Iron Harvest - RTS w oryginalnym uniwersum 1920+ doczekał się trailera

Daniel Górecki, 2017-08-17 11:55 | Źródło KING Art |

Fani uniwersum 1920+ wykreowanego przez polskiego artystę Jakuba Różalskiego mają spore powody do zadowolenia, ponieważ w ubiegłym roku zapowiedziano grę bazującą na tej alternatywnej wizji świata. Ta ciekawie zapowiadająca się strategia czasu rzeczywistego, Iron Harvest, doczekała się właśnie trailera wykonanego na silniku gry.

Iron Harvest osadzone jest właśnie w  uniwersum 1920+, gdzie mamy do czynienia z alternatywną historią, kiedy to po I wojnie światowej dochodzi do rewolucji technologicznej i na ziemiach Europy Środkowo-Wschodniej powstają zaawansowane maszyny, które istnieją obok pozostałości minionej epoki, przez co nikogo nie dziwi widok mechów, wojsk husarii i innych tradycyjnych wojsk osadzonych w typowym dla epoki krajobrazie (warto obejrzeć grafiki Jakuba Różalskiego).

Dzięki takiemu połączeniu otrzymać możemy naprawdę oryginalną produkcję, więc miłośnicy RTSów powinni wypatrywać tego tytułu, tym bardziej, że współcześnie nie powstaje już zbyt wiele ciekawych produkcji z tego gatunku.

Przypominamy, że w Iron Harvest do walki staną 3 frakcje: Saxony Empire (jeden z najbardziej wpływowych krajów w Europie z bardzo dobrze rozwiniętym przemysłem i silną tradycją wojskową, który po przegraniu Wielkiej Wojny musiał skapitulować na niekorzystnych warunkach), Polania Republic (ogromna republika z rozwiniętym rolnictwem i długą historią oraz powoli modernizowaną armią, ale borykającą się z agresywnymi sąsiadami) oraz Rusviet (potężne państwo o niezrównanym potencjalne przemysłowym i ludzkim, w którym po wyniszczeniu Wielką Wojną osłabiona zostaje pozycja cara i panują rewolucyjne nastroje).

Wciąż nie znamy daty premiery gry, ale wydaje się, że najwcześniej zagramy w nią dopiero w przyszłym roku. 

Tagi: PC, PS4, Xbox One, trailer, zapowiedź, zwiastun, RTS, strategia czasu rzeczywistego, KING Art, Iron Harvest, Jakub Różalski, 1920+,

Komentarze (3)

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

17.08.2017 12:16

Wątków: 378 | Odpowiedzi: 7743

Niestety, spieprzyli wybierając RTS jako gatunek

Szczególnie, że celują też w rynek konsol. Nawet na PC - poza starcraftem - to segment prawie pustynny.
Powinni byli celować w dobrą turówkę.

ASRock P67 Pro3, i5-2500K, R9 270x, 16GB PC12800, 240GB SSD, 1TB HDD, XFX Core 550W, LCD 22"+19"

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

17.08.2017 17:27

Wątków: 315 | Odpowiedzi: 5644

.

konsole fakt, slaby rynek dla RTS. Ale na PC moze sie gatunek odbuduje dzieki temu. Tak samo jak RPG znow przezywa renesans.

Shall we play a game ?

17.08.2017 17:34

Wątków: 152 | Odpowiedzi: 2264


Tak samo jak RPG znow przezywa renesans.

Ale przecież RPG zawsze się w miarę dobrze sprzedawał, no chyba że mówisz o "klasycznym" RPG w stylu BG, wtedy faktycznie ostatnio ten podgatunek znów w modzie.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

21.08.2017 00:50

Wątków: 315 | Odpowiedzi: 5644

.

Tak, chodzi mi o te z rzutem izometrycznym, 2D/2.5D

Shall we play a game ?

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.