iPhone 8 opóźniony i bardzo drogi

Krzysiek Dzieliński, 2017-09-09 11:05 | Źródło |

iPhone 8 ma mieć swoją oficjalną premierę już 12 września, jednak bardzo wiarygodne źródło jakim jest dziennik Wall Street Journal podało, że aby kupić ten smartfon będziemy musieli jeszcze poczekać i to sporo - Apple ma bowiem poważne problemy z łańcuchem dostaw. Według tego samego raportu smartfon ten ma być bardzo drogi, nawet jak na standardy Apple.

Problemy mają brać się z paru źródeł - fabryki Foxconn w Zhengzhou nie są w stanie podołać planom produkcyjnym, a pracownikom linii produkcyjnej oferowane są premie, jeśli przyprowadzą kogoś nowego do pracy - brakuje bowiem rąk do pracy. Napięty grafik fabryk wziął się stąd, że produkcja rozpoczęta została zbyt późno. To z kolei wzięło się stąd, że nie udało się inżynierom Apple zrealizować ambitnego planu integracji czytnika linii papilarnych w ekranie, a także był problem z dostawami samych ekranów.

Jednocześnie podaje się, że w najtańszej opcji nowy iPhone kosztować ma około tysiąca dolarów, co jest ceną wygórowaną nawet jak na Apple. Powodem jej wysokości ma być uzależnienie przez producenta z Cupertino od jednego dostawcy ekranów OLED - Samsunga, który dzięki temu może dyktować warunki.

Cóż, aby przekonać się o prawdziwości tych doniesień nie będziemy musieli długo czekać - prezentacja iPhone'a 8 już za parę dni.

Tagi: Samsung, cena, Apple, smartfony, iPhone, iOS, oled, produkcja, iPhone 8,

Komentarze (36)

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

09.09.2017 12:48

Wątków: 316 | Odpowiedzi: 5700

.

haha well played Samsung

Shall we play a game ?

09.09.2017 13:25

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 524

Iphone

musi być najdroższy inaczej przestanie być prestiżowy.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

09.09.2017 14:05

Wątków: 1097 | Odpowiedzi: 7004

Hmmm

trzeba mieć krzywo pod sufitem by kupować Iphona Ikona: ;)

09.09.2017 14:22

Wątków: 1 | Odpowiedzi: 134

AJFON to już przeszłość...

w momencie premiery HUAŁEJA MATE 10 i 10Pro bo nic dosłownie nie jest w stanie po za amerykańcami ,którzy mają silną więź z JABŁKIEM trzymać sprzedaży rodzimego produktu na tym poziomie co osiągną CHIŃCZYCY na całym świecie.
Wystarczy ,że KIRIN 970 będzie tym czym go zapowiadają a i SAMSUNG w końcu ruszy swoje sześć liter.

09.09.2017 14:56

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 1528

1500$

bez podatku jak nic

09.09.2017 16:22

Wątków: 169 | Odpowiedzi: 28778

gatts19

Zdecydowana większość ludzi, gotowa wydać 1000 dolców na telefon, ma głeboko w .... co to jest Kirin i czy będzie szybszy czy wolniejszy w jakimś benchmarku niż SoC z nowego jabłuszka. To kręci tylko niewielką ilość geeków, którzy i tak w większości nie kupią tego Huawei'a, bo będzie dla nich albo za drogi, albo będą czekać na premierę kolejnego super killera. A potem na kolejną i kolejną.

09.09.2017 18:43

Wątków: 102 | Odpowiedzi: 7139

Vasago

Wlasnie milem pisac.

gatts19 naprawde myslisz ze ludzi od ajfonow interesuja wyniki benchmarkow albo nawet jakie maja bajery inne telefony ??

Onui maja w dupie to ze kosztuje on 1000 czy nawet 1500 dolcow zmieniaja co rok albo 2 lata i maja wyjebane na lepsze produkty.

Myslisz ze te nooby potrafia uzywac tych ajfonow w czym s innym niz facebook itp ??

Oculus Rift +1700x@4ghz +Asus Crosshair VI+Team Group Dark@3200c14 +WymiotTytanik@2.1/11.5+Samsung NVME SM961+SuperFlower Platinum 1200+ Phobya Nova 1080 Watercooling zabawka Integra JDM DC2

09.09.2017 19:31

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 50322

ZED

Dlatego w sumie trochę dziwi to jak Apple ostro ciśnie wydajność jednowątkową własnych ARM sporo wyprzedzając jakąkolwiek konkurencję. No, ale może mają w tym jakiś głębszy plan, np. docelowo wypieprzenie Intela z Maków, kto wie. Własne GPU też zaczęli konstruować (w sumie już dawno - na 99% właśnie to robił Raja Koduri w Apple, no ale od rozpoczęcia prac od zera do czegoś konkurencyjnego musi trochę minąć)

09.09.2017 19:58

Wątków: 516 | Odpowiedzi: 20200

gatts19

ke? Nie liczy sie ilosc ale ile na tym zarabiasz. Mozna sprzedac 10 telefonow ale zarobic tyle ile inny producent przytuli za jednego. W tym temacie Samsung, Huawei i inni tacy moga co najwyzej possac qlki Apple (juz nawet pomijam kwestie zarobku na App Store czy dodatkowych uslugach).

Tak jak ktos wyzej napisal - uzytkownicy jablek maja w dupie czy nowy SoC Huaweia bedzie mial 10 czy 50 rdzeni Ikona: lol Wszystkich uzytkownikow telefonow komorkowych na swiecie - takich co w ogole wiedza co to jest SoC to jest pewnie nawet nie ulamki promila Ikona: lol

W US iPhone to swietosc, wiekszosc teens ma nowy model w dniu premiery sklepowej, klasy biedniejsze - model zeszloroczny lub starsze (ci najbiedniejsi) i nic tego nie zmieni. Bylem nie raz w US i widok telefonu nie z iOS to rzadkosc. W innych czesciach swiata Apple przeciez nie kaze kupowac nikomu telefonu za 1k $ - chcesz miec jablko a nie masz kasy - masz rodzine 7x, 6x, 5x i SE - proste. Zreszta reszte swiata pozamiatal Samsung, ktory ma w ofercie 1000 modeli - i dla bogatego i dla nedzarza. Huawei przez miesiac czy dwa podskoczyl w notowaniach i od razu sraczka na zakladzie a przeciez tak naprawde ich telefonow nie ma nawet w top 10 najlepiej sie sprzedajacych Ikona: :P

12 konferencja i w kilka tygodni Apple znowu pozamiata rynek bo dodatkowo wyjda modele S a wiele ludzi zawsze czeka na Ski z wymiana starego modelu. iPhone 8 czy tam X czy jak tam sie bedzie nazywal i tak i tak wyprzeda sie na pniu Ikona: :P

The kids of today should defend themselves against the seventies...

09.09.2017 19:58

Wątków: 516 | Odpowiedzi: 20200

gatts19

ke? Nie liczy sie ilosc ale ile na tym zarabiasz. Mozna sprzedac 10 telefonow ale zarobic tyle ile inny producent przytuli za jednego. W tym temacie Samsung, Huawei i inni tacy moga co najwyzej possac qlki Apple (juz nawet pomijam kwestie zarobku na App Store czy dodatkowych uslugach).

Tak jak ktos wyzej napisal - uzytkownicy jablek maja w dupie czy nowy SoC Huaweia bedzie mial 10 czy 50 rdzeni Ikona: lol Wszystkich uzytkownikow telefonow komorkowych na swiecie - takich co w ogole wiedza co to jest SoC to jest pewnie nawet nie ulamki promila Ikona: lol

W US iPhone to swietosc, wiekszosc teens ma nowy model w dniu premiery sklepowej, klasy biedniejsze - model zeszloroczny lub starsze (ci najbiedniejsi) i nic tego nie zmieni. Bylem nie raz w US i widok telefonu nie z iOS to rzadkosc. W innych czesciach swiata Apple przeciez nie kaze kupowac nikomu telefonu za 1k $ - chcesz miec jablko a nie masz kasy - masz rodzine 7x, 6x, 5x i SE - proste. Zreszta reszte swiata pozamiatal Samsung, ktory ma w ofercie 1000 modeli - i dla bogatego i dla nedzarza. Huawei przez miesiac czy dwa podskoczyl w notowaniach i od razu sraczka na zakladzie a przeciez tak naprawde ich telefonow nie ma nawet w top 10 najlepiej sie sprzedajacych Ikona: :P

12 konferencja i w kilka tygodni Apple znowu pozamiata rynek bo dodatkowo wyjda modele S a wiele ludzi zawsze czeka na Ski z wymiana starego modelu. iPhone 8 czy tam X czy jak tam sie bedzie nazywal i tak i tak wyprzeda sie na pniu Ikona: :P

The kids of today should defend themselves against the seventies...

09.09.2017 21:31

Wątków: 95 | Odpowiedzi: 1968

""W US iPhone to swietosc, wiekszosc teens ma nowy model w dniu premiery sklepowej, klasy biedniejsze - model zeszloroczny lub starsze (ci najbiedniejsi) i nic tego nie zmieni. Bylem nie raz w US i widok telefonu nie z iOS to rzadkosc"
Ament Łooo , serio?? Trochę mnie to zdziwiło .
Będąc w NY widziałem dużo ludzi mających ajfony ale realnie to była co czwarta może piąta osoba..W Dubaju to samo multum ludzi miało Ajfony (najlepiej to widać w Metrze) ale jednak większość posługiwała się Androidem (z tego co widziałem Samsung brylował ,
Apple Mam duży udział ale nie zapominajmy źe jednak Android przoduje .inna sprawa że iOS jest własnością tylko Apple.
2. Sprawa to jakość tu Ajfony , Ajpady, I Air maki wyznaczono nowe trendy (Ifony do modelu 7 bo tył jest dziadoski)
3.Sparawa kwestie techniczne , czy np iPhone 7 ma dobry aparat ?
tak.
Czy lepszy niż w Sam.S8/S7? Zdecydowanie nie !
Ba nawet Sam. s6 ma lepszy niż aparat niż ip7+ i niech nikt nie mówi ze jest inaczej ..Podejrzewam że nawet ip8 będzie miał słabszy aparat niż Samsung S7
A ludzie i tak kupią ajfony dla amejzingu/szpanu albo dlatego bo go lubią .

09.09.2017 22:15

Wątków: 516 | Odpowiedzi: 20200

aloscha

no chyba, ze biegales po jakichs zadupiach w Queens Ikona: :p W NY akurat nie bylem ale z racji tego ze to zlepek to pewnie stad roznorodnosc Ikona: ;)


A ludzie i tak kupią ajfony dla amejzingu/szpanu albo dlatego bo go lubią . 



Szpan? To wlasnie jedno z 3 slow, ktore okresla mentalnosc Polakow Ikona: :p Ja tam kupuje zawsze bo lubie i oczywiscie - dla emejzingu Ikona: smoke

The kids of today should defend themselves against the seventies...

09.09.2017 23:01

Wątków: 355 | Odpowiedzi: 15912

"W US iPhone to swietosc"

se jaja robisz, taka świetność ze większość kupuje samsungi.

http://www.speedtest.net/my-result/6723986962 ☺

09.09.2017 23:33

Wątków: 307 | Odpowiedzi: 10214

Ament...

...no i trafiłeś w sedno Ikona: :) Ty kupujesz bo lubisz (+emejzing), a inni nie kupują bo...bo...bo...lubią, a emejzingu nie widzą czy tam czują Ikona: ;)

"Press ANY key to continue..." no i wcisnal RESET... :)

10.09.2017 12:34

Wątków: 35 | Odpowiedzi: 1267

MarkPL
trzeba mieć krzywo pod sufitem aby kupić topowy telefon z androidem, pomyliło Ci się coś

Mam rodzinę w Kanadzie, tam wszyscy mają iphone. Bo działa, bo fajny. Jest do abonamentu gratis, a abonament płacą mniejszy niż u nas za huawei p8 lite (ale to fakt faktem, wynika z tego, że iphone kosztuje np. 700$ co dla nich jest jak dla nas ~700 zł).

Co do iphone, procki mogą mieć dla mnie 10 rdzeni albo 20. Tutaj są dwa, trzyma na baterii wręcz rewelacyjnie. Nie laguje, nie crashuje, nie muli. Działa. Oczywiście, system ma pewne ograniczenia a nawet kilkanaście. Jeśli ktoś je akceptuje lub mu nie przeszkadzają - android nie ma żadnego uzasadnienia. Praktycznie wszystko jest zrobione tak jak być powinno.

10.09.2017 13:31

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 1528

grzech1991

Jesteś dobrym przykładem uzależnienia od marki Ikona: :) Warto kupić flagowca samsunga lub innej marki, choćby dla lepszego aparatu, o czym wspominał alosha. Nie porównuj też abonamentów, gdyż pewnie porównujesz za 100 zł do abonamentu za 100$. Za 100$ miesięcznie przez 2 lata spłacisz każdy telefon z nawiązką. Możesz bronić się przyzwyczajeniem i upodobaniami. Szkoda, czasem warto zerknąć co ma konkurencja, mogą mieć nowinki technologiczne wcześniej od appla

10.09.2017 15:29

Wątków: 1 | Odpowiedzi: 134

Ludzie czym więcej obcują...

z ANDROIDEM czy IOS widzę dwie ważne różnice między tymi systemami i jeden z nich jest jak mały ludek zamknięty w małym pomieszczeniu ,którego nie może opuszczać bo polityka zamkniętego systemu na to nie pozwala.Ja na przykład z wielu przyczyn AJFONY skreślam ze swojego kręgu zainteresowań a osoby ,które je posiadają często rezygnują z niego między innymi dlatego ,że nie ma możliwości zmian w systemie.
APPLE jest marką PREMIUM ale dla osób ,które nic nie chcą już zmieniać w swoim systemie i tylko dlatego ,że pochodzi ze STANÓW ZJEDNOCZONYCH.W tej chwili jeżeli chodzi o innowacyjność właśnie przegrywa z HUAWEI dlatego dziwię się bo mając taki budżet sami nie robią w dalszym ciągu nic co mogłoby być innowacyjne a konsument pokaże jaką markę PREMIUM wybierze.
Dla Mnie APPLE jest jak INTEL ,którzy chcieli nie wiadomo ile czasu czerpać zyski ze swoich rozwiązań blokując rozwój tyle ,że ten drugi ma swoją technologię produkcji a APPLE tak na prawdę opiera się na firmach zewnętrznych po za systemem operacyjnym oraz CPU ,które daję im przewagę ale czy wystarczającą gdy firmy konkurencyjne wyciągają z rękawów innowacyjne rozwiązania to także konsument pokaże swoim portfelem.
Już są pierwsze przecieki o tym jak NPU w KIRIN 970 wspomaga pracę aparatu fotograficznego i jeżeli to się potwierdzi to w wielu aspektach będzie liderem więc chociaż SAMSUNG się ruszy bo AJFON już dawno nie jest typową marką PREMIUM.

10.09.2017 15:44

Wątków: 185 | Odpowiedzi: 3482

kolejna dyskusja

i kolejne doktoraty mogłyby powstać z wzajemnego przekonywania co lepsze
pytanie tylko who cares?

10.09.2017 15:48

Wątków: 120 | Odpowiedzi: 3111

Co kto lubi i na co kogo stać

i tyle:D

BTW, mnie teraz ze srajfona wyleczył brak możliwości płacenia telefonem, co w andku jest banalne. IMO olewanie przez Srapple pewnych rynków jest delikatnie mówiąc wnerwiające, iphone w PL i części świata ze względu na brak dostępu do 100% usług wcale nie jest premium.

www.pokojezacisze.dobrynocleg.pl

10.09.2017 20:08

Wątków: 96 | Odpowiedzi: 9232

...

co roku powstaje jakiś iPhone killer-masakrator i co roku producenci telefonów na androidzie mogą pomarzyć o takich zyskach jak Apple

wszystko w temacie

10.09.2017 20:11

Wątków: 120 | Odpowiedzi: 3111

Ale w tym roku najlepiej na iphone zarobi szajsung:D

Amoledem:D:D

www.pokojezacisze.dobrynocleg.pl

10.09.2017 20:13

Wątków: 96 | Odpowiedzi: 9232

...

masz rację, a najciekawiej będzie kiedy się okaże, że na amoledach do iPhone zarobi więcej niż na swoich S8 i S8+ razem wziętych Ikona: ;)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

10.09.2017 20:45

Wątków: 70 | Odpowiedzi: 1044

.

Do tego ekran będzie różowy ;). Dla pań kolejny plus. Ikona: lol

10.09.2017 22:57

Wątków: 381 | Odpowiedzi: 13482

+1 TomekRus

Niektórzy traktują zakup telefonu jak zakup samochodu;)

http://rmn1.pl

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

11.09.2017 00:01

Wątków: 180 | Odpowiedzi: 2744

x

Gadka o tym ze w Androidzie mozna grzebac jest z czelusci D. wzieta. Ja chce miec telefon ktory dziala a nie taki w ktorym mozna grzebac i iPhone spelnia te wszystkie warunki. Pozatym jest ladny ma zapewnione aktualizacje systemu a IOS jest zajebiscie wygodny.
Czego chciec wiecej? Co z tego ze AndroidCostam ma szybszy procesor i wiecej ramu skoro iOS jest tak zoptymalizowany ze mi to najzwyklej w swiecie kolo D lata?
Moja 6tka na iOS10: chodzi plynnie, nie wiesza sie dziala, dostala aktualizacje nad przesiadka w tym roku pomysle bo Edition troche za drogi jak na sluchawke a 7/7s jakos specjalnie D w porownaniu do 6 nie urywa Ikona: ;)

[ MacBook Air 8GB ] [ iPhone 6 64FB ] [ iPad Air 32GB ]

11.09.2017 08:03

Wątków: 182 | Odpowiedzi: 10167

niewiem

Może nie żartuj sobie, że 6tka na iOS10 chodzi płynnie Ikona: ;) Przez takie bajki powtarzane w necie kiedyś kupiliśmy żonie iP4, kiedy na rynku był już od jakiegoś czasu 5, bo naczytałem się, że iP i tak nigdy nie zamuli i nie zwolni, będzie po prostu działał, heh. No i właściwie od dnia zakupu miała zamulający telefon w cenie przyzwoitego Androida.

Teraz ja sam używam 6tki od czasu premiery i przez długi czas byłem zadowolony, ale ostatni rok to już padaka. Wszystkie aplikacje domagają się wiecej ramu i szybszego proca i działają często jak krew z nosa. iP7 to demon prędkości w porównaniu z 6, zobacz sobie porównania na Youtubie jak to działa. Niestety cykl wymiany iP wygląda moim zdaniem dokładnie tak samo, jak w Andku - masz super telefon przez rok, potem masz średni telefon, a po dwu latach już prosi się o wymianę. Może jakieś pół roku poślizgu można do tego dodać, ale to wszystko Ikona: :)

Czekam sobie na jutrzejsze premiery żeby zobaczyć co zaprezentują i albo zmienię na którąś z nowości od Apple'a (jak nie przesadzą z ceną), albo na jakiegoś bezproblemowego Andka.

Podpis or it didn't happen.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

11.09.2017 08:52

Wątków: 180 | Odpowiedzi: 2744

tlen

4ka po instalacji 7ki faktycznie mulila

6tka mi nie muli przy 10 ale 11tki nie zainstaluje bo to bedzie sluchawka killer

Na iPhonie mozna spokojnie wysiedziec 3 generacje i zmienic na 4ta

[ MacBook Air 8GB ] [ iPhone 6 64FB ] [ iPad Air 32GB ]

11.09.2017 10:19

Wątków: 35 | Odpowiedzi: 1267

Squizz

Nie zgodzę się z Tobą, nie wiem skąd te wnioski. Iphone mam od maja. Do tamtego momentu twierdziłem, że iphone jest dla debili którzy nie wiedzą co robić z pieniędzmi. Ale jestem też gadżeciarzem (jak by ktoś nie rozumiał, dlaczego go mam).
Klika moich telefonów:
Galaxy S
Nexus 4
HTC Dream
Oneplus 2

Jak widać flagowce i jak widać na androidzie. Broniłem rękami i nogami. Znudził mi się op2, zapytałem kolegi który ma mega wiedzę nt. telefonów (praktyczną) iphone czy to fajne i czy warto (miałem zerowe pojęcie). Powiedział, że nigdy nie wróci do czegokolwiek z androidem i... go rozumiem.

Co do abonamentów, to nie chodzi mi o system spłaty telefonu (ale akurat każdy który miałem do tej pory wychodził taniej niż zakup jednorazowo telefonu, więc nie wiem skąd te informacje). Ale o to, że tam będziesz płacił 50$ i masz fajfona u nas płacisz 50 zł i masz podstawowy telefon na androidzie.

Oczywiście w iphone nie zmienisz launchera czy ikon. Szczerze? Zmieniłem raz w nexusie 4 aby zobaczyć czy warto. Nigdy nie zmieniałem, znajomi mniej obeznani - też nie zmieniają. Czy to jest powód aby skreślać telefon? Według mnie nie. Wada to jest, zgoda. Z drugiej strony, ktoś kto zmienia ikonki wiadomo, że nie weźmie nic na iOS.

Applepay pokazuje środkowy palec i się zgadzam, tyle co wprowadzili złotówki do appstore xD Ale też jak miałem NFC w nexusie, to nie było android pay. Jak był android pay, to nie miałem NFC w OP2, więc mimo, że było skorzystać w moim przypadku się nie dało.

Iphone nie trzeba zmieniać co roku, ma aktualizacje a jak sprzedajesz go to odzyskasz trochę $$$. Dla mnie zakup jest przez to znacznie sensowniejszy niż s8.

Fakt faktem, że podzespoły mogą się szybciej starzeć. Ale co robi syfsung? ram 4GB aby nie było czasem więcej i ucinanie zaraz aktualizacji Ikona: :D

11.09.2017 10:23

Wątków: 182 | Odpowiedzi: 10167

Ja wprawdzie wrzuciłem iOS11, ale przy dziesiątce moje odczucia były już takie same Ikona: :) Nie podoba mi się jak długo muszę czekać, aż dowolna apka wystartuje, czy jak wolno reaguje na moje polecenia. Z dziką chęcią wymienię sobie na coś nowego w tym roku.

Ale zgadzam się, że można wysiedzieć na jednym fonie 3 generacje, tylko nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że taki telefon "chodzi plynnie", nigdy nie laguje i nie sprawia w ogóle problemów. A takie hasła są zbyt często powtarzane.

Aha, co do wspomnianej przeze mnie iP czwórki - trzeba przyznać, że daje radę jako wiekowa słuchawka. po tym jak używała jej przez jakiś czas żona, potem starsza córka, teraz ma ją młodsza córka i nadal komuś służy Ikona: ;) Działa tak samo wolno i kiepsko, odmawia zainstalowania niemal wszystkich nowych aplikacji, ale działa Ikona: ;)

Podpis or it didn't happen.

11.09.2017 11:16

Wątków: 96 | Odpowiedzi: 9232

...

TLEN starsze telefony zamulają, nie da się ukryć, ale jak miałem używać Samsunga S4 a starego iPhone5 to stary ajfon wygrał w przedbiegach...oba mulą ale ajfon przynajmniej się tak nie zawiesza jak Samsung.

no i pasuje mi funkcja, że mając dwa ajfony jak ktoś dzwoni na obojętnie jaki numer, to odbieram ten, który mam bliżej Ikona: :)

11.09.2017 11:27

Wątków: 182 | Odpowiedzi: 10167

Mniemam

no i znowu się zgadzam, tylko nie pozwolę żebyś twierdził, że "iPhone się nie zamula i nie zawiesza" Ikona: ;) Bo to gruba przesada.

W moim obecnym niewiele rzeczy mi przeszkadza, oprócz właśnie pewnego zamulania. Nastawiam się, że po jutrzejszej premierze znowu zamówię sobie jakiegoś iP - tylko pewnie nie topowego, a raczej iP7 lub 7S. Ale i Android jest możliwy, nie jestem przywiązany do żadnej z tych platform i nie uważam, żeby jedna była zdecydowanie lepsza od drugiej.

Podpis or it didn't happen.

11.09.2017 11:33

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 50322

A co takiego się niby dzieje, ze te smartfony niby po roku zaczynają mulić a po dwóch nadają się do kosza? Ikona: ;)
Mam nadzieję, że sie nie obrazicie za pytanie, ale factory reset próbowali? Ikona: ;) A może wgrywali nowe wersje systemu nawet gdy powszechnie trąbiono, że aktualizacja zamula ten model? Ikona: ;)

11.09.2017 11:40

Wątków: 516 | Odpowiedzi: 20200

Lolki

iPhone potrafi czknac od czasu do czasu, niezaleznie od modelu. Obecnie (od prawie roku) uzytkuje 7+ i czy to byl iOS10 czy beta iOS11 zawsze sa sytuacje, ze nie jest fullronson - normalne. Takie porownania plynnosci dzialania to mialy imho sens kilka lat temu jak Android lagowal permanentnie; obecnie duzych roznic nie ma przy najnowszych iPhonach w stosunku do najnowszych odpowiednikow (flagowcow) na Androidzie.

To czego nie kumaja opluwajacy iPhona (i ci co lubia sobie przestawiac po 100x dziennie ikonki i widzety) to latwosc zarzadzania calym ekosystemem, majac np. jeszcze dodatkowo iPada czy jakiegos MBP. iCloud i wszystkie inne polaczone uslugi Apple jak dla mnie sa nie do pobicia przez odpowiedniki MS czy Google. Szybko, sprawnie, natywnie i przyjemnie dla oka. Dodatkowo jesli w rodzinie jest wiekszosc userow produktow Apple to juz w ogole nie ma o czym mowic. To jest wlasnie sila tego ekosystemu, zarowno jesli chodzi o dom jak i prace... a to czy najnowszy iPhone robi gorsze/lepsze zdjecia niz najnowszy Samsung - jakie to ma znaczenie? Za 30-40 lat jak te fotki beda ogladac nasze dzieci/wnuki to bedzie dla nich taki sam smiech jak dla nas dzisiaj przezrocza w ramkach albo czarno-biale fotografie obciete po bokach jak pierogi (nie wiem jak sie ta technika nazywala fachowo ale moj dziadek fotograf-hobbysta ozdabial) Ikona: :p

The kids of today should defend themselves against the seventies...

11.09.2017 13:06

Wątków: 182 | Odpowiedzi: 10167

Freezer64

trochę zaniżyłes okres używalności Ikona: :) ale ogólnie ten trend jest chyba dość oczywisty i nie do przeskoczenia. Nie tylko system się aktualizuje, ale wszystkie aplikacje. Facebook czy Google Maps sprzed dwu lat to zupełnie inna aplikacja, niż obecnie. Stronki, aplikacje webowe i wszystkie usługi też przechodzą zmiany. Większe ilości danych są przesyłane i przetwarzane, więcej rzeczy na raz próbują zrobić w tle. I wtedy starszy proc i ilość RAM jest problemem. Chociażby iP6 ma 1GB i trzeba przyznać, że taka ilość wygląda obecnie trochę śmiesznie.

Można spróbować nie aktualizować niczego przez dwa lata, no ale to nie jest UX jaki mnie interesuje Ikona: ;)

Podpis or it didn't happen.

12.09.2017 10:39

Wątków: 169 | Odpowiedzi: 28778

Hmm

A wg mnie wybór sprowadza do tego jaki model oprogramowania bardziej komuś pasuje. Iphone (konsola), Android bez grzebania (PC z W10), Android z XDA (PC z Linuxem). Ewentualnie w grę wchodzi faktycznie to, że wszyscy do okoła mają jedną rodzinę sprzętu i jakiś zakup wpasowuje się w ten ekosystem albo od niego odcina.
HW już się dawno wyrównał, a nawet jeżeli są jeszcze różnice, to szczerze wątpię żeby ktoś zakochany w iOS nagle kupił SGS-a tylko dlatego, ze bardziej podoba mu się wyświetlacz albo LG, bo nie może żyć z ciemniejszym obiektywem w IP.

12.09.2017 12:37

Wątków: 102 | Odpowiedzi: 7139

Vasago

dokladnie ja np nie moge miec telefonu bez roota. Lubie minimalistyczne systemy z wycietym co sie da. I pare podstawowych apek bez sledzenia mnie lokacjami itp gownem.

Oculus Rift +1700x@4ghz +Asus Crosshair VI+Team Group Dark@3200c14 +WymiotTytanik@2.1/11.5+Samsung NVME SM961+SuperFlower Platinum 1200+ Phobya Nova 1080 Watercooling zabawka Integra JDM DC2

12.09.2017 15:36

Wątków: 120 | Odpowiedzi: 3111

@ament

Wszystko zasadniczo prawda, poza tym że interface icloud to padaka. Korzystanie z niego na ios to niepozrozumienie w porownianiu z dropbox albo nawet dyskiem od google.

www.pokojezacisze.dobrynocleg.pl

13.09.2017 01:04

Wątków: 35 | Odpowiedzi: 1267

icloud jest padaką pod względem pojemności 5GB vs 15GB w googlu (a mam tam już nawet 19GB). To nie starcza na nic... VLC 40GB i się nie zsynchronizuje i trzeba płacić Ikona: :D

Co do ios wywalenie aplikacji - można odinstalować ich więcej niż w androidzie. A śledzenie? Bajka, pełne raporty, edycja lokalizacji każdej aplikacji.

13.09.2017 07:02

Wątków: 120 | Odpowiedzi: 3111

Pojemność przeżyję

Bo i tak płacę;)
Ale interface i wygoda użytkowania nie istnieją.

www.pokojezacisze.dobrynocleg.pl

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.