[OT] Jaki materac do 700zl?

  • Sprawdź bezpośredni link do posta
  • Statsy wątku

ludek | 22.08.2007 09:58 | Odpowiedzi: 30 | Śledzony: 3 | Czytano: 10311 razy

Wątków: 2 | Odpowiedzi: 1

Ostatnio zaczyna mi dokuczac kregoslup. Jedna z przyczyn jest zapewne moje kiepskie lozko. Chce kupic jakis dobry materac
(wymiary 100x200 cos do 700zl). Mozecie cos polecic?
Pianki? lateks? sprezyny kieszeniowe? moze cos innego?

pozdr

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

Odpowiedzi:

22.08.2007 10:13

Wątków: 45 | Odpowiedzi: 896

...

Na pewno nie pianki, chyba że teraz jakieś inne robią. Miałem kiedyś takowy nie za małą kasę i syfiaty był. Moim zdaniem sprężyny najlepsze są. Kieszeniowe mają większa trwałość więc coś takiego bym polecał. Co do marki to sam nie wiem co mam, nie pamiętam więc nic nie będę polecał.

"Nigdy tak wielu nie było manipulowanych przez tak nielicznych"

22.08.2007 10:13

Wątków: 156 | Odpowiedzi: 7391

nie ten dział

materace mają szerokości 90, 120, 140, 160, 180 nie ma 100, zresztą jest allegro i tam zajrzyj

~~i5 2400~~Fortis 2 XE1226~~Asus Z77-A~~HyperX Beast 8GB 2400 CL11~~Patriot Inferno 60GB~~WD20EZRX~~GTS450~~Seasonic 450W~~Zalman Z9 Plus~~LG L1952S~~~M$ Arc~~M$ Explorer Touch~~

22.08.2007 10:14

Wątków: 51 | Odpowiedzi: 5908

hmm

ja spie ostatnio na podlodze bo moj dmuchany materac zrobil kuku ;( ale jak twardo to podobnoe dobrze na kregoslup, niestety nie na poranne wstawanie

najfajniejsza ksywke na frazie mam ;] http://www.frazpc.pl/b/164013

22.08.2007 10:16

Wątków: 10 | Odpowiedzi: 3714

.

Poszperaj na allegro, coś znajdziesz dla siebie...
http://allegro.pl/search.php?string=materac&order=p&p=10

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

22.08.2007 10:18

Wątków: 1195 | Odpowiedzi: 24125

. . .

pomijajac juz wszystko - za 700 PLN nie kupisz dobrego materaca - chyba, ze bedzie jakas wyprzedaz starszych modeli "magazynowych". Niestety porzadny materac kosztuje okolo 2000 PLN - pianka/gabka/wklad/sprezyna (odpowiednio montowana i rozmieszczona)/wklad/gabka/pianka.

22.08.2007 10:32

Wątków: 485 | Odpowiedzi: 11303

Musi

miec dodatek kokosowy...

The kids of today should defend themselves against the seventies...

22.08.2007 10:32

Wątków: 84 | Odpowiedzi: 10014

hmm

za 700 powinienieś dostać ze sprężynami kieszeniowymi (5 stref, dwie striny na lato i zime pokrowiec sciagany - to standard)
dawno taki zakupiłem i róznica była spora do zwykłych sprężyn więc bez takich mi tu ze 2k potrzeba
btw ma być na 2 osoby czy jedną?

E8500@4,0GHz&TTContact29BP/GA P35-DS3R/4GBKingmax/SSDM464GB/Barka12raid0/HD7850/Microlab Solo7C/ProdigyHD2/NexusClodius Case

22.08.2007 11:00

Wątków: 219 | Odpowiedzi: 2495

sprezyny

tylko sprezyny mowie z doswiadczenia mojego ;D i tapicera:P

;]

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

22.08.2007 11:09

Wątków: 2222 | Odpowiedzi: 19057

milo

ja nie moge czy Ty wszystko musisz kupowac za gruba kase?

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

22.08.2007 11:29

Wątków: 154 | Odpowiedzi: 10454

hmmm

kup sobie za 100 welurowy podwójny
http://www.allegro.pl/search.php?string=materac&description=1&or...

Z77N-WIFI / 3570K / 16GB@1600 / SV300S37A120G / BITFENIX PRODIGY

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

22.08.2007 11:31

Wątków: 154 | Odpowiedzi: 10454

hmmm

a jak chcesz wydać 700 to w tej kwocie też spory wybór
http://www.allegro.pl/search.php?string=materac&description=1&ca...

Z77N-WIFI / 3570K / 16GB@1600 / SV300S37A120G / BITFENIX PRODIGY

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

22.08.2007 11:37

Wątków: 1998 | Odpowiedzi: 39508

na Bonellu z kokosową wkładką

może nie jest to tip-top, ale w zupełności wystarczy

22.08.2007 11:41

Wątków: 1 | Odpowiedzi: 698

matarac

Sprężyny kieszeniowe. Warstwa pianki PE T35. No i oczywiście strony na zimę i lato. Kokos to już tylko w IV RP jest modny. Ewentualnie cały z lateksu ale to nie za te pieniędze.
Krajowi dostawcy MK foam Koło i Janpol. Sembella, etc to samo ale drogie i przereklamowane. Osobiście polecam Gumotex z Częstochowy, robią dobre materace wzespół z potężnym producentem z Czech. 3w.gumotex.czwa.pl.
Materac nie może być twardy, ma się dopasować do twego grzesznego ciała tak aby kręgosłup był w miarę prosty w czasie leżakowania.

premeryt

22.08.2007 11:50

Wątków: 38 | Odpowiedzi: 149

myśle że

w takim rozmiarze dostaniesz dobry materac za taką kasę. Jeżeli chodzi o piankowe to szukaj z pianką wysoko elastyczną np. HR35 - taki materac ma dobrą twardość, odbojność i niskie odkształcenie trwałe. Fajne są też z dodatkiem pianki Visco tzw. "pianki z pamięcią" - przy problemach z kręgosłupem strefa z takiej pianki świetnie się sprawdza. Jeżeli chodzi o sprężyny to nie polecam bonellowych, jak już to pockety bo zapewniają znacznie wyższy komfort. W ogóle wypaśne to są materace lateksowe, niestety taki z np. 18cm lateksem kosztuje kupe kasy, ale komfort jest zdecydowanie najlepszy.
Chcąc zaoszczędzić można kupic średniej klasy materac i na to lateksowy pad.

Lenovo Y580

22.08.2007 12:05

Wątków: 34 | Odpowiedzi: 393

ja kupiłem

materac MK foam Koło Samos 200x140 za 715 bodajże. Sprężyny kieszeniowe. jestem bardzo zadowolony

Once youve heard Balboa, there is no going back...

22.08.2007 12:14

Wątków: 46 | Odpowiedzi: 649

spireneusz...

http://www.allegro.pl/item227103474_materac_bonell_140x200_gaja_...

Dostępne wymiary:

80x200- 310 zł

90x200 - 345zł

100x200 - 385 zł

120x200 - 460 zł

140x200 - 540 zł

160x200 - 615 zł

22.08.2007 12:38

Wątków: 2 | Odpowiedzi: 1

troche

poczytalem i chyba zdecyduje sie na na sprezyny kieszeniowe.
Z tego co widze to za 700+-100zl dostane juz cos calkiem sensownego.(np to: http://www.janpol.pl/kieszeniowe_afrodyta.html)

Pozostaje jeszcze kwestia twardosci. miekki/sredni/twardy?
Waze okolo 80kg i zazwyczaj sypiam sam ;P. W takich warunkach to chyba sredni bedzie odpowiedni?

Przed zakupem pewnie wybiore sie w teren zeby kilka potestowac..
Na co jeszcze zwracac uwage?

zdrowie!

22.08.2007 13:16

Wątków: 68 | Odpowiedzi: 780

uhmm

ja tez sie zastanawiam nad nowym łóżkiem,jaki będzie lepszy materac: termoelastyczny np: taki http://materace.sklep.pl/product_info.php?products_id=107
czy może latexowy?? np: taki
http://materace.sklep.pl/product_info.php?products_id=102

Resistance is futile. Asrock Extreme4, i5-2500k @3,3, SSD M550 512GB,MSI GTX 970,16 GB Ram

22.08.2007 13:45

Wątków: 225 | Odpowiedzi: 3873

Najlepsze na kaca..

jest powietrze z pompki od materaca.

22.08.2007 13:53

Wątków: 6 | Odpowiedzi: 100

nie kupuj

materaca poprzez porady na forum. Idź do jakiegoś sklepu i kładź się po kolei na tym, co tam mają. Jak poczujesz, że coś Ci pasuje to kup. Każdy ma inne preferencje i nie sposób dobrać materaca sugerując się jego opisem. BTW w zeszłym miesiącu kupiłem materac 140x200 ze sprężynami kieszeniowymi, 6 stref, dwie strony, pokrowiec itd za 780zł

22.08.2007 14:01

Wątków: 42 | Odpowiedzi: 3776

ikea

ma spory wybor materacy, jest tam tez poradnik jak dobrac twardosc materaca do wzrostu i wagi. plus to, ze zawsze mozesz tam polezec chwile



terrible lie

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

22.08.2007 14:40

Wątków: 1998 | Odpowiedzi: 39508

jedź do salonu VOX

nie wiem kto dla nich robi, ale są całkiem dobre i w okresie promocji także tanie

22.08.2007 19:00

Wątków: 97 | Odpowiedzi: 1249

idz do sklepu

sprawdź jak sie na jakim leży.
imho de best cena/jakosc to materace na bonelu(pięcio zwojowym!) z mata kokosową(!) ,wkładem bawełnianym i gąbeczką o wysokiej Twardośći (T-30/T)
Przykład http://www.allegro.pl/item225049964__danken_materac_materace_kro...
Tylko ze na tej aukcji ten bonell jest jakis taki słaby 2 zwoje.
Kocham spanie.Wiem co mówie.
Jezeli mieszkasz w katowicach przejedż sie do Kalwari Zebrzydowskej.

https://www.artykulytapicerskie.pl - Tkaniny obiciowe, pianki poliuretanowe, artykuły tapicerskie

22.08.2007 19:03

Wątków: 160 | Odpowiedzi: 27314

Hmm

Ja sie zawsze zastanawiam co kieruje ludzmi, ktorzy na pytanie jaki "x" kupic, wpisuja "x" w wyszukiwarke Allegro i wklejaja do tego linka

22.08.2007 22:03

Wątków: 311 | Odpowiedzi: 21029

hmmm

Ja lubie materace z warstwą kokosową (mata).
Sa dosc twarde ale dobrze stabilizują kregosłup podczas snu.

Zreszta jak kupowałem materac, to przy wyborze, po prostu sie na nim kładłem w sklepie i lezałem kilka minut - nikt nie robił problemów - nawet mieli takie specjalne pokrowce zeby materacy nie pobrudzić...

_____________________Get Rich Or Die Tryin...

15.10.2008 21:24

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 1

prawda o materacach sprezynowych

przetestowalam kilka modeli materacy - pianki i sprezyny w roznych wersjach i stwierdzam ze po bolu kregoslupa jaki sie nabawilam na materacu sprezynowym z wkladka piankowa-nietanim z reszta made by ikea, jednym z najlepszych sa sredniotwarde sprezynowe-kieszonkowe 7polowe z lateksem warstwa 3-5 cm, mam takowy obecnie 160x200 i jestem w koncu wyspana 100%, moj jest marki JMB uchodzi za ortopedyczny/rehabilitacyjny roznie to nazywaja, ale jest naprawde wart swej niemalej ale tez nieprzesadnej ceny,
wybierajac materac koniecznie nalezy sie polozyc na kilku materacach bez tego nie ma co kupowac

materacco

24.02.2010 14:59

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 26

materac

Sprawdzałam te propozycje, które wrzuciliście i chyba najlepsza jest ta z http://materace.sklep.pl/ Mają tam największy wybór materacy, a poza tym całkiem przystępne ceny, nawet te najlepsze materace są tańsze niż w innych miejscach.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

24.02.2010 17:23

Wątków: 1998 | Odpowiedzi: 39508

a przypomniało mi się

ja kupiłem lateksowy, 7-strefowy i jestem megazadowolony

02.02.2011 11:43

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 4

kieszeniowy

o tych lateksowych to róznie mówią... pobodno zbyt twardy też nie jest dobry - chyba ze ma sie wypadający dysk... ja mam taki: http://materac.pro/materace-bonelowe-sprezynowe/48-materac-kiesz... kupiłem 5-strefowy bo tylko taki był z zasięgu mojej kieszeni 140x200 i jest dużo, dużo lepszy niż mój wczesniejszy z ikei kupiony rok temu za taką samą cene - juz musiałem wymieniać! A bylem pewien że jak zapłace 8 stówek to bede miał porządny materac:P

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

02.02.2011 11:48

Wątków: 1998 | Odpowiedzi: 39508

ja nadal złego słowa nie powiem

na mój lateksowy, wysypiam się na nim znakomicie i plecy nie bolą.
Jak tylko przyjdzie mi spać na sprężynach od razu akcje typu nocne pobudki i niemożność zaśnięcia, bóle kręgosłupa. Dwa razy spałem na piance termoelastycznej i ta też dawała radę.

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.

Ostatnie tematy na boardzie
1. Gwarancja na usługę przy kupnie dysku 6 gumiś | cari0cas 22.12.2014
2. [GIEŁDA] ACER V5-573G i5 12GB SSD 128GB+1TB GT750 FHD IPS 15 prgTW | devil_zone 22.12.2014
3. [OT] Czujnik CO2 do starego pałacyku 2 infidel | Vendetta 22.12.2014
4. Wątek rozwiązany [OT] Nie żyje Joe Cocker 25 crazygiver | Freezer64 22.12.2014
5. [OT] prezenty na swieta 6 bleki | Krzyhoo 22.12.2014
Poprzednie-Następne
1. Test 10 cyfrówek z ultrazoomem (CZ) 28 CORTEZ | SIVY 22.08.2007
2. [BLOG] Na portalu 21 lome | tommygun 22.08.2007
3. Catalyst 7.8 - Problem z OC HD 2600 31 Weelkoo | Michoo 22.08.2007
4. [KOM] News - Intel czeka na Barcelonę 21 flapjack | limes 22.08.2007
5. czy warto kupić BenQ FP93GP ? 16 mateusz6789tejo | CORTEZ 22.08.2007
6. [KOM] News - Crytek grozi ucieczką 29 flapjack | Yemiol 22.08.2007