Problem z ladowaniem 7 przy podlaczonym HDMI

  • Sprawdź bezpośredni link do posta
  • Statsy wątku

Mysz0r | 23.09.2012 18:03 | Odpowiedzi: 2 | Śledzony: 2 | Czytano: 606 razy

Wątków: 112 | Odpowiedzi: 402

Hej,

Moze ktos mial podobna sytuacje...
Raz na 5-6 uruchomien laptopa Lenovo U310 (wlaczenie od zera, nie restart) po pojawieniu sie informacji z biosu, w momencie jak ma ukazac sie info Uruchamianie systemu Windows na ekranie jest tylko czarne tlo, matryca jest podswietlona.
Mozna tak czekac w nieskonczonosc, dzieje sie to tylko gdy przez HDMI podlaczony jest dodatkowy monitor, odlaczenie HDMI nie powoduje odwieszenia sie laptopa.


Przy okazji jakie glosniki 2.1 pod lapka, do okolo 300-400zl, podlaczane za pomoca jednego minijacka do wyjscia sluchawkowego? Ikona: :)

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

Odpowiedzi:

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

23.09.2012 18:37

Wątków: 1195 | Odpowiedzi: 23705

. . .

podobna sutuacja wystepuje przy podlaczeniu HUBa z dyskami 2,5" - cos jest z "pradem".
Nie jest to wylacznie przypadlosc Lenovo.

Mozesz jeszcze sprawdzic na innym kablu i TV/monitorze, ale raczej bedzie to samo.

23.09.2012 23:40

Wątków: 62 | Odpowiedzi: 3776

.....

sony vaio mam podobna opcje z dyskiem usb potwierdzam problem

Its better to burn out than fade away....

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.

Ostatnie tematy na boardzie
1. Wątek rozwiązany Sygic - działa wam store? 2 Kayo | Kayo Dziś 00:19
2. [OT] Przejazd przez Austrię, a opłaty drogowe 7 ToMmY_Sc | ToMmY_Sc 24.04.2014
3. 1650x1080 na starej karcie graficznej 7 banner | marlon 24.04.2014
4. [OT] [INFO] Promocja Visy na Allegro 3 Kowalio | starhus 24.04.2014
5. [FUN] Oculus Rift - Блять! 15 NineInchNick | Ronson 24.04.2014
Poprzednie-Następne
1. Jaki polecacie chiński TV Player? 3 Lizak21 | grykom 23.09.2012
2. Chłodzenie CPU do obudowy Modecom Gamer. 28 pallaside | Sirpsychol 23.09.2012
3. Neostrada: ustawienia ok, nie ma internetu w przeglądarkach... 3 twardysk8 | Matrix_19 23.09.2012
4. News - Wideo newsy FrazPC.pl - odcinek 23. 0 Mayor 23.09.2012
5. [GIEŁDA] [S] Laptop HP nc120, dyski, DVD 15 tixy | tixy 23.09.2012
6. Wątek rozwiązany Edytowanie plików SCM 1 piolee | neukrzychoo 23.09.2012