IO Interactive staje się niezależnym studiem i zachowuje prawa do Hitmana

Daniel Górecki, 2017-06-18 10:30 | Źródło |

Kiedy w maju dowiedzieliśmy się, że Square Enix zamierza pozbyć się ekipy IO Interactive, wystawiając ją na sprzedaż, przyszłość studia odpowiedzialnego za Hitmana stała pod dużym znakiem zapytania. Japoński koncern tłumaczył swoją decyzję koniecznością koncentracji na innych kluczowych markach i studiach, ale można było się domyślać, że nie był zadowolony z wyników epizodycznego Hitmana.

Na szczęście duński deweloper postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i ogłosił, że stał się właśnie w pełni niezależnym studiem posiadającym pełną kontrolę nad marką Hitman, co niewątpliwie jest bardzo dobrą decyzją dla samych graczy, obawiających się uśmiercenia kultowej serii z łysym zabójcą. W wydanym przez CEO IO Interactive  (Hakan Abrak)oświadczeniu możemy przeczytać:

„Z dumą ogłaszamy, że IOI jest oficjalnie niezależnym studiem. Z sukcesem zakończyliśmy negocjacje z firmą Square Enix, która zgodziła się na wykup. Najważniejsze, że udało się nam zachować pełne prawa do marki Hitman. To przełomowa chwila dla IOI. Od dzisiaj mamy pełną kontrolę nad naszym studiem i marką Hitman. Wkrótce będziemy budować naszą przyszłość i to jest niesamowite. Jesteśmy otwarci na możliwości, przyszłe współprace i partnerów, którzy pomogą umocnić nas jako studio oraz zapewnią, iż będziemy mogli tworzyć możliwie najlepsze gry dla naszej społeczności”.

Abrak podziękował także mediom, społeczności oraz Square Enix za współpracę i zapewnił, że w przyszłym tygodniu poznamy szczegóły drugiego sezonu epizodycznego Hitmana. 

2017-06-16-image-12

Tagi: gry, Square Enix, studio, Hitman, IO Interactive, deweloper, Hakan Abrak,

Komentarze (3)

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

18.06.2017 12:59

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 2198

hmmm

Niech zanczą myśleć o poprawie GFX swojej gry bo wygląda dosć starawo Ikona: :(

i7 7700K @ 5GHz 16GB DDR4 3200 , 2x EVGA 1080Ti SC2 Hybrid SLI & BenQ BL3200 | TV SAMSUNG UE65HU8500

18.06.2017 15:42

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 50670

Brawo Ikona: :) Oby tylko im kasy na gry nie brakło i mogli sami stanowić o swoim rozwoju (jak np. CDPR), a nie wpadli z deszczu pod rynnę jak np. Respawn Ikona: ;)

19.06.2017 07:36

Wątków: 694 | Odpowiedzi: 36405

...

a mogli zamknąć Ikona: ;)

Zapach obietnicy mam... :O

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.