie, oczywiscie BTC to spekulacja - tu sie zgadzamy (choc czytajac Twoje wypowiedzi I tego nie jestem pewien) ale: by wygenerowac ow blok, za ktory teraz placa po 15K USD, potrzebna byla praca, wykonana w tym wypadku przez komputer kopacza, kopacz wypozyczajac swoj sprzet zgodzil sie na zaplate w formie kryptowaluty, walute owa, mogl spieniezyc, za zarobione pieniadze, mogl kupic Ferrari, albo golfa 2 jesli kurs bylby slaby, ale to ryzyko kopacz przyjal na wstepie.
Zgodzisz sie ze mna, ze kopacz, czy tez jego computer wykonal prace. Twoje uznanie przydatnosci tej pracy jest absolutnie nic nie znaczace, tak samo jak I moje - liczy sie wycena odbiorcy wynikow tej pracy.

Jesli wiec wykonales prace a ktos ukradl Ci zaplate za te prace, -niezaleznie od tego czy polozyles kafelki, czy napisales program, czy tez policzyles cos w excelu, a moze po prostu wypozyczyles komus na impreze obraz Beksinskiego, zeby mogl sie polansowac przed znajomymi - to jest to po prostu sqrwysynstwo czystej wody.

aby poszerzyc horyzont myslowy, poczytaj sobie o teorii pieniadza, czym byl i czym jest teraz, na czym opiera sie jego wartosc. Wtedy moze porozmawiamy.

A tak co do spekulowanego Lambo - banalny przyklad - mozesz je nawet sprzedac - podpisz kontrakt futures, gdzie twoja zaplata bedzie auto zamiast jego wartosci, a potem sprzedaj do niego prawa z chwila przekazania praw wlasnosci I auta w moencie zapadalnosci Twojego kontraktu.
Jak dobrze rozegrasz, to sprzedasz wirtualne auto, ktorego nigdy nie widziales i jeszcze na tym zarobisz.

Fools rush in where angels fear to tread

08.12.2017 10:48

Wątków: 150 | Odpowiedzi: 5212

gronic

A co jest owocem pracy?

Lambo?

Nie - rozwiazana lamiglowka. Najblizej wiec do dziela w rozumienia utworu literackiego, piosenki, wiersza. Czlowiek siedzi, pisze, tworzy i... jest praca. Tyle, ze dzielo może być gniotem. I nic nie będzie warte.

Cryptowaluty ida dalej. Bo tu jest dzielo - rezultat wyliczen komputerow, ale nie można ocenic go. Ocenia rynek. To jakby kupować ksiazke przed napisaniem, mowiac ze na pewno będzie hit i nobel.

Czysta spekulacja.

Najlepszy platnik :)

08.12.2017 11:15

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 302

Lucullus

pierwszy akapit mojej poprzedniej wypowiedzi, gdzie napisalem czym jest BTC.

Owocem pracy w w/w przykladzie jest dostawa czegokolwiek na co zawarles kontrakt, jako zaplate przyjmujac nieistniejace jeszcze auto. Tego jak dziala gielda jak dzialaja kontrakty czy opcje, czy opcje na kontrakty, czy kontrakty na opcje czy...itd. raczej tlumaczyl nie bede, bo za waski w pachach jestem a nawet nie zarabiam tym na zycie, wiec odsylam do netu, badz ksiazek/kursow :).

O wirtualnym Lambo pisalem tylko po to, by unaocznic, ze takie cos tez istnieje I tez sie tym handluje I sie na tym zarabia (kotraktowanie z producentem dostawy niewyprodukowanych jeszcze szamochodow i odsprzedaz ich do centrow dystrybuyjnych - ot, prosty kontrakt).

To ze obrazy Pollocka warte sa miliony dolarow tez jest dla mnie podobna zagadka - banka nadmuchana przez lobby "krytykow sztuki" twierdzacych, ze wynik pracy kolesia smarkajacego roznokolorowa farba na plotno, to arcydzielo i w ogole oh i ah i japied..le - koniec koncow 90% spoleczenstwa, nawet z omoca internet mialaby jedynie 25% szans, ze powiesi takie arcydzielo tak jak nalezy (gora, tam gdzie gora byc powinna).

Do czego dazylem w poscie o skradzionym golfie to prosta konkluzja, ze komus ukradziono cos wartosciowego, na co pracowal - oraz, ze naigrywanie sie z osob okradzionych jest ponizej krytyki (Brudka sprostowal o co mu chodzilo, wiec post ow mozna traktowac jako ogolny a nie do niego personalnie skierowany).

Tyle w temacie.

Fools rush in where angels fear to tread

08.12.2017 11:35

Wątków: 150 | Odpowiedzi: 5212

No i doszledles sam do wniosku, ze BTC biega kolo opcji i konraktow.

A to już nie żadne dzielo, twor czy praca. To jest kreatywne zapisywanie cyferek.

Tak, czytałem o opcjach. Zawsze wygrywa ten kto je przyjmuje. Bo przyjmuje opcje ze Ty sprzedaż cos za min 100 i gwatantuje to (płacisz za to) i jednocześnie przyjmuje druga opcje ze komus to samo sprzeda nie więcej niż 110 (i bierze za to kase). W momencie zawierania opcji organizator rynku już zarabia. Bezwzgledu czy warunek się spelni.

Do tego możemy dawac warianty "min 100, ale jak będzie na rynku 50, to koniec opcji" etc. Nawet jak zle ocenia rynek, to zawsze można zbankrutować.

Najlepszy platnik :)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

08.12.2017 11:43

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

Lucullus

krótko mówiąc hazard w czystej postaci

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

08.12.2017 11:50

Wątków: 587 | Odpowiedzi: 11567

hmm

gronic - no nie do końca. Jak dostajesz wypłatę na konto to jest to coś namacalnego czy wirtualne cyferki na twoim koncie? Powiesz, że możesz je wypłacić... ok ale krypto też możesz spieniężyć nawet w bankomacie. Powoli ta granica się zaciera. Włamano się do nicehasha i skradziono krypto, ok analogiczna sytuacja jak atak na serwery banku i skradzenie "cyferek" z naszych kont. To, że nasze pieniądze a kontach nie mają już pokrycia w fizycznej, namacalnej wartości (pieniądz papierowy, złoto itd) to wiadomo iż od dawna.

greego - nie używaj automatów typu nicehash czy minergate. Po prostu ściągnij dedykowany program, sam skonfiguruj i jego używaj. Gdzie indziej kop, gdzie indziej trzymaj pieniądze długoterminowo a jeszcze gdzie indziej wymieniaj na giełdzie. Wtopiłeś z nicehashem, współczuję i mam nadzieję, że nie były to duże pieniądze, ale trzeba uczyć się na błędach a ty zamiast tego robisz ten sam błąd, czyli używasz gotowego, kompleksowego systemu (program, portfel, giełda) jak wcześniej.

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

08.12.2017 11:54

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

Shibby

stosujesz nadużycia logiczne - i to świadomie i z premedytacją

"Włamano się do nicehasha i skradziono krypto, ok analogiczna sytuacja jak atak na serwery banku i skradzenie "cyferek" z naszych kont. To, że nasze pieniądze a kontach nie mają już pokrycia w fizycznej, namacalnej wartości (pieniądz papierowy, złoto itd) to wiadomo iż od dawna. "

Tak?

Aha - tylko jak nam pieniądze zaje...bią z banku to BFG (Bankowy Fundusz Gwarancyjny) je nam zwróci.

Ale przecież krypto też mają swój fundusz?
Nie mają?

Oh wait! Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

08.12.2017 11:59

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 302

Lucullus

zle sie wyrazilismy, gdyz polaczyles dwie sprawy, ktore nalezy imho rozgraniczyc:
1) wartosc BTC to spekulacja - i o tym pisalem od samego poczatku
2) wytworzenie BTC, czy innej kryptowaluty, to juz praca angazujaca zasoby (sprzet, energia)

za wykonana prace otrzymujesz zaplate - w tym wypadku zgadzasz sie, by byla nia kryptowaluta, ktorej wartosc opiera sie na spekulacji - gdy ktos Ci kradnie zaplate, bez wzgledu na to czy jest ona wyplacona w PLN,USD, BTC czy chuppa chupsach - jest ch00yem

z opcjami to nawet w kierunku - tyle, ze wg Twojego scenariusza kazdy by na opcjach zarabial, a ktos musi stracic (przegrac zaklad), co wiecej bawiac sie opcjami nie musisz miec w ogole towaru, wiec kasa (po zapadnieciu opcji, ktorej nota bene, w wiekszosci przypadkow sie nie realizuje) lata za cos czego nie ma i tak na prawde nie bedzie handlowane Ikona: ;)

stoplossy, o ktorych piszesz na koncu to bardzo fajne narzedzie, maja takze swoj odpowiednik odwrotny pozwalajacy na dokonanie zakupu a takze na realizacje sprzedazy gdy wartosc danego instrument dobije do porzadanego poziomu.

Tylko to oftopic troche.

ja patrze na BTC jak na wspomniany obraz pollocka, dla mnie to brudna szmata, ale jak dlugo ktos bedzie chcial za nia zaplacic miiony, bede trzymal w gablocie Ikona: :P

Fools rush in where angels fear to tread

08.12.2017 12:11

Wątków: 150 | Odpowiedzi: 5212

Z tym się zgodze, ze samo tworzenie BTC to jest jakas praca. Ale to było kiedy BTC był po kilkadziesiąt dolcow.

Teraz jest już spekulacja na 99%. Ten 1% znika.

Zas szmata za 1mln dalej będzie szmata. Tylko droga.

Najlepszy platnik :)

08.12.2017 12:21

Wątków: 587 | Odpowiedzi: 11567

Brudka

to ty stosujesz nadużycia. To że banki mają ochronę to inna sprawa i wiem o tym. Zamień jednak słówko "bank" na "skok" i inne tego typu parabanki gdzie BFG nie koniecznie chroni cały kapitał.

Ja do kwestii ochrony pieniędzy się nie odnosiłem tylko do tego, że pieniądze na koncie też nie są czymś fizycznym. Baa nawet powiem, że papierowy pieniądz też do końca nie jest. Przykładem może być denominacja pieniądza. Znam przypadek gdzie pewna starsza osoba odkładała swego czasu "miliony" do starego telewizora kineskopowego. Osoba zmarła, przyszła denominacja pieniądza w latach `90tych. Po kilku(nastu) latach przy jakimś większym remoncie rodzina odnalazła "skarb", niestety bezwartościowy. Teraz jest to pieniądz hmm spekulowany? wart tyle ile np kolekcjoner jest w stanie za niego zapłacić.

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

08.12.2017 12:39

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

Shibby

ale skok czy inny amber to takie samo wykolejenie jak akcje czy krypto - tylko w przypadku tych dwóch pierwszych jawnie nie spekulują Ikona: ;)

Ja porównuję funkcjonowanie systemów - walutowego i kryptowalutowego. I ten pierwszy to ogólnie skała, a ten drugi to olbrzym na zapałczanych nogach - tylko czasu aż pier... o glebę z wielkim hukiem. Ikona: ;)

Denominacja to zaplanowany proces - każdy o nim wie z wyprzedzeniem, sobie wymieni kasę. Przy denominacji nie masz utraty wartości nabywczej. Więc kolejny zły przykład. Dodatkowo by coś jebło na rynku walut musi być ku temu powód i przeważnie jest to powód gospodarczy.
A w przypadku pseudowalut - jebnie, bo jebnie - więc po co drążyć temat.

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

08.12.2017 12:43

Wątków: 587 | Odpowiedzi: 11567

hmm

wszystko co rośnie musi kiedyś spaść a im wyżej się wzleci tym z większym hukiem walnie się o ziemię. To żadna tajemnica.

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

08.12.2017 12:44

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

no niekoniecznie właśnie Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

08.12.2017 12:49

Wątków: 587 | Odpowiedzi: 11567

hmm

Brudka aka "neverending story" Ikona: ;)

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

08.12.2017 12:51

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

Shibby aka "niepoprawny optymista" vel "wizjoner marzyciel" Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

08.12.2017 12:51

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 302

...

Shibby - udowadniasz mi to o czym pisze Ikona: ;)
Brudka - Lucullus - cobym sobie jezyka nie strzepil, jako, ze nie kazdy musi qmac jeezyk finansowy, pozwolcie, ze zposilkuje sie YT i filmikiem, ktory pokazywalem koledze (zwykly chlop, potrafi zbudowac farme wiatrowa, ale finansowka troche kuleje u niego), gdy rozmawialismy o tym skad sie bierze pieniadz , co to jest "banknot", skad sie wziela nazwa, oraz dlaczego na papierkach widnieje napis "bilety emitowane przez Narodowy Bank Polski sa prawnym srodkiem platniczym"
jest tego cala seria, polecam obejrzec calosc, potem moze cos z "powazniejszego zrodla" a na koniec wrocmy do dyskusji o spekulacyjnej wrtosci BTC i jak sie ona ma do wartosci pieniadza:

https://www.youtube.com/watch?v=KvpbQlQwl0A

enjoy

G.

Fools rush in where angels fear to tread

08.12.2017 12:53

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 4

oddajcie piniondze

za las!!!

©

08.12.2017 12:55

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 302

...

denominacja zazwyczaj jest wynikiem hyperinflacji i sposobem na rewaloryzacje waluty, co bardzo czesto oznacza zmiane wartosci nabywczej podczas okresu przejsciowego.
Jesli myslisz, ze denominacja oznacza jedynie obciecie kilku zer na "banknotach" - it's cute, but it's wrong

Fools rush in where angels fear to tread

08.12.2017 12:59

Wątków: 150 | Odpowiedzi: 5212

gronic

Ale BTC i hype to jest kreacyjne tworzenie wartości, tyle, ze nie przez bank Ikona: :P

Najlepszy platnik :)

08.12.2017 13:05

Wątków: 587 | Odpowiedzi: 11567

hmm

gronic - a gdzie ja napisałem że denominacja to tylko obcięcie zer? Napisałem, że przez denominację pieniądz papierowy zyskał wartość spekulacyjną. Proszę więc nie wciskaj mi do ust słów, których nie wypowiedziałem.

Brudka - gdyby tak było to bym trzymał BTC a nie sprzedawał np w czerwcu po 2800$. Baaa kupiłbym BTC xx lat temu. Ja jestem raczej z tych co twardo stąpają po ziemi, dlatego wolę mieć mniejszy ale pewny PLN czy euro niż BTC Ikona: :)

Brudka aka "Chorągiewka" Ikona: ;)

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

08.12.2017 13:13

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 302

Lucullus

tajest - bank uwaza sie za instytucje zaufania publicznego, czy slusznie? obczaj serie filmow i sam sobie odpowiedz czy wymagania wobec instytucji by mogla nazywac sie bankiem sa adekwatne do nadania mocy kreacji pieniadza
potem poczytaj o bailoutach jakie mialy miejsce przy ostatnim krachu finansowym i zastanowmy sie razem, czy rzeczywiscie pompowanie wartosci waluty rozni sie tak bardzo od pompowania wartosci kryptowaluty.

zeby nie bylo niedomowien - nigdzie nie pisalem, ze crypto jest tak samo dobrze zabezpieczone jak zwykla waluta, moim jedynem celem jest pokazanie, ze rkadziez kryptowaluty powinna byc tak samo pietnowana jak radziez czegokolwiek innego

Fools rush in where angels fear to tread

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

08.12.2017 13:14

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

Shibby

i dlatego potwierdza się to, że tak naprawdę nie wierzysz w krypto - good for you Ikona: ;)

akurat to drugie aka jest totalnie nie trafione - właśnie mam odwrotnie, poniekąd też dlatego może jestem tam gdzie jestem, bo nie potrafię lukrować na zawołanie Ikona: ;)

także "chorągiewka" to ostatnia rzecz jaką można mi przypisać - za duży idealista Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

08.12.2017 13:15

Wątków: 27 | Odpowiedzi: 302

Shibby

to bylo do Brudki i jego komentarza Ikona: ;)

Fools rush in where angels fear to tread

08.12.2017 13:19

Wątków: 150 | Odpowiedzi: 5212

Ale banki i banksterzy to takie same barachło jak reszta. Ale graja z państwem, zas kto gra w BTC (stoi za) to nie wiadomo.

Najlepszy platnik :)

08.12.2017 13:26

Wątków: 587 | Odpowiedzi: 11567

hmm

Przykładem powyższego może być chociażby słynny frank

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 659x379) Zobacz oryginał



Ponadto niektórym polecam zapoznać się z pojęcie "fiat money", czyli pieniądzem fiducjalnym
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pieni%C4%85dz_fiducjarny

@brudka, czemu chorągiewka? Bo jak "chwalę" krypto to ty krytykujesz, gdy ja piszę że co wzrośnie to musi spaść (mając na myśli kurs krypto), to ty mówisz że nie koniecznie Ikona: :D Hello!

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

08.12.2017 13:30

Wątków: 587 | Odpowiedzi: 11567

hmm

małe OT

g0bl1n - za las (puszczę) którą Szyszko wyciął? Ikona: :)

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

08.12.2017 13:54

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

Shibby

czyli ta "chorągiewka" to raczej Tobie pasuje Ikona: sol Ikona: ;)

Ja po prostu stwierdzam fakty i zarówno cieszy mnie, że nie odleciałeś tak do końca w temacie krypto.

Ps. Mi by pasowała jakbym nagle zaczął razem z Tobą krypto wychwalać - co jak wiesz, nam nie grozi. Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

08.12.2017 14:09

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

edit

to moje "niekoniecznie" akurat nie tyczyło się kursy krypto - tylko bardziej kursów jako takich
także nie zrozumieliśmy się Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

08.12.2017 21:53

Wątków: 35 | Odpowiedzi: 1368

Ja tam czekam cały czas na karty po 600 zł. Brudka kupiłeś już jakąś?

08.12.2017 22:51

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 2639

Kloca sie

o piramide a caly czas finansuja najwieksza

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny (zmniejszony z 585x396) pochodzi stąd

09.12.2017 00:21

Wątków: 587 | Odpowiedzi: 11567

Hmm

Brudka kupił już 1060. Stwierdził że się nie doczeka na karty po szejset Ikona: ;)

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

09.12.2017 10:56

Wątków: 335 | Odpowiedzi: 24356

grzech

są karty po 600 - już 970 wyrwiesz za taką kasę, co zresztą się zgodziło z tym co mówiłem Ikona: ;)
wejdzie Volta w rynek mid end - to 1060 też z biegiem czasu spadnie do szejset Ikona: ;)

na razie nie spada bo:

- nie ma jego następcy,
- konkurencja jest w czarnej małej, Ikona: ;)
- górnicy prą nadal,
- novidia nie ma ciśnienia by sama ze sobą konkurować,

Niestety wpływu na te 4 powyższe nie mam żadnego, a chętnie bym ci dał możliwość zakupu za tyle - prawda? Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.

Ostatnie tematy na boardzie
1. Prośba do posiadaczy GTX 1080 lub 1080Ti. 8 rms84 | rms84 17.12.2017
2. [GIEŁDA] PREY PS4/XBOX 0 aloscha 17.12.2017
3. Płyta główna i ramy jak będą na auto. Prosze pomóc. 3 sewq22 | moondrock 17.12.2017
4. [OT] Koleje Dolnośląskie Wro-Drezno pytania 1 saint13 | lonio 17.12.2017
5. [FUN] Lonely MILF on XMas 7 Milo | DeathClaw 17.12.2017
Poprzednie-Następne
1. News - Snapdragon 845 oficjalnie zapowiedziany przez Qualcom... 1 daniel_wl | gatts19 07.12.2017
2. News - Xiaomi przegrywa z Apple i nie może zarejestrować w U... 12 daniel_wl | rasiaknorris 07.12.2017
3. [BLOG] Muzaa 1 skaner458 | sonyvaiovpn 07.12.2017
4. News - Redmi 5 i Redmi 5 Plus oficjalnie zaprezentowane prz... 3 daniel_wl | geralt 07.12.2017
5. News - Valve rezygnuje ze wsparcia dla Bitcoina w sklepie St... 4 daniel_wl | gronic 07.12.2017
6. Wątek rozwiązany co to za buda i psu? 6 lonio | lonio 07.12.2017