Jest jakiś sklep, gdzie można płacić sms-em? [OT]

  • Sprawdź bezpośredni link do posta
  • Statsy wątku

slawek_123 | 29.03.2005 22:42 | Odpowiedzi: 11 | Śledzony: 2 | Czytano: 20043 razy

Wątków: 469 | Odpowiedzi: 5495

Jest jakiś sklep internetowy (najlepiej ze sprzętem komputerowym), w którym mógłbym zaplacić sms-em ??

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

Odpowiedzi:

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

29.03.2005 22:45

Wątków: 800 | Odpowiedzi: 21772

hmm ...

"kupie kompa za 1000zl .. place 100 smsami premium po 9zl+vat" ... lol ...

chyba nie ma bo za duzo kasy trzeba oddac firmie ktora obsluguje serwis smsowy ... przelew poza tym bezpieczniejszy ...

chyba ze nie o takiego smsa ci chodzi ...
Pozdrowienia!

http://phyton.tk - juz dawno bez uaktualnien. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=88377 - czasem cos sprzedaje :)

29.03.2005 22:48

Wątków: 469 | Odpowiedzi: 5495

hmmm

Chdzi o coś takiego, że mam na koncie simplus 180 złotych i musze to tak wykorzystać, żeby mi sie te 180 zwróciło, ale nie w formie rozmów tylko np kupienia czegos tym sms-em

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

29.03.2005 22:49

Wątków: 2222 | Odpowiedzi: 19056

znaczy

plac smsem w inteligo?

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

29.03.2005 22:50

Wątków: 800 | Odpowiedzi: 21772

slawek ...

platnosc smsem to jest chyba tylko usluga e-kont, ale na takiej zasadzie ze nie wypelniasz druku ani nie wchodzisz na strone tylko wysylasz smsa z dyspozycja przelewu ...

a jak chcesz sie pozbyc tej kasy to mozesz ew. w audiotele brac udzial (jak trafisz auto to gratuluje), wygadac (najprosciej i sie zwroci), albo sprzedac na allegro karte ...

inaczej sie nie da ...
Pozdrowienia!

http://phyton.tk - juz dawno bez uaktualnien. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=88377 - czasem cos sprzedaje :)

29.03.2005 23:05

Wątków: 52 | Odpowiedzi: 7121

hmm

ewentualnie możesz zasponsorować frazirowi falafela
jak wydasz całość to będziesz miał avatara na 1600 dni

29.03.2005 23:07

Wątków: 469 | Odpowiedzi: 5495

boomshanka-

txh, nie wiedzialem nawet ze tak można

Rzeczywiscie najlepiej będzie wpłaciś smsem na konto inteligo

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

29.03.2005 23:12

Wątków: 800 | Odpowiedzi: 21772

szanka ...

ty to chyba nie znasz zasady tej uslugi ... ;P

http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_serwis_place_s...
(dla pozostalych sieci tez jest cos takiego)

Serwis "Płacę SMS-em" w sieci Era
Będąc posiadaczem konta Inteligo i abonentem sieci Era lub użytkownikiem Era Tak Tak, możesz skorzystać z Serwisu "Płacę SMS-em" poprzez aplikację EraInteligo.

Jeżeli aktywujesz Serwis "Płacę SMS-em", z menu telefonu komórkowego będziesz mógł:
wykonać przelew na dowolny numer rachunku bankowego
zrealizować płatności
sprawdzić saldo rachunku i jego pełny numer
zlokalizować najbliższe bankomaty
wykonać przelew na konto odbiorcy znając tylko jego numer telefonu komórkowego
wykonać natychmiastowy przelew między własnymi rachunkami
lub na rachunek innego posiadacza konta Inteligo
wykonać przelew podając jedynie adres e-mail odbiorcy
doładować on-line telefon w systemie Era Tak Tak lub Heyah

http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_place-smsem.htm
Serwis "Płacę SMS-em" w sieci Plus

Od teraz, dzięki temu, że jesteś posiadaczem konta Inteligo i dzięki nowej technologii zastosowanej w sieci Plus GSM możesz w kilkanaście sekund:
* zapłacić rachunki prosto z menu swojego telefonu,
* wykonać przelew na konto odbiorcy znając tylko jego numer telefonu komórkowego,
* wykonać natychmiastowy przelew między własnymi rachunkami lub na rachunek innego posiadacza konta Inteligo,
* sprawdzić saldo rachunku w telefonie komórkowym i ostatnie 5 transakcji,
* zlokalizować najbliższe bankomaty.
Wszystko tak szybko i prosto jak wysłanie SMS-a! Konto Inteligo będzie już teraz na stałe w menu Twojego telefonu!


mozna ROBIC PRZELEWY Z KONTA, ale INTELIGO a nie operowac kasa na koncie simplusa ...


slawek: zapytaj operatora czy jest mozliwosc wyciagniecia tej kasy - na moje - nie ma ...
Pozdrowienia!

http://phyton.tk - juz dawno bez uaktualnien. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=88377 - czasem cos sprzedaje :)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

29.03.2005 23:23

Wątków: 310 | Odpowiedzi: 22842

hmm

sprzedaj sms'y

¡ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן

29.03.2005 23:30

Wątków: 160 | Odpowiedzi: 20894

hmmm

to na cholere zes tylo doładowywał konto? ;/

Byłeś w Lublinie ? http://pl.youtube.com/watch?v=fEVT9-JqoOY

29.03.2005 23:42

Wątków: 469 | Odpowiedzi: 5495

hmm

Bo w programie 5plus uzbierałem tyle punktów, że wziąłem za nie bon na 500 złotych do wydania w salonach plusgsm. Kupiłem za niego 7 kart doładowujących 50zł- wsyztskie sprzedałem na allegro i 150, którą doładowałem sobie konto simplus

29.03.2005 23:54

Wątków: 160 | Odpowiedzi: 20894

a widzisz

Trzeba było oddać mi ją to byś nie miał problemu ;]

Byłeś w Lublinie ? http://pl.youtube.com/watch?v=fEVT9-JqoOY

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.

Ostatnie tematy na boardzie
1. [GIEŁDA] ACER V5-573G i5 12GB SSD 128GB+1TB GT750 FHD IPS 12 prgTW | prgTW Dziś 21:39
2. [OT] Czujnik CO2 do starego pałacyku 2 infidel | Vendetta Dziś 21:35
3. Wątek rozwiązany [OT] Nie żyje Joe Cocker 24 crazygiver | Darnokos Dziś 19:37
4. [OT] prezenty na swieta 5 bleki | Jacob Dziś 18:57
5. [OT] Prośba o nagranie programu, dzisiaj 22:00 Planete (18) 0 Uysy Dziś 18:42
Poprzednie-Następne
1. [OT] co to za Renault ? 10 errb | Hirtius 29.03.2005
2. ile za serwis np. gratka? 3 5z3ryf | Kichol 29.03.2005
3. [OT] Board.Frazpc.pl - forum do wszystkiego? 188 Phyt0n | Phyt0n 29.03.2005
4. z ciekawosci - R9200 realnie 10 platypus | jory 29.03.2005
5. [OT] muzealna aukcja ^^" 23 MaNwE_ | noizz 29.03.2005
6. SP2 + wersja intalacyjna 7 Mateusz | flapjack 29.03.2005