10 najciekawszych gier stycznia

Daniel Górecki, 2017-01-01 20:10 | Źródło Redakcja |

Tales of Berseria

Data premiery: 27 stycznia
Platformy: PC, PS4

Cykl jRPG Tales of od Namco Bandai jest jednym z najdłuższych (pod tym względem dorównuje mu chyba tylko Final Fantasy), ponieważ Tales of Berseria jest już szesnastą odsłoną tej uznanej serii. Tym razem po raz pierwszy będziemy mogli pokierować żeńską protagonistką, a gra stanowi dość odległy prequel do wydarzeń rozgrywających się w Tales of Zestiria. Nowa odsłona nie zapowiada się na wybitnie innowacyjną i widać, że twórcy postawili na elementy, które stanowiły o dotychczasowym sukcesie serii, czyli angażujące walki w czasie rzeczywistym oraz system interakcji pomiędzy bohaterami o nazwie Skits.

Strona 6 z 10

Tagi: PC, gry, PS4, Xbox One, data premiery, gry wideo, Hitman, Double Dragon IV, Conan Exiles, Hitman: The Complete First Season, styczeń 2017, najciekawsze gry, Disgaea 2, Tales of Berseria, Yakuza 0, Resident Evil VII: Biohazard, Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue,

Komentarze (8)

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

02.01.2017 09:42

Wątków: 289 | Odpowiedzi: 45254

Resident Evil VII: Biohazard

czekam Ikona: :) zapowiada sie swietnie.

the end

02.01.2017 10:04

Wątków: 36 | Odpowiedzi: 11931

Conan

Ale EA to sobie mogles darowac. To jest takie pre EA z chyba 20% skonczonej gry.

KH chcialem sobie kiedys ograc, ale te 8 gier rozrzuconych po platformach mnie zniechecilo. Jest w sumie jakies wydanie na PS3, kore zbiera wsio ale wyszlo troche za pozno.

Tales... jak bedzie lepszy niz Zestiria to biere bo on byla nijaka. Vesperia dalej najlepsza.

i5 4670K@4.5 / MSI Z87-G43 / MSI 970 Gaming 100ME / Ares 16GB 2133MHz / SSD M500 240GB + MX300 525GB / Seasonic X-650KM3 / Carbide 300R / XL2411T + AOC i2757Fm / QuickFire TK Brown / G502

02.01.2017 11:40

Wątków: 309 | Odpowiedzi: 2661

Conan

czekam.

„ … Jeżeli chcesz coś osiągnąć – szukasz sposobu. Jeśli nie chcesz – znajdujesz wytłumaczenie …”

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

02.01.2017 14:22

Wątków: 400 | Odpowiedzi: 32112

znowu nic

dla mnie i dalej nie ma motywacji do inwestycji w piec Ikona: ;)

oox\/xoo

02.01.2017 20:18

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 436

jRPG z rzutem izometrycznym i turowym systemem walki

To się nazywa tactics - tudzież SRPG/TRPG dla purystów. (Choć z SRPG się nie zgodzę).
edit://
Od biedy można by przynajmniej powiedzieć "taktyczna gra turowa" bo turowe jRPG z izometrycznym rzutem walki to na upartego są wszystkie finale do 6tki).

02.01.2017 22:17

Wątków: 309 | Odpowiedzi: 2661

To może być dobre.. stara szkoła.

''Torment: Tides of Numenera '' www.gry-online.pl/S016.asp?ID=20397

„ … Jeżeli chcesz coś osiągnąć – szukasz sposobu. Jeśli nie chcesz – znajdujesz wytłumaczenie …”

03.01.2017 11:50

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 120

gravity rush 2

nigdy nie pojawilo sie na Vita. Jest to calkiem nowa gra, z premiera w tym samym czasie na calym swiecie.

Calkiem ladny komplet dla uzytkownikow ps4 - Yakuza to jedna z najlepszych gier, w jakie gralem, Tales of Bersaria moze poprawi wizerunek po Zestiria (moja ulubiona czesc to t o Graces), no a Kingdom Hearts moze sie podobac. Chociaz SE ma ostatnio u mnie za uszami - to nie jest ta firma, ktora lubilem lata temu.

Conan Exiles to jak znam zycie maszynka na kase do ratowania Funcom z assetami uzytymi z ich pelnego conana mmo. Jak dadza takiego samego ciala jak przy premierze conana to sie nie zdziwie - tak zajechac swietny pomysl...
Fajnie ze disgaea wychodzi na pc, ale ja mam od tej serii Vite i tam dziala to najlepiej.

---------------------- * with the sword...

06.01.2017 20:52

Wątków: 125 | Odpowiedzi: 3953

hmm

RE7 na PSVR + Yakuza0 !!!
Gravity Rush 2 poczeka na obnizke ceny Ikona: ;)

a sztuka... odnalezc to czego sie szuka

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.