Poprawione P67 jednak szybciej na rynku?

  • Sprawdź bezpośredni link do posta
  • Statsy wątku

Colin_MC | 22.02.2011 12:24 | Odpowiedzi: 114896 | Śledzony: 202 | Czytano: 2306001 razy

Wątków: 463 | Odpowiedzi: 66667

Primo (tak, wiem - stare, milo, suzuki, węgiel) :
http://pl.asus.com/News.aspx?N_ID=yf7fXYPELCUBYgih

"...Mamy ogromną przyjemność powiadomić, że już od przyszłego wtorku (22 lutego) w polskich sklepach pojawią się pierwsze egzemplarze płyt głównych z chipsetami w rewizji B3..."

Choć IMO dostępne to będzie dopiero w przyszłym tygodniu (no i pewnie 5 sztuk na krzyż na kraj, ale będą pierwsi ) ,
pojawiła się jednak jeszcze kolejna nowinka :

http://emarket.pl/p%C5%82yty-g%C5%82%C3%B3wne/gigabyte-ga-p67a-u...

No, ale ... jak spytałem -> zamówili 10sztuk a termin dostawy nieznany

Może ktoś bardziej W branży wie coś więcej? (PiWo?)

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

Odpowiedzi:

16.01.2018 11:20

Wątków: 32 | Odpowiedzi: 1689

Brudka, nie wiem po co to filozofowanie. wszystko ma wartość umowną, również pieniądze, niektóre instrumenty są bardziej stabilne i mniej podatne na spekulacje, inne mniej, ale ryzyko zawsze trzeba kalkulować. było już trochę walut tradycyjnych w historii, które z dnia na dzień straciły wartość, był już niejeden krach na giełdach (gdzie spekulacje są chlebem powszednim, zerknij sobie też na forex) i będą następne bańki pompowane przez chciwość świata finansjery, za które zapłacą zwykli ludzie.

to co masz na koncie to wirtualne cyferki, które podczas załamania gospodarki / wojny i innych nieprzychylnych okoliczności, mogą być warte dużo mniej lub nic - dlatego tak ważne jest śledzenie wydarzeń na świecie i dywersyfikacja inwestycji / sposobów oszczędzania. bywa, że lepiej inwestować w ziemię i nieruchomości niż w cyferki na rachunkach, a dodatkowe okazje do zarabiania, mogą okazać się strzałem w dziesiątkę.

bottom line jest taki, że tutaj masz większe ryzyko i większe wahania, ale mądre inwestycje już dawno się zwróciły i przyniosły znaczące zyski, wbrew twoim prognozom, że wszystko zaraz padnie. jak wszędzie, na start nie inwestujesz więcej niż możesz stracić i później sukcesywnie rozwijasz zasoby - ludzie tak pobudowali domy i nie jest to żadna zabawa, tylko efekt przemyślanych ruchów ze strony osób, które potrafią dostosować się do rynkowych trendów. nie ma najmniejszego sensu doszukiwać się tutaj moralności i używać słów takich jak patologia, blockchain może w przyszłości zrewolucjonizować sposób zawierania, rozliczania i zapisywania transakcji, kto wie, co przyniesie przyszłość.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 11:26

Wątków: 336 | Odpowiedzi: 24731

markowski

już na starcie mijasz się z prawdą - patrz co reprezentują mówiąc kolokwialnie "pieniądze"

krypto nie jest "pieniądzem" a "surowcem" Ikona: ;)
a "blockchain" to nie "kryptowaluta" - kolejne uproszczenie Ikona: ;)

Ale co do reszty - masz rację. Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

16.01.2018 11:29

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 51007

markowski

Myślę że Brudka używa określenia patologia mając na myśli "patologiczne ceny", "patologiczny niedobór kart", mówiąc krótko patologia jako synonim nierównowagi rynkowej. A nie że patologią jest samo kopanie Ikona: ;)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 11:37

Wątków: 336 | Odpowiedzi: 24731

Freezer

i tak, i tak Ikona: ;)

bo patologiczne masowe kopanie powoduje kolejne patologie rynkowe - mechanizm naczyń połączonych

Jeszcze bym zrozumiał gdyby kopanie jak wspomniałem wyżej miało na celu wyliczenie leku na raka, nowych metod pozyskiwania energii, dóbr, liczb pierwszych, wspomaganie obliczeń dla świata nauki - czegokolwiek innego co ma choć gram wartości samej w sobie.

A tutaj poza spekulacją - nie ma wartości słownie żadnej.
Natomiast celem uzyskania wartości "żadnej" poświęcane są wartości wymierne.

Więc takie masowe "kopanie" w makroskali w pewien sposób nosi znamiona "patologii" - prawda? Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

16.01.2018 11:38

Wątków: 54 | Odpowiedzi: 31386

hmmmz

kopanie to zabawa nie gorsza ani nie lepsza od pykania w sieciowe strzelanki. Gdy jednak przyjrzymy się ile kWh trzeba na potwierdzenie jednej marnej transakcji w świecie kryptowalut i porównamy to z mechanizmami klasycznej ekonomii, to nasuwa się pytanie: po ch... się w to bawić?

Capitalization is the difference between "helping your uncle Jack off a horse" and "helping your uncle jack off a horse"

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 11:39

Wątków: 336 | Odpowiedzi: 24731

TF

bo po prostu prąd jest nadal za tani - tylko dlatego Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

16.01.2018 11:43

Wątków: 861 | Odpowiedzi: 17230

mam swoja nową kartę :)

MSI GTX 1070Ti Ikona: :) Widzę że została kupiona 21 grudnia 2017, więc praktycznie nówka Ikona: :)

i7 2600K 4,7Ghz,Raijintek Aidos, Asus P8P67 PRO, 24GB RAM DDR3 G.Skill 2133,MSI GTX 1070Ti 8GB, SSD 850 PRO 256GB, WD Red 6x 4TB,Sound Blaster Z, Eizo FS2434

16.01.2018 11:45

Wątków: 1192 | Odpowiedzi: 19024

caco

gratulejszyn. Ile dales ostatecznie?

i5 6600k@4,5GHz, Phanteks PH-TC14PE, Maximus VIII Hero, 16GB Corsair LPX 3000MHz, GTX 1080 Gamerock, Crucial BX100, RM750i, NZXT S340, 1440p / Ryos TKL, Logitech G502, Beyerdynamic MMX300

16.01.2018 11:46

Wątków: 41 | Odpowiedzi: 12361

o proszę

nieźle Ikona: :) grat

i5 4670k 4.5GHz/TR Venomous X/ASrock H87 Fatal1ty Performance/8GB Mushkin Silverline /Palit Geforce GTX 1060 6GB Jetstream/Crucial MX300 275GB/Asus Xonar DG/ /Corsair RM750/

16.01.2018 11:48

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 51007

Brudka

No teraz to już popłynąłeś zupełnie Ikona: ;)

kaka
No to gratulacje Ikona: :) W planie monitor 144Hz lub/i 1440p+ czy po prostu upgrade żeby było mocy na zapas?

16.01.2018 11:48

Wątków: 861 | Odpowiedzi: 17230

...

2250zł. Dużo i niedużo. Biorąc pod uwagę ile dziś kosztuje ten model to warto było. Zanim zdrożały karty to ta karta kosztowała coś koło 2150zł więc chyba też nienajgorzej.

Freezer owszem, ale jeszcze taki monitor nie został stworzony pod moje wymagania Ikona: :)

i7 2600K 4,7Ghz,Raijintek Aidos, Asus P8P67 PRO, 24GB RAM DDR3 G.Skill 2133,MSI GTX 1070Ti 8GB, SSD 850 PRO 256GB, WD Red 6x 4TB,Sound Blaster Z, Eizo FS2434

16.01.2018 11:49

Wątków: 1192 | Odpowiedzi: 19024

jak na dzisiejsze ceny

to deal bardzo dobry.

i5 6600k@4,5GHz, Phanteks PH-TC14PE, Maximus VIII Hero, 16GB Corsair LPX 3000MHz, GTX 1080 Gamerock, Crucial BX100, RM750i, NZXT S340, 1440p / Ryos TKL, Logitech G502, Beyerdynamic MMX300

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 11:59

Wątków: 336 | Odpowiedzi: 24731

Freezer

to jest powiedziane z " Ikona: ;) " - aczkolwiek, nie powiesz mi, że nie ma konsekwencji między tym wszystkim Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

16.01.2018 12:10

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 51007

Brudka

Opłaca się kopać to kopią, nie ma co filozofować Ikona: ;)
_

Stoimy u progu kryzysu? Niepokojące dane wyszukiwarki Google
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/google-gielda-kryzys-akcje,135,0,2396295.html
Swoją droga jeśli przyszedłby faktycznie kryzys światowy (to już nie pierwszy news tego typu) to ciekawe jakby to się odbiło na kursie BTC i reszty krypto Ikona: ;)

16.01.2018 12:18

Wątków: 32 | Odpowiedzi: 1689

@Freezer64

co do zwiększenia produkcji przy pierwszej fali rynkowej gorączki na kryptowaluty, to może i racja, ale widać już od dawna, że to trend bardziej długookresowy i chyba bardziej opłacalne byłoby jednak uruchomienie kolejnych linii, skoro wszystko schodzi na pniu, bez obniżek, praktycznie non-stop od jak długiego czasu, ilu miesięcy? widać po liczbie kryptowalut i danych z rynków, z chińskim włącznie, że popyt jest ogromny i przez dłuższy okres czasu nic się nie zmieni, twierdzisz, że nie ma w takiej sytuacji sensu zwiększenia możliwości produkcyjnych? jeśli by tak miało być, to po co zaczęli kombinować tylko z kartami dla kopania bez wyjść obrazu?

ekspertem nie jestem, ale historia pokazuje, że nawet duzi rynkowi gracze popełniają na tym polu błędy, vide amd i hbm w vedze, co doprowadziło do zerowej praktycznie dostępności, więc dla mnie osobiście wygląda to bardziej na strzał w stopę i przespanie trendu (jak microsoft na rynku smartfonów), ale to tylko moja opinia.

co do "kto ma kopać to już kopie"
Większej bzdury dawno nie słyszałem. Powtórzę jeszcze raz -zdziwiłbyś się ilu ludzi w PL nawet nie wie co to kryptowaluta. I taki Janusz z warzywniaka czy taśmy produkcyjnej to też może być jak najbardziej przyszły kopacz jeśli tylko zdoła odłożyć nieco grosiwa (przecież nie trzeba od razu rasowej koparki z 6-12 GPU, można zacząć od np. dwóch kart czy od bidy nawet jednej) i ktoś go uświadomi i poprowadzi za rączkę jak to zrobić.

pozwolę się nie zgodzić. youtuberzy są kroplą w morzu. Janusz z warzywniaka, czy taśmy produkcyjnej, który śledzi kanały z nowinkami technologicznymi i nagle inwestuje kasę w 6-12 gpu - już to widzę. ilu będzie takich Januszy, co zainwestuje kilkanaście tysięcy, bo zobaczyło materiał na yt? takie osoby to absolutna drobnica i przeceniasz wpływ social media na to konkretne zastosowanie - zakup i ustawienie koparek wymaga wiedzy i konkretnych środków finansowych, wymaga posiadania warunków (pomieszczenia) i śledzenia non-stop zmian na rynku kryptowalut, obeznania z giełdami wymiany i minerami. to absolutnie nie jest rzecz, którą może się zająć pierwszy z brzegu Marian, który zobaczy jakiś filmik. nad tym trzeba siedzieć i tym zarządzać, żeby to miało sens.

16.01.2018 12:32

Wątków: 1192 | Odpowiedzi: 19024

akurat znam pośrednio

dwóch januszy z blokowiska. Bylych budowlańców (ojciec i syn). Nigdy koło kompa nie stali nawet przez cale zycie. Sprzedali jakis samochód. Kupili koparkę, zarabiają (stan na 2 tyg temu) 200 pln dziennie na czysto i są wniebowzięci Ikona: :P

i5 6600k@4,5GHz, Phanteks PH-TC14PE, Maximus VIII Hero, 16GB Corsair LPX 3000MHz, GTX 1080 Gamerock, Crucial BX100, RM750i, NZXT S340, 1440p / Ryos TKL, Logitech G502, Beyerdynamic MMX300

16.01.2018 12:33

Wątków: 861 | Odpowiedzi: 17230

...

pewnie mobilna koparka i podpinana pod cudzy prund

i7 2600K 4,7Ghz,Raijintek Aidos, Asus P8P67 PRO, 24GB RAM DDR3 G.Skill 2133,MSI GTX 1070Ti 8GB, SSD 850 PRO 256GB, WD Red 6x 4TB,Sound Blaster Z, Eizo FS2434

16.01.2018 12:37

Wątków: 32 | Odpowiedzi: 1689

@Brudka

markowski
już na starcie mijasz się z prawdą - patrz co reprezentują mówiąc kolokwialnie "pieniądze"

krypto nie jest "pieniądzem" a "surowcem" Ikona: Ikona: ;)
a "blockchain" to nie "kryptowaluta" - kolejne uproszczenie Ikona: Ikona: ;)

Ale co do reszty - masz rację. Ikona: Ikona: ;)


gdzie niby mijam się z prawdą, nie napisałem przecież, że kryptowaluty to pieniądze, tylko że wszystko ma wartość umowną, również pieniądze (a wcześniej towar za towar, co było rozwiązaniem niewygodnym)? zresztą nazywaj sobie kryptowaluty jak chcesz, nie ma to najmniejszego znaczenia, jeśli sprzedajesz je po określonym kursie w określonym czasie, ergo dostajesz ostatecznie usd/pln na konto.

wskaż też proszę, gdzie niby napisałem, że blockchain to kryptowaluta (wtf? Ikona: :D ). nadmieniłem tylko, że być może stoimy u progu rewolucji, bo blockchain, który przecież wykorzystują kryptowaluty, ma niesamowity potencjał i ciekawe, co przyniesie tutaj przyszłość.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 12:47

Wątków: 21 | Odpowiedzi: 7253

Ja to widzę tak.
Dostaliśmy sygnał z kosmosu.Teraz musimy go rozszyfrować...a jak nie to globus dostanie strzała i wszystko się delikatnie mówiąc skończy.Czas się kurczy, więc coraz wiecej "alt coinów " wymyślają aby zwiększyć liczbę kopaczy, a nie siać paniki. Ikona: ;)

JA/HTPC:i7-8700K@5GHz,Z370Taichi,16GB@4133CL16-1T,Nv1070,MX100,MX300,HDD2,5"2TB,SST-GD07B,SS760XP2,BQDarkRock Żona/2500k@4.2GHz,Nv1070,16GB@2133CL8,128GB 840PRO,1TB

16.01.2018 12:49

Wątków: 32 | Odpowiedzi: 1689

UFO

nice one Ikona: :)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 12:51

Wątków: 394 | Odpowiedzi: 26651

Pewnie pokaże się ze strony ignoranckiej (co nowego), ale

dla mnie kopanie to są jakieś jaja i chyba nigdy tego fenomenu nie zrozumiem.

Ludzie puszczają program, który generuje cyferki, a inni te nic nie znaczące cyferki kupują. Ludzie zbijają na tym ogromne majątki.

Qrwa, wuuut?

Rozumiem wykopać węgiel, sprzedać. Rozumiem zbudować samochód, smartfona, widelec, krasnala ogrodowego, położyć płytki na ścianie, pomalować płot. Praca, produkcja. Ktoś tworzy, recytuje, pokazuje. Ktoś kupuje, używa, patrzy. Coś za coś.

Ale cyferki? No nie rozumiem. Po prostu nie rozumiem. Geniusz na to wpadł.

Ryzen 1800X/Cross6Hero/16GB3000 + 4790K/Z87-G43/16GB2133 + GTX1080 deal with it. Dzięki ;)

16.01.2018 12:54

Wątków: 861 | Odpowiedzi: 17230

...

żeby to jeszcze liczyło coś pożytecznego jak Folding&Home. A tu nic ! Dosłownie nic co zużywa ogromne ilości eneregii elektrycznej. A potem akcje "oszczędzam prąd - gaszę światło" hue hue hue

i7 2600K 4,7Ghz,Raijintek Aidos, Asus P8P67 PRO, 24GB RAM DDR3 G.Skill 2133,MSI GTX 1070Ti 8GB, SSD 850 PRO 256GB, WD Red 6x 4TB,Sound Blaster Z, Eizo FS2434

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 12:56

Wątków: 394 | Odpowiedzi: 26651

No to się teraz zastanów - skoro o byle co sa krzyki

ekologów i feministek Ikona: ;) to pomyśl, kto musi za tym całym kopaniem stać Ikona: ;)

Ryzen 1800X/Cross6Hero/16GB3000 + 4790K/Z87-G43/16GB2133 + GTX1080 deal with it. Dzięki ;)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 12:59

Wątków: 243 | Odpowiedzi: 11460

Brudka

jak można za krypto coś kupić to można już mówić, że ma wartość.

This part is pretty skookum, I bet it has a pretty high chooch factor. Focus you fuck!

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 13:06

Wątków: 336 | Odpowiedzi: 24731

Neuro

ma - spekulacyjną, ktoś właśnie pierze kasę z dragów i nastoletnich prostytutek - czujesz temat?

KZI, caco

spoko loko - zaraz Wam Markowski wytłumaczy, że wszystko ma wartość umowną - robota też Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 13:13

Wątków: 191 | Odpowiedzi: 22440

jak ktoś

nie rozumie handlowania zasobami (niezależnie czy to kryptowaluty czy np. potencjał ludzki) to niestety nic tu nie pomoże oprócz ponownej edukacji z podstaw ekonomii.

Handlować można wszystkim, nawet głupimi pomysłami i ogólnodostępnym powietrzem. Wystarczy wykreować popyt - to naprawdę są podstawy, ale... Ikona: ;)

"Krytyk i eunuch z jednej są parafii... Obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi." / RYŻY TEAM!

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 13:22

Wątków: 336 | Odpowiedzi: 24731

ancymon

oczywiście, że popyt kreuje podaż - to są podstawy

Ale nie stawiajmy znaku równości nad wartością wirtualnej cyferki i przykładowo tonami zboża czy ropy naftowej - jak kto woli.

Bo co innego wartość rzeczywista a co innego wartość spekulacyjna.
W przypadku różnych realnych dóbr wartości te są sobie bliskie, korelujące - tutaj mamy dysproporcje równe tej drugiej. Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

16.01.2018 13:33

Wątków: 87 | Odpowiedzi: 4224

W sumie Brudka moglby "sprzedawac" swoje narzekania, np. w formie bloga czy vloga, miałby jakis wyznawcow, moze i jakis$ by z tego miał Ikona: ;)

biurkowym żartownisiom mówimy stanowcze "ciach"

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 13:40

Wątków: 394 | Odpowiedzi: 26651

Ancy, nie staraj się, nie obrazisz mnie

już kiedyś Ci to pisałem Ikona: :)

Ryzen 1800X/Cross6Hero/16GB3000 + 4790K/Z87-G43/16GB2133 + GTX1080 deal with it. Dzięki ;)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 13:53

Wątków: 336 | Odpowiedzi: 24731

Cadhi

mówisz, bym się nad tym zastanowił Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 13:57

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

'nie rozumiem fenomenu'

Ikona: :D

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:08

Wątków: 394 | Odpowiedzi: 26651

No co

"Fenomen – polska komedia romantyczna z 2010 r. w reżyserii Tadeusza Paradowicza."

Ikona: cygar

Ryzen 1800X/Cross6Hero/16GB3000 + 4790K/Z87-G43/16GB2133 + GTX1080 deal with it. Dzięki ;)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:12

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

hm

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 773x649) Zobacz oryginał


https://wccftech.com/intel-cannonlake-coffee-lake-desktop-mobility-cpus-leak/

te nadchodzace desktopowe.. jakies to takie wszystko na sile, byle wiecej Ikona: ;)

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

16.01.2018 14:17

Wątków: 861 | Odpowiedzi: 17230

...

żodyn 8/12 ? Cóż za niefrasobliwość Intela

i7 2600K 4,7Ghz,Raijintek Aidos, Asus P8P67 PRO, 24GB RAM DDR3 G.Skill 2133,MSI GTX 1070Ti 8GB, SSD 850 PRO 256GB, WD Red 6x 4TB,Sound Blaster Z, Eizo FS2434

16.01.2018 14:18

Wątków: 84 | Odpowiedzi: 10790

Rafcio - sądzę, że one są bardziej "eko", to zawsze w cenie Ikona: ;)

i3+pascal shit

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:23

Wątków: 394 | Odpowiedzi: 26651

Szkoda, że na prockach coinów się nie liczy, to by dopiero

było. Taki Rajzen by wyliczał 3x szybciej od Intela Ikona: smoke

Ryzen 1800X/Cross6Hero/16GB3000 + 4790K/Z87-G43/16GB2133 + GTX1080 deal with it. Dzięki ;)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:32

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

kaka

8/12 odkladaja pewnie na 10nm i 2019. po co wrzucac wiecej rdzeni skoro ich 6 jest lepsze od 8 w Ryzenie? Ikona: ;) a tak to nie dosc, ze Kawa bedzie schodzic wystarczajaco dobrze to jeszcze znajda wiecej chetnych na przesiadke z tych zbugowanych prockow w przyszlym roku Ikona: ;)

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:34

Wątków: 21 | Odpowiedzi: 7253

Seasonic PRIME Ultra 750W Power Supply Review
https://www.hardocp.com/article/2018/01/15/seasonic_prime_ultra_750w_power_supply_review

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 860x185) Zobacz oryginał



-------------
http://www.guru3d.com/articles-pages/be-quiet-straight-power-11-power-supply-750-watt-review,1.html
be quiet! Straight Power 11 Power Supply 750 Watt review

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 725x475) Zobacz oryginał

JA/HTPC:i7-8700K@5GHz,Z370Taichi,16GB@4133CL16-1T,Nv1070,MX100,MX300,HDD2,5"2TB,SST-GD07B,SS760XP2,BQDarkRock Żona/2500k@4.2GHz,Nv1070,16GB@2133CL8,128GB 840PRO,1TB

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:36

Wątków: 243 | Odpowiedzi: 11460

wtf?

8/12!?!?!? a nie 8/16?

This part is pretty skookum, I bet it has a pretty high chooch factor. Focus you fuck!

16.01.2018 14:37

Wątków: 84 | Odpowiedzi: 10790

W użytkach Ryzen pokazuje moc!

Prime Ultra? Leży u mnie 850tka...

i3+pascal shit

16.01.2018 14:38

Wątków: 861 | Odpowiedzi: 17230

słuszna uwaga Neuro

8/16 oczywiście. Coś co godnie zastąpi 2600k

i7 2600K 4,7Ghz,Raijintek Aidos, Asus P8P67 PRO, 24GB RAM DDR3 G.Skill 2133,MSI GTX 1070Ti 8GB, SSD 850 PRO 256GB, WD Red 6x 4TB,Sound Blaster Z, Eizo FS2434

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:38

Wątków: 21 | Odpowiedzi: 7253

https://www.techspot.com/review/1560-acer-predator-x34p-monitor/

Acer Predator X34P Monitor Review
Top of the Line 1440p Ultrawide Gets 120Hz Boost

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 1100x619) Zobacz oryginał


...X34P. It retains the same 34-inch size and 3440 x 1440 resolution as the original X34, but it now comes with a 100 Hz refresh rate as standard with the ability to easily overclock up to 120 Hz.

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 1100x619) Zobacz oryginał



The Acer Predator X34P is better than the original X34 in most ways: it supports a higher refresh rate, it’s more curved, the stand is more flexible, and the design is better across the board. However, it doesn’t reach the same levels of color performance, though the difference is small after a few OSD tweaks.

JA/HTPC:i7-8700K@5GHz,Z370Taichi,16GB@4133CL16-1T,Nv1070,MX100,MX300,HDD2,5"2TB,SST-GD07B,SS760XP2,BQDarkRock Żona/2500k@4.2GHz,Nv1070,16GB@2133CL8,128GB 840PRO,1TB

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:39

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

kaka & Neuro

a ostatnia roadmape widzieli?

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny (zmniejszony z 1393x727) pochodzi stąd


mozecie sie rozczarowac Ikona: ;)

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:40

Wątków: 21 | Odpowiedzi: 7253

Captain_Hook
Platinum czy Titanium?

JA/HTPC:i7-8700K@5GHz,Z370Taichi,16GB@4133CL16-1T,Nv1070,MX100,MX300,HDD2,5"2TB,SST-GD07B,SS760XP2,BQDarkRock Żona/2500k@4.2GHz,Nv1070,16GB@2133CL8,128GB 840PRO,1TB

16.01.2018 14:42

Wątków: 84 | Odpowiedzi: 10790

Titanium Ikona: :)

Acer Predator - to ten co kosztuje 5.5K? Ikona: crazy

i3+pascal shit

16.01.2018 14:42

Wątków: 861 | Odpowiedzi: 17230

...

no a gdzie ten mityczny i7-9700k ?

i7 2600K 4,7Ghz,Raijintek Aidos, Asus P8P67 PRO, 24GB RAM DDR3 G.Skill 2133,MSI GTX 1070Ti 8GB, SSD 850 PRO 256GB, WD Red 6x 4TB,Sound Blaster Z, Eizo FS2434

16.01.2018 14:44

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 51007

markowski

Akurat to czy HBM2 w Vega było błędem to nie wiemy. Jest wysokie prawdopodobieństwo, że GDDR5X było zwyczajnie niedostępne dla AMD (tylko Micron to produkuje, a nawet Nvidia użyła tego tylko w kartach z wyższej półki co też o czymś świadczy - gdyby Micron miał tego na pęczki i tanio to bardziej opłacałoby im się zrobić np. chp GP106 czyli 1060 z szyną 128bit + G5X... a nawet 1070 i niedawno wydany 1070Ti są bez G5X mimo, że bazują na chipie, który G5X obsługuje).
A bez G5X AMD miało wybór między HBM2 a zwykłym G5, a tutaj nie było opcji - Vega nadmiaru przepustowości nie ma, a do osiągnięcia tego poziomu na G5 potrzeba by szyny 512bit co by znacznie podniosło dla niektórych i tak już nieakceptowalnie wysoki pobór prądu (albo żeby to skompensować zjechaliby z napięciem i taktowaniem rdzenia i konkurowali flagówką z zaledwie 1070 co nie miałoby zbytnio ekonomicznego sensu - może i HBM2 jest drogie, ale karta 512bit też do tanich w produkcji nie należy - chip byłby większy, PCB musiałoby mieć więcej warstw, kości musiałoby być aż 16, a VRM droższe i chłodzenie także droższe).

Ogólnie z HBM wydaje się, że AMD trochę poszło jak z wielowątkowością CPU tzn. postawili na coś co w przyszłości się przyjmie/rozpędzi, ale postawili na to za wcześnie. Tylko z drugiej strony - to właśnie firmy formatu Intela, Nvidii czy AMD muszą postawić na jakieś rozwiązanie żeby się przyjęło (AMD/ATI współpracowało przy tworzeniu chyba wszystkich wersji GDDR i zresztą mieli z tego pożytek - szybciej od Nv użyli G5 i G4 co pozwoliło im pozostać przy oszczędnym 256bit... teraz robi to samo Nvidia, ale nie dzięki nowym standardom pamięci tylko ładowaniu hajsu w R&D architektury redukującej narzut na VRAM).
Najwyraźniej w niektórych przypadkach samo AMD (przynajmniej wśród klientów pecetowych, tworzących produkty konsumenckie) to za mało żeby wpłynąć znacząco na rynek (czy to rozpędzić popularność wielowątkowości, czy sprawić, że producenci kości będą coś produkować dużo=tanio). Tylko trudno żeby wszystkie ruchy AMD opierały się na małpowaniu konkurencji (czytaj - powielaniu ich rozwiązań z opóźnieniem), bo to na dłuższą metę droga do zagłady - szczególnie mniejszy gracz musi próbować grać innowacyjne, sprytnie żeby nadążać za większym. Niestety wiąże się to też z większym ryzykiem, ale kto nie ryzykuje ten nie zwycięża. Pozostaje trzymać kciuki żeby
Z opóźnieniem to sobie można wprowadzać nową wersję DDR w desktopie - AMD to czyniło przez lata i wychodziło im to z pożytkiem (Intel popularyzował, a AMD przychodziło 'na gotowe' - gdy już ceny nowego standardu spadły do racjonalnego poziomu), szczególnie że nowa wersja DDR na starcie i tak oferuje gorsze parametry z punktu widzenia desktopa (z reguły przepustowość na poziomie high-endu poprzedniej generacji, ale przy timingach sprowadzających latency do poziomu low-endu poprzedniej generacji).

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:45

Wątków: 21 | Odpowiedzi: 7253

.

JA/HTPC:i7-8700K@5GHz,Z370Taichi,16GB@4133CL16-1T,Nv1070,MX100,MX300,HDD2,5"2TB,SST-GD07B,SS760XP2,BQDarkRock Żona/2500k@4.2GHz,Nv1070,16GB@2133CL8,128GB 840PRO,1TB

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:46

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

kaka

pewnie kiedys bedzie Ikona: ;)

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

16.01.2018 14:47

Wątków: 84 | Odpowiedzi: 10790

i3+pascal shit

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:47

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

'czy HBM2 w Vega było błędem to nie wiemy'

deja vu? to samo czytalem o Fury i HBM1. moze nie wiemy, ale oby w Navi zrezygnowali z tych pamieci. oby nie zabraklo dla nich GDDR6. trzymam mocno kciuki bo inaczej znowu ceny z dupy, karty widma i jeszcze drozsze novideo Ikona: lol

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:49

Wątków: 243 | Odpowiedzi: 11460

Rafcio

czym rozczarować? Jeszcze przez 2 lata mogę się pobujać na haswellu. Aktualizacje zablokowane - a nowe funkcje w10 powodują więcej problemów niż pożytku. Gram w 3 gdy na krzyż i zasadniczo co potrzebuję to rifta do zaledwie jednej gry.

This part is pretty skookum, I bet it has a pretty high chooch factor. Focus you fuck!

16.01.2018 14:51

Wątków: 861 | Odpowiedzi: 17230

...

ba ! kolejne dwa lata przelecę na 2600k Ikona: :) Prędzej monitor zmienię nie proca i platformę Ikona: :)

i7 2600K 4,7Ghz,Raijintek Aidos, Asus P8P67 PRO, 24GB RAM DDR3 G.Skill 2133,MSI GTX 1070Ti 8GB, SSD 850 PRO 256GB, WD Red 6x 4TB,Sound Blaster Z, Eizo FS2434

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 14:58

Wątków: 21 | Odpowiedzi: 7253

Przynajmniej zgra się w czasie.
Premiera Zen2 i 8c Intel'a.
Akurat wtedy chyba zmienię komputerek żonie. Ikona: ;)

JA/HTPC:i7-8700K@5GHz,Z370Taichi,16GB@4133CL16-1T,Nv1070,MX100,MX300,HDD2,5"2TB,SST-GD07B,SS760XP2,BQDarkRock Żona/2500k@4.2GHz,Nv1070,16GB@2133CL8,128GB 840PRO,1TB

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 15:04

Wątków: 21 | Odpowiedzi: 7253

Dostałem na email z amazon.de powiadomienie o ofercie na 1070.
https://www.amazon.de/gp/product/B01GXZ7Q3Y/ref=pe_23451_235082071_em_1p_2_ti

Tylko po co to wysyłają jak ma status "jeszcze nie jest w sprzedaży"?
Chyba, że im tłumaczenie strony nawala Ikona: :D

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 1013x480) Zobacz oryginał

JA/HTPC:i7-8700K@5GHz,Z370Taichi,16GB@4133CL16-1T,Nv1070,MX100,MX300,HDD2,5"2TB,SST-GD07B,SS760XP2,BQDarkRock Żona/2500k@4.2GHz,Nv1070,16GB@2133CL8,128GB 840PRO,1TB

16.01.2018 15:06

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 51007

Rafcio

Nawet w 2019 nie byłbym taki pewny 8R/16W na tańszym sockecie u Intela. Choć trochę zależy od tego czy AMD rzuci 12 rdzeni na AM4 Ikona: ;) (tudzież tego czy Intel w porę to przewidział) Bo z jednej strony trzeba nie odstawać od AMD również w wielowątkowości, a z drugiej nie sprawić, że HEDT stanie się jeszcze bardziej niszowe Ikona: ;)

kaka
i7-9700k to pewnie będzie już IceLake na 10nm+

Mnie ta roadmapa zupełnie nie dziwi (i nie dziwiła gdy pierwszy raz ją zobaczyłem Ikona: ;) ), bo:
1. od dawna mówi się (nawet slajdy Intela to potwierdzają), że 10nm pierwszej generacji jest słabe, przyniosłoby regres zegarów względem dojrzałej wersji 14nm+/++, przynajmniej w desktopie, więc nie ma sensu
2. Pół roku temu mówiło się, że zarówno Kaby-Refresh (4R/8W 15W seria U - mobile), CoffeeLake jak i Cannonlake będą należeć do 8-generacji, a 9-tą będzie dopiero IceLake (już w 10nm+ i ze wzrostem IPC - "nową architekturą" jak to Intel określa - dawniej co 2 lata miał taki 'Tock').
3. Problemy z podażą CoffeeLake sugerują, że pierwotnie Intel miał wydać te procki nie wcześniej niż rok po KabyLake, a więc na początku 2018 (ale Ryzen wypadł spoko i chyba sprzedaje się nieźle, więc przyspieszyli). A wtedy mieliby desktopową premierę na 2018 odhaczoną i brak Cannon w desktop w 2018 nie byłby niczym szczególnym (zwłaszcza jeśli z IceLake wyrobią się na 1H 2019, a myślę że tak).

16.01.2018 15:09

Wątków: 861 | Odpowiedzi: 17230

...

a jeszcze tak przy okazji zmiany karty na nową GTX1070Ti 8GB to próbuję sobie przypomnieć jaką miałem 8 MEGAbajtową kartę. To musiało być około 1998/1999 roku, ale nie pamiętam co to było. Może jakiś Ati 3D Rage ? Anyway, trzeba było 20 lat żeby pamięć graficzna zwiększyła się tysiąc razy

i7 2600K 4,7Ghz,Raijintek Aidos, Asus P8P67 PRO, 24GB RAM DDR3 G.Skill 2133,MSI GTX 1070Ti 8GB, SSD 850 PRO 256GB, WD Red 6x 4TB,Sound Blaster Z, Eizo FS2434

16.01.2018 15:20

Wątków: 861 | Odpowiedzi: 17230

...

kto im to kupi ?

i7 2600K 4,7Ghz,Raijintek Aidos, Asus P8P67 PRO, 24GB RAM DDR3 G.Skill 2133,MSI GTX 1070Ti 8GB, SSD 850 PRO 256GB, WD Red 6x 4TB,Sound Blaster Z, Eizo FS2434

16.01.2018 15:21

Wątków: 44 | Odpowiedzi: 1359

Captain i mają tylko 1 albo nawet wcale :-)

www.wnetrzomania.com.pl

16.01.2018 15:21

Wątków: 84 | Odpowiedzi: 10790

Ostatnia kupiona sztuka 2017-12-29 14:06:04, więc... Ikona: ;)

i3+pascal shit

16.01.2018 15:24

Wątków: 84 | Odpowiedzi: 10790

ekseight - przecież to tak naprawdę z magazynu ABC Data leci...

i3+pascal shit

16.01.2018 15:25

Wątków: 84 | Odpowiedzi: 10790

https://www.morele.net/pokaz_pomoc/1/

Wyślij paczkę kurierem lub pocztą (WAŻNE: magazyn nie przyjmuje towarów dostarczanych osobiście).
Jeżeli zgłosiłeś zwrot przez stronę, otrzymałeś link z etykietą do pobrania i naklejenia na paczce ze zwracanym towarem. Wyślij paczkę na adres podany na etykiecie. W innym przypadku wyslij paczkę na adres:

ABCData S.A.
Magazyn Morele.net Sp. z o. o.
ul. Sokolska 68a
41-219 Sosnowiec

Ikona: :P

i3+pascal shit

16.01.2018 15:26

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 51007

Rafcio

Nie widzę powodu żeby GDDR6 zabrakło - już od Q4 2017/Q1 2018 ma je produkować wszyscy wielcy gracze - Samsung, Hynix i Micron, a AMD przecież nawet nie ma wydać żadnych nowości na tych kościach w tym roku (mowa jedynie o Vega mobile z 1 stosem HBM2 - zapewne to samo co trafiło do tego modułu Intela, i Vega 7nm do HPC/deep learningu, która najpewniej też dostanie HBM2, może nawet w tej wersji 2,4Gbps, i to pewnie ze 4 stosy - naturalny wybór), więc do 2019 (czy tam optymistycznie końcówki 2018) wielka trójca producentów VRAM powinna rozkręcić produkcję G6 na dobre.

Tzn. oczywiście może być tak, że wyjdą konsumenckie Volty i będą skupywane hurtowo przez kopaczy i producenci G6 będą nie wyrabiać (już teraz się mówi o lekkim niedoborze G5), ale mimo wszystko AMD powinno mieć zaklepany swój kawałek tego tortu G6 gdy będzie wydawać chip na tych kostkach Ikona: ;)

Zresztą był jakiś przeciek pracownika AMD, który chwalił się na Linkedinie pracą nad kontrolerem G6 Ikona: ;) IMO G6 są w tanich Radkach pewne. Pytanie jest o to co trafi do Navi z wyższej półki. Trochę może to zależeć też od tego czy AMD będzie zamierzało upiec dwie pieczenie na jednym ogniu (jak z Vega10) tj. użyć chip high-end desktop także w HPC. Choć ta 7nm Vega daje nutnę nadziei - skoro ma to być chip stricte HPC/deep learning omijający desktopa to może w wydanym pół roku później (mam nadzieję) Navi postawią na graczy. Miałoby to sens (zwłaszcza, że im węższa specjalizacja chipu tym lepsze efekty, więc taki Navi "do wszystkiego" mógłby wcale nie być w HPC dużo lepszy od 7nm Vegi, a w grach byłby gorszy/droższy od Navi stricte do gier)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 15:29

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

hm

tez mam taka nadzieje Ikona: ;)

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

16.01.2018 15:53

Wątków: 44 | Odpowiedzi: 1359

Captain co nie zmienia pytania, czy te karty w ogóle są dostępne, ja chcę sobie kupić 1080ti do drugiego komputera i tak się rozglądam i kart po prostu nie ma fizycznie, wysłałem zapytania na allegro i 0 odpowiedzi.

www.wnetrzomania.com.pl

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 15:57

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

hm

to tak troche jak z linkami do Coffee Lake po premierze, gdzie niby byly dostepne, a w watku oficjalnym na Labie samo marudzenie bo nikt nigdzie nie mogl realnie ich kupic Ikona: ;)

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

16.01.2018 16:00

Wątków: 84 | Odpowiedzi: 10790

ekseight - "halo, allegro, macie karty?" Ikona: ;)

Rafcio - w gralu były Ikona: :)

i3+pascal shit

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 16:11

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

hm

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny (zmniejszony z 644x525) pochodzi stąd


wtf? Ikona: ;)

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

16.01.2018 16:15

Wątków: 44 | Odpowiedzi: 1359

Captain Ikona: :P

www.wnetrzomania.com.pl

16.01.2018 16:25

Wątków: 25 | Odpowiedzi: 1298

Właśnie oglądałem jakiś filmik jak zamocować cooler na cpu. Gość siedzi na kanapie, w kapciach i sobie spokojnie maca płytę i cpa bez żadnych zahamowań. Serio, żadnej maty ESD, żadnej opaski z uziemieniem. Jak zwierzęta... I to jakaś topowa płyta i R7. Ikona: crazy Wy też tak na JOLO sprzęt składacie? To tylko ja jestem taki przewrażliwiony, czy wtf? Ikona: what Na prawdę tacy ludzie nigdy nic sobie nie uwalili przez wyładowania elektrostatyczne?

16.01.2018 16:28

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 51007

Rafcio

Pół żartem, pół serio:

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 1290x902) Zobacz oryginał

16.01.2018 16:30

Wątków: 72 | Odpowiedzi: 7127

mmm24

Może nie aż tak na yolo, ale nie mam też maty antychujwico i opasek. Staram się po prostu uziemić przed dotykaniem sprzętu i nie robić tego w swetrze szurając po dywanie.

4790K, 32GB DDR3, GTX1080

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 16:41

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

Freezer

cos w tym chyba jest Ikona: ;) ktos to przed chwila wrzucil w komentarzach na wccf i az sprawdzilem, czy nie fake Ikona: ;) to tempo jest masakryczne? Ikona: ;)

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

16.01.2018 16:50

Wątków: 39 | Odpowiedzi: 13501

...

Ciekawe czy jakby sie okazalo, ze to 5.1k to blad w hurtowni to by tez dali znac kupujacemu Ikona: ;)

Morele bije dziewczyny.
Morele bije dziewczyny.
Morele bije dziewczyny.
Morele bije dziewczyny.

i5 4670K@4.5 / MSI Z87-G43 / MSI 970 Gaming 100ME / Ares 16GB 2133MHz / SSD M500 240GB + MX300 525GB / Seasonic X-650KM3 / Carbide 300R / XL2411T + AOC i2757Fm / QuickFire TK Brown / G502

16.01.2018 16:59

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 51007

Rafcio

Coś na pewno, ale tak bardziej na serio to nie śledzę jak radzą sobie teraz np. w autach (swego czasu niezłą kasę z tego mieli - Tegra) ani tego jak mocno zwiększają wolumen sprzedaży Tesli.

Aha i to wzgórze pod koniec 2016 może też częściowo przez Tegrę w Switchu.

Choć AMD na % wzrost akcji w ostatnich latach też nie może narzekać Ikona: ;)

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 617x334) Zobacz oryginał


głównie przez #Zen_hype... tyle, że przedtem po prostu akcje AMD były warte śmieszne pieniądze (nawet poniżej 2$) i cała historia akcji AMD wygląda już tak:
Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 620x329) Zobacz oryginał


a Nvidii tak:
Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny pochodzi z HDD usera (zmniejszony z 612x354) Zobacz oryginał


...

16.01.2018 17:04

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 51007

A giełda ogólnie rządzi się swoimi prawami...

Obrazek dodany przez użytkownika

Plik graficzny (zmniejszony z 1024x943) pochodzi stąd


Ikona: ;)
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103454,22886966,tweet-za-pol-miliarda-gielda-w-szale-polska-gra-wydarzeniem.html
Ikona: ;)

16.01.2018 17:06

Wątków: 32 | Odpowiedzi: 1689

@Freezer64

fakt amd ma ograniczone pole manewru, ale tym razem chyba po prostu przekombinowali i nie wyszło Ikona: ;) oby się odbili w gpu, widziałem, że już nawet ty kupiłeś novideo Ikona: :D

16.01.2018 17:09

Wątków: 146 | Odpowiedzi: 6780

Freezer64

No ba. Kodak też wystrzelił w górę, jak pokazał jakieś cholera-wie-czy-działające urządzenie jakoś tam związane z blockchainem i ogłosił, że w to wchodzi. Aż się złote czasy dotcomów przypominają

Gdyby mi się chciało tak, jak mi się nie chce...

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 17:58

Wątków: 243 | Odpowiedzi: 11460

spokojnie

pech amd przeszedł na intela. Co więcej Intel nawet za to zapłacił Ikona: :) http://tnij.at/226367
Niech tylko ten pech ma okazję się wykazać.

This part is pretty skookum, I bet it has a pretty high chooch factor. Focus you fuck!

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 18:30

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

Freezer

no z tym tweetem to niezle jaja Ikona: ;)

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 18:35

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

High End Graphics Card Reach Insane Price Levels

NVIDIA’s GTX 1080 Ti Going For $1599 and AMD’s Vega 64 For $2099

https://wccftech.com/high-end-graphics-card-price-levels-nvidias-gtx-1080-ti-going-for-1599-and-amds-vega-64-for-2099/

to jak, zlozymy kompa do grania w cenie konsoli? Ikona: crazy

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 18:38

Wątków: 21 | Odpowiedzi: 7253

Dobrze, że mnie w tym temacie cisnęli na zakupy karty.Jakoś może ciężkie czasy się przeczeka na 1070 Ikona: ;)

JA/HTPC:i7-8700K@5GHz,Z370Taichi,16GB@4133CL16-1T,Nv1070,MX100,MX300,HDD2,5"2TB,SST-GD07B,SS760XP2,BQDarkRock Żona/2500k@4.2GHz,Nv1070,16GB@2133CL8,128GB 840PRO,1TB

16.01.2018 18:39

Wątków: 115 | Odpowiedzi: 12320

hmm

mam nadzieje,ze to taka typowa gorka przed spadkiem cen.

Eh a moglem kupic 6miesieczna 1070 za 1500zl pare miesiecy temu.

Dobrze,ze i tak nie ma w co grac. A do wota i BF1 3.5/4 starcza Ikona: :)

ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็༼ ຈل͜ຈ༽ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้

16.01.2018 18:40

Wątków: 29 | Odpowiedzi: 5315

...

Coś czuję opóźnienie nowych grafik. Po co mają je wydawać, jak stara generacja schodzi bez względu na cenę?

Ryzen 1700, Le Grand Macho, ASRock X370 Taichi, Trident Z 2x16GB/3200MHz/CL14, Samsung 960 Pro 512 GB M.2, Corsair RM 750i, Palit GTX 1080 Super JetStream 8GB, Philips BDM3270QP

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 18:55

Wątków: 336 | Odpowiedzi: 24731

nieźle, czyli zakup grafiki to wręcz lokata kapitału Ikona: lol Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 18:56

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

4mat

to, plus fakt, ze AMD nie odswiezy jednak Vegi w tym roku. w zasadzie nie zanosi sie nawet na nastepce Polarisa w sredniej polce.

biorac to wszystko pod uwage nie ogarniam dlaczego NV mialaby wypuszczac konsumencka Volte w najblizszych miesiacach.

Navi byc moze pojawi sie na poczatku 2019, a Volta.. z miesiac wczesniej. juz sobie NV dostroi premiere, jak zawsze Ikona: lol

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

16.01.2018 19:09

Wątków: 29 | Odpowiedzi: 5315

Rafcio

Chyba, że cywilnego Tytana, ale tak za 8k. Jak będzie szybsza w grach, to wymiot i inni zapaleńcy kupią Ikona: :D

Brudka - grafiki i ramów. Już 1k "zarobiłem" od kupna Ikona: lol W dodatku nie gram i nie kopię nic Ikona: crazy

Ryzen 1700, Le Grand Macho, ASRock X370 Taichi, Trident Z 2x16GB/3200MHz/CL14, Samsung 960 Pro 512 GB M.2, Corsair RM 750i, Palit GTX 1080 Super JetStream 8GB, Philips BDM3270QP

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 19:19

Wątków: 243 | Odpowiedzi: 11460

NV oszczędzi

dalej tłukąc na masę pascala. Volta? Tylko titan na 2k18.

PS. Wymiot już kupił titana v więc...

This part is pretty skookum, I bet it has a pretty high chooch factor. Focus you fuck!

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 19:22

Wątków: 336 | Odpowiedzi: 24731

4mat

mam to samo Ikona: :D

No może ciut mniej - pewnie z 800zł do przodu nic nie robiąc,
normalnie jak za PRL-u, maluch używany droższy jak nowy Ikona: lol

Rafcio

Pomyśl, że AMD jest na rynku od 1968 roku a Nvidia od 1993 Ikona: :p

Jak to można sobie przesrać ponad dwie dekady. Ikona: lol Ikona: ;)

*[i5-6500, 16GB/DDR4, 1060@6GB, ASUS ProGaming Z170, M500@240GB, F1@640GB, F3@1TB, 7K6000@5TB - surround: 4020x1024@FullRonson] *

16.01.2018 19:25

Wątków: 8 | Odpowiedzi: 4919

ja mama dylemat- zacząć kopać na 1070 żeby nazbierać na vol...znaczy się navi, czy opierdzielić pascala jak będzie największa górka. W zasadzie to ostatnio gram w pulpit.

i5 4690K +Be Quiet! Pure Rock, MSI Gaming 3 Z97, GTX 1070 STRIX,16GB 2400Mhz CL10, Corsair RM 750x, WD Red 2TB + EVO 850 250GB, Phanteks Evolv ATX TG

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 19:29

Wątków: 21 | Odpowiedzi: 7253

A ja postawię inaczej. Będzie premiera w tym nowych kart w ciągu 7 miesięcy.
Tylko może bardziej poobcinają niż pierwotnie miało być.
To spółka giełdowa.Szczególnie w tych czasach(kopacze) , czemu nie korzystać dalej.
Nowa seria skusi ludzi do zmiany.Choć w ograniczonym stopniu z powodu obecnych cen.Ale kopacze mogą się na to rzucić tłumnie.
Ostatnio NV poprawiała wydajność przy zmniejszaniu poboru.I Volta miała trend kontynuować.

A to też jest spora zachęta dla tego rynku.Szczególnie w przypadku ludzi posiadających wielgachne koparki.

JA/HTPC:i7-8700K@5GHz,Z370Taichi,16GB@4133CL16-1T,Nv1070,MX100,MX300,HDD2,5"2TB,SST-GD07B,SS760XP2,BQDarkRock Żona/2500k@4.2GHz,Nv1070,16GB@2133CL8,128GB 840PRO,1TB

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 19:36

Wątków: 243 | Odpowiedzi: 11460

Sugeruję kopać

a jak ceny zaczną się stabilizować tj będą jaskółki do spadków - sprzedać.

This part is pretty skookum, I bet it has a pretty high chooch factor. Focus you fuck!

16.01.2018 19:41

Wątków: 29 | Odpowiedzi: 5315

Neuro

Wymiot kupił, ale jak cywilny Tytan będzie pozbawiony rdzeni tensor, to pewnie uzyska wyższe taktowanie (albo więcej CUDA) i będzie szybszy w grach Ikona: ;)

Ryzen 1700, Le Grand Macho, ASRock X370 Taichi, Trident Z 2x16GB/3200MHz/CL14, Samsung 960 Pro 512 GB M.2, Corsair RM 750i, Palit GTX 1080 Super JetStream 8GB, Philips BDM3270QP

16.01.2018 19:42

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 51007

Jarooo

Nawet jeśli pulpit to drugą opcję rozważyłbym tylko jeśli miałbyś jednak na oku okazję na coś na czym da się jednak sensownie pograć (np. taki deal jak ja wziąłem), bo nigdy nie wiesz:
1. kiedy najdzie ochota na granie
2. jak będzie dalej wyglądał rynek - może na premierę volta/navi ceny będą dalej chore przez krypto i możesz zostać z niczym 'troszkę' dłużej niż planowałeś Ikona: ;)

Także drobne górnictwo brzmi bezpieczniej Ikona: ;)

PS 1070 kupiłeś do grania w pulpit? Ikona: ;) Czy przeszedłeś 1-2 gry i tyle? Ikona: ;)

16.01.2018 19:52

Wątków: 8 | Odpowiedzi: 4919

przeszedłem co chciałem i w zasadzie to nie wiem- nic mnie nie ciągnie. Kupie SpellForce 3 jak trochę stanieje no i czekam na Darksiders III

i5 4690K +Be Quiet! Pure Rock, MSI Gaming 3 Z97, GTX 1070 STRIX,16GB 2400Mhz CL10, Corsair RM 750x, WD Red 2TB + EVO 850 250GB, Phanteks Evolv ATX TG

16.01.2018 19:52

Wątków: 84 | Odpowiedzi: 10790

Na ramie i gpu to "zarobiłem" już ze 2k...

i3+pascal shit

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 20:01

Wątków: 296 | Odpowiedzi: 48889

'granie w pulpit'

Rokroczne GOTY w wątku Ikona: :D

i7-8700K@4900 / Z370-F / 16GB 3200 CL14 / GTX 1080@2050/11600 / 430GB SSD / RM750

16.01.2018 20:08

Wątków: 29 | Odpowiedzi: 5315

Poprawka

Według dzisiejszych cen, "zarobiłem" 1,5k Ikona: crazy

Ryzen 1700, Le Grand Macho, ASRock X370 Taichi, Trident Z 2x16GB/3200MHz/CL14, Samsung 960 Pro 512 GB M.2, Corsair RM 750i, Palit GTX 1080 Super JetStream 8GB, Philips BDM3270QP

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

16.01.2018 20:17

Wątków: 21 | Odpowiedzi: 7253

https://www.kitguru.net/components/memory/damien-cox/ram-prices-might-finally-stabilise-this-year-due-to-memory-chip-price-drop/

Reports of the market losing steam has helped the prices of high-end flash memory to drop as much as 5 percent at the end of last year, according to Reuters, prompting industry experts to predict that its growth rate will fall by more than half this year to 30 percent.



While this prediction has led to a similar fall in shares across leading memory manufacturers, with Samsung and SK Hynix falling 7.5 percent and 6.2 percent respectively, the benefits are expected to land on customers as prices are forecast to drop for the first time since mid-2016.

“Memory chips will likely see a gradual price decline in 2018 if demand remains strong and appetite from severs holds,” Lee Jae-yun, analyst at Yuanta Securities Korea, told Reuters.

Of course, analysts don’t expect the market to crash which similarly means that we’re unlikely to see the prices RAM once was, but it remains to be seen as to what kind of price drops will come.

JA/HTPC:i7-8700K@5GHz,Z370Taichi,16GB@4133CL16-1T,Nv1070,MX100,MX300,HDD2,5"2TB,SST-GD07B,SS760XP2,BQDarkRock Żona/2500k@4.2GHz,Nv1070,16GB@2133CL8,128GB 840PRO,1TB

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.

Ostatnie tematy na boardzie
1. [OT] OFF-TOP - pomoc z utworem :) 0 fredziopl Dziś 18:56
2. [OT] Moje EDC - co dźwigam codziennie 14 boomshanka | UFO Dziś 18:34
3. Exchange 2010 zmiana rozmiaru skrzyki 0 outsider Dziś 18:22
4. [OT] [Krypto] spadają, newsów nie ma 12 owcarnia | ludzik5 Dziś 15:50
5. News - Pracownicy Twittera czytają wszystkie nasze prywatne ... 4 daniel_wl | Marek1712 Dziś 15:43
Poprzednie-Następne
1. [KOM] News - Zalman ZM-F4 135mm - większy = lepszy? 2 mrosi | Freezer64 22.02.2011
2. [KOM] News - BBC stawia na 3D 1 ein | smile 22.02.2011
3. [FOTO] sx30 is - kupiony - co dlaej 18 / 0 Michal5 | Michal5 22.02.2011
4. [GIEŁDA] Router ADSL+ ZyXEL WiFI 0 Devdd 22.02.2011
5. [FUN] Jest tu jakiś fun ? ;) 8 Brudka | URSUS 22.02.2011
6. [FUN] A Wy jak wyrywacie lachony? ;) 38 nekston | Brudka 22.02.2011