[OT] co to za Renault ?

  • Sprawdź bezpośredni link do posta
  • Statsy wątku

errb | 29.03.2005 22:15 | Odpowiedzi: 10 | Śledzony: 0 | Czytano: 1210 razy

Wątków: 126 | Odpowiedzi: 638

chce dowiedziec sie czegos wiecej o tym aucie np cena, osiagi itp.ale na oficjalnych stronach nie moge znaleść.


Plik graficzny pochodzi z HDD usera (Zobacz oryginał)


Plik graficzny pochodzi z HDD usera (Zobacz oryginał)


Plik graficzny pochodzi z HDD usera (Zobacz oryginał)

na oko jest to jakaś dziwna wersja scenic 4x4 ? ale ile to obecnie kosztuje w salonie?

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

Odpowiedzi:

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

29.03.2005 22:21

Wątków: 821 | Odpowiedzi: 23855

w salonie ...

juz takich nie znajdziesz bo ich produkcja zostala wstrzymana ...
Pozdrowienia!

[http://phyton.tk] [ https://www.panel.hexcore.pl/aff.php?aff=10 -hosting WWW od 20zl] [ https://www.planetplus.pl/rejestracja/31240/ -do 7% zwrotu Aliexpress Gearbest Oleole Emag Neo24 Ebay]

29.03.2005 22:21

Wątków: 373 | Odpowiedzi: 3243

hmm

obecnie jest juz nowy Scenic nie wiem czy to jeszcze sprzedaja ale raczej nie

..//..//..

29.03.2005 22:23

Wątków: 115 | Odpowiedzi: 884

.

może to scenic 4x4 ? http://www.autozone.be/pls/col/pck_iade.detail?PI_LANG=nl&PI_ZOE...

29.03.2005 22:24

Wątków: 174 | Odpowiedzi: 5256

scenic

. mnie sie nie podoba zreszta

transfunkcjoner kontinuum tylko jego moc jest większa od tajemniczości

29.03.2005 22:24

Wątków: 115 | Odpowiedzi: 884

blah

RX-4

29.03.2005 22:24

Wątków: 391 | Odpowiedzi: 40705

scenic

reklamowany jako offroad

Semper frakkin fi!

29.03.2005 22:30

Wątków: 126 | Odpowiedzi: 638

RX-4

tak dzieki to ten, rodzina chciała go kupic, używany 1rok, cena 61,000zł ile mogł kosztować jako nowy ?

I jeszcze jedno pytanko niezwiazane z tym tematem, znacie moze jakis adres polskiej strony z forum o car audio tylko takim ktore ma duzo czlonkow zebym nie trzeba bayło czekać lata na odp.

alter ego

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

29.03.2005 22:32

Wątków: 821 | Odpowiedzi: 23855

hmm ...

chyba niedawno w ktoryms autoswiecie bylo pare slow o nim ...

jak na moje to nie warto go kupowac bo po pierwsze to drogi jest, a po drugie to raczej seria "kolekcjonerska", gdzie jestes jednoczesnie jednym z betatesterow tego auta - bo jego produkcja nie byla az tak bardzo masowa ... potem moga byc problemy z czesciami, serwisem (bo to unikat) ... etc ...
Pozdrowienia!

[http://phyton.tk] [ https://www.panel.hexcore.pl/aff.php?aff=10 -hosting WWW od 20zl] [ https://www.planetplus.pl/rejestracja/31240/ -do 7% zwrotu Aliexpress Gearbest Oleole Emag Neo24 Ebay]

30.03.2005 06:02

Wątków: 144 | Odpowiedzi: 1635

errb

http://www.forum.tuning.pl/ wiekszego forum w Polsce nie ma ;]

Ludzie są tylko ludzmi a szkoda ;/

30.03.2005 06:29

Wątków: 440 | Odpowiedzi: 12678

hmm

nowka sztuka kosztowala gdzies 100k pln'ow.

poza tym cos nie halo, bo obecny model scenica wprowadzili w listopadzie 2003. wiec ja bym sprawdzil dokladnie to auto - chociaz moze pomimo nowego modelu robili jeszcze ta wersjce 4x4..

█ http://www.ciekawenoclegi.pl - noclegi, kwatery, apartamenty, spa, hostele, hotele, uzdrowiska, schroniska █

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.

Ostatnie tematy na boardzie
1. [OT] Gigabit w domu 0 maxior13290 Dziś 18:02
2. Artykuł - Ni no Kuni II: Revenant Kingdom - recenzja 5 daniel_wl | Piter666 Dziś 12:12
3. News - Sztuczna inteligencja uzupełnia zdjęcia. Oto Photosho... 5 filip.m | MPA2k Dziś 12:08
4. Wątek rozwiązany [GIEŁDA] [S] rowerek biegowy Puky XL 7 lonio | BIZKITek Dziś 11:54
5. [GIEŁDA] [K] Premium SMS za 50% wartości 7 Sef_FBI | Sef_FBI Dziś 11:51
Poprzednie-Następne
1. Telefon- który wybrac?? [OT] 15 slawek_123 | slawek_123 29.03.2005
2. [OT] Wygrałem piłke z podpisem Beckhama 25 Bilay | tommygun 29.03.2005
3. [OT] Fiat Idea i lakier 24 sufcio | Kichol 29.03.2005
4. ile za serwis np. gratka? 3 5z3ryf | Kichol 29.03.2005
5. [OT] Board.Frazpc.pl - forum do wszystkiego? 188 Phyt0n | Phyt0n 29.03.2005
6. Jest jakiś sklep, gdzie można płacić sms-em? [OT] 11 slawek_123 | BaKeRsS 29.03.2005