Life is Strange 2 oficjalnie potwierdzone przez producenta

Daniel Górecki, 2017-05-19 08:14 | Źródło |

Life is Strange, czyli epizodyczna gra przygodowa, gdzie podobnie jak w tytułach Telltale Games twórcy stawiają przed graczami trudne wybory, zyskała duże uznanie graczy i pomimo iż nie jest to tytuł dla każdego, to gra zyskała spore grono fanów. DONTNOD Entertainment pochwaliło się właśnie, że również sprzedaż tego tytułu wypadła bardzo dobrze, ponieważ osiągnęła 3 mln egzemplarzy na całym świecie.

Pokazuje to, że gracze chcą nie tylko kolejnych shooterów, ale i ciekawych produkcji o ambitniejszych treściach. Dodatkowo, producent ogłosił, że obecnie pracuje nad kolejną odsłoną Life is Strange, z tym samym zespołem co w przypadku pierwszej odsłony, a prace trwają już od końcówki stycznia zeszłego roku. Mimo tego, Life is Strange 2 nie zostanie zaprezentowane na zbliżających się targach E3 i DONTNOD Entertainment podkreśla, że ujawni ten tytuł, kiedy będzie na to właściwy moment, a obecnie koncentruje się na tym, by dostarczyć jak najlepszą grę.

Poniżej możecie obejrzeć specjalny materiał, w którym DONTNOD Entertainment dziękuje za tak mocne wsparcie fanów. 

Tagi: PC, PS4, Xbox One, sprzedaż, gra przygodowa, sequel, Dontnod Entertainment, Life is Strange, Life is Strange 2,

Komentarze (18)

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

19.05.2017 09:29

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 2072

bieda

Gracze chca gier RPG/FPS cos ala Wiedzmin ,Stalker , Fallout 4 tego typu gier z rozbudowana sandboxowa swoboda.
Tyle ze te wlasnie gry wymagaja najwiecej pracy i jest na swiecie tylko kilka firm ktore moga temu podolac.

i7 7700K @ 5GHz 16GB DDR4 3200 , EVGA 1080Ti SC2 Hybrid & BenQ BL3200 | TV SAMSUNG UE65HU8500

19.05.2017 09:39

Wątków: 72 | Odpowiedzi: 7027

Dupa tam nie ambitniejszych

jakieś pierdu pierdu dla nastolatek i tyle Ikona: :P

4790K, 32GB DDR3, GTX1080

19.05.2017 10:20

Wątków: 394 | Odpowiedzi: 12200

MPA2k

Co ty gadasz. Ludzie nie chcą gier z sandboxową swobodą tylko liniowych produkcji singlowych ze świetną zapadającą w pamięć fabułą. Sandboxowe gówna to zwykle idź do punktu A i zbierz 10 sztuk czegoś.
Nie cierpię sandboxów i gier z więcej niż jednym zakończeniem. A Life is Strange może i był dla nastolatek ale opowiadał fajną historię i wciągał. Chętnie zagram w drugą część.

Poloneza Caro kupi ten co jest naprawdę gupi

19.05.2017 10:29

Wątków: 39 | Odpowiedzi: 12608

...

Nie, ty nie lubisz sandboxow bo to przewaznie gry wymagajace bycia ONLINE, ktorych sie nie da scrackowac.

i5 4670K@4.5 / MSI Z87-G43 / MSI 970 Gaming 100ME / Ares 16GB 2133MHz / SSD M500 240GB + MX300 525GB / Seasonic X-650KM3 / Carbide 300R / XL2411T + AOC i2757Fm / QuickFire TK Brown / G502

19.05.2017 10:39

Wątków: 3 | Odpowiedzi: 6710

life is strange

ambitniejsze? pedalska historyjka o nastolatkach i juz ze 'ambitniejsza'? Ikona: :D uhm, no tak, zapomnialem w jakich zajebitstych czasach zyjemy...

6700k, asus m8e, titan ikspe chwilowo blower, 2*g.skill f4-3000c15d-32gtz, tt water 3.0, corsair 450d + ax760, samsung 950 pro 512, 850 pro 256 + 1tb, acer x34, iiyama b2888uhsu

19.05.2017 15:15

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 48432

Viking

Dziwnym trafem jak przypominam sobie twoje 'recki' gier to jakoś dziwnym trafem głównie sandboxy Ikona: ;)

wymiot
Czasach? Raczej powiedziałbym, że jakie medium taka poprzeczka. W grach jak jest cokolwiek ambitniejszego niż kali jeść, kali pić to jest podnieta, bo wooo, gra ma fabułę! Ikona: ;)
Fabuła, którą w grach będą się podniecać w książkach mogłaby zostać uznana za chałturę/kicz Ikona: ;) (przynajmniej przez reprezentujących coś sobą krytyków, bo to czy się sprzeda to już inny temat Ikona: ;) )

19.05.2017 15:19

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 2072

gry ze swoboda exploracji

To jedyna droga , jedyny kierunek jakiego potrzebuje ludzkosc w grach.
No mały procent tych mniej inteligentnych lubi być prowadzona za rączkę jak w Call of Duty co by się nie zgubić w zbyt dużej mapie , wiem co piszę bo sam mam ponad polowe znajomych tego typu.
Swoboda ,wplyw na otoczenie ( destrukcja ) modyfikacje otoczenia ( tworzenie ,budowa ) wszystko to w następ[nym Battlefieldzie w 2018 roku.

i7 7700K @ 5GHz 16GB DDR4 3200 , EVGA 1080Ti SC2 Hybrid & BenQ BL3200 | TV SAMSUNG UE65HU8500

19.05.2017 20:15

Wątków: 394 | Odpowiedzi: 12200

MPA2k

A jak oglądasz film? Masz 500 zakończeń i nieliniową fabułę? Miłośników książek czy filmów też nazwiesz mniej inteligentnymi ?

Freezer64 są wyjątki oczywiście. Ja lubię konkretną historię, najlepiej świetnie opowiedzianą. Jak dobra książka czy film. W Sandboxach zwykle historia się rozmydla przez dowolność eksploracji właśnie.

Poloneza Caro kupi ten co jest naprawdę gupi

19.05.2017 21:29

Wątków: 118 | Odpowiedzi: 26783

chcesz liniowo to oglądaj sobie filmy właśnie Ikona: :)
w grze ma coś zależeć od gracza - bo on gra, a nie ogląda film

i7-6700K / MSI Z170A Gaming M5 / 16GB DDR4 Patriot Viper 4 3000 / GB Aorus 1080Ti / Corsair RM850i / Samsung 960Evo 500GB + 850Evo 500GB + Crucial 480GB / Fractal R5 / ASUS PG279Q

19.05.2017 22:21

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 48432

+1 Piwo

20.05.2017 07:34

Wątków: 137 | Odpowiedzi: 3774

hm

-1 Piwo Ikona: :)

Co to za filozofia, ze skoro gra ;liniowo; to nic od niego nie zalezy. Ikona: :) Mam dokladnie tak jak viking i zrozumialem sprawe przy okazji FF12. Zerowa fabula, albo tak rozmemlane w czasie, ze nic z tej gry nie pamietam. Czas jaki mija od scenki do scenki to niekiedy godziny, bo latasz po swiecie za pierdolami. Dla kontrastu FFX, wszystko po sznurku, bez zbednych odnog. Idealne. Ikona: :P To jest tez kwestia ile masz czasu, fajnie w tomb raiderze sobie biegac 5h za ukrytymi jaskiniami i pieniazkami, ale.. koniec koncow troche to zbyt rozmyte, malo konkretne.

Przewrotność losu nie zna granic.

20.05.2017 10:50

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 48432

uQuad

Czy ty siebie czytasz? To tak jakbyś napisał "co to za filozofia, że skoro nic od niego nie zależy to nic od niego nie zależy" xD
Viking negatywnie ocenia sandboxy zarówno w kwestii mapy jak i rozgałęzień fabularnych, innymi słowy nie chce żeby od niego cokolwiek zależało - chce liniowej fabuły i liniowego gamplayu, więc o jakim "zależeniu od gracza" piszesz? Ikona: :)

Kwintesencją gier jest dawanie graczowi możliwości wyboru. Jeśli ktoś tego nie lubi to chyba hobby sobie pomylił i lepiej zmienić je na seriale i filmy (w większej ilości - zamiast gier). Lubię dobre cutscenki w grach, ale nie możemy odbierać graczowi swobody wyborów, bo inaczej robi się z tego interaktywny film.

Nie twierdzę że każda gra (fabularna, bo o takich teraz gadamy) powinna mieć pierdylion rozgałęzień fabularnych i mapę jak Skyrim i drzewko rozwoju postaci z 30 klasami, ale przynajmniej na którejś z płaszczyzn powinna dawać graczowi wybór, najlepiej na kilku płaszczyznach, ale też na tyle żeby jedno przejście było satysfakcjonujące Ikona: :) (najlepiej połączone jednocześnie z wysokim poczuciem replayability - może być tak jak w G2 czyli można spokojnie poprzestać na jednym przejściu, ale przechodząc 2-3 raz będzie jednak wystarczająco inaczej żeby był sens - inna frakcja, inny sposób walki, przebywanie więcej na innych częściach lokacji, czasem wybory w questach - już samo to jest sporą nieliniowością).

A co do braku czasu to jakimś kompromisem wydaje się robienie gier z otwartym światem i toną side-questów, ale niezbyt drugim głównym wątkiem. Nie masz czasu - skupiasz się na GW, lubisz sandboxowanie - łazisz tu i tam robiąc side questy. Tylko jeśli te side questy są denne to niezbyt ma to sens, a jeśli są dobre i naszpikowane fabułą to ten który nie ma czasu nie może się powstrzymać żeby ich nie robić Ikona: ;) (zresztą trochę trudno się dziwić - przechodzenie np. W3 olewając Barona, Triss i wszystkich innych robiąc sam GW to takie przejście trochę do dupy, ale IMO lepiej już przejść tak skąpo, ale jednak przejść, niż próbować wsio i przerwać w połowie i już ie wrócić Ikona: ;) )

20.05.2017 11:43

Wątków: 8 | Odpowiedzi: 654

Freezer64, ale dlaczego niby gadamy o grach fabularnych? I co to są gry fabularne? Bo do tej pory ten termin odnosił się raczej do gier cRPG, a nie gier posiadających fabułę. Poza tym teraz nawet FIFA posiada już tryb fabularny. Zresztą jak dla mnie taki Devil May Cry też posiada fabułę przecież i nawet jakiś system rozwoju bohatera tam jest. Może to też jest cRPG? Chociaż pewnie są na świecie nieliniowe slashery, a z drugiej strony są na pewno skrajnie liniowe cRPG , w które kiedyś całkiem fajnie się grało. Icewind Dale na przykład, chociaż o ile dobrze pamiętam KoToR też w sumie.

Z drugiej strony dyskusja toczy się pod newsem o grze , która w zasadzie jest przygodówką. Ile znacie nieliniowych przygodówek?

A swoją drogą dotarło do mnie, co tak niesamowitego jest w Wiedźminie 3. Bo przecież jak rozłożyć grę na czynniki pierwsze typu na przykład grafika, mechanika, questy, wpływ wyborów na świat , walka etc. to okazuje się, że gra ma naprawdę duże problemy, ale to chyba pierwszy sandbox, który nie daje nam rozmemłanej historii, której nawet nie chce się kontynuować i żeby się dobrze bawić trzeba szukać zadań pobocznych, zazwyczaj jeszcze bardziej rozmemłanych. Dla mnie to idealne połączenie niegdysiejszych gier bioware z sandboksową oprawą.

20.05.2017 12:40

Wątków: 49 | Odpowiedzi: 2724

..

Ja też nie potrzebuję sandboxów, openworldów i innych gówien gdzie muszę spędzić setki godzin na questy, subquesty i rozwój postaci. Fuck that.
Wogóle arogancja niektórych patatajów, w stylu, ja takie chcę, to wszyscy mają i na pewno chcą to samo mnie rozwala.

Co niby jest złego w FPS shooterach, przygodókach, platformówkach, samochodówkach, strategiach RTS i turowych, grach logicznych, managerach? Wszystkie mają być sandboxami? Wszystkie mają mieć elementy RPG?
Far Cry 1 był zajebisty. Far Cry 3 to dla mnie guano, może ma fajną fabułę, ale nie mam ochoty latać po dżungli i polować na dziki żeby zrobić sobie większy plecak i zbierać kwiatki żeby go zafarbować na żółto. Fuck that again.

Fugazi Rules

20.05.2017 15:24

Wątków: 209 | Odpowiedzi: 4364

"Kwintesencją gier jest dawanie graczowi możliwości wyboru." - bardziej debilne stwierdzenia padają chyba tylko w wątku o uchodźcach.
Kwintesencją gier jest dawanie graczowi frajdy z grania. To jest rozrywka. Jako, że każdy jest inny i co innego mu się podoba to i gry są różne i powinny być róże by każdy miał wybór. Szufladkowanie gier i robienie ich wg jakiegoś jedynego słusznego schematu to kretynizm i zabijanie kreatywności.

i5 750@3,3GHz, MSI P55-GD65, 20GB RAM, Crucial M4, MSI GTX660 2GB TF, Windows 10 64bit

20.05.2017 18:05

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 48432

Krogg/mike1980

Żeby było jasne - nigdzie nie piszę, że wszystkie gry powinny być sandboxami.

Pisałem wyżej o wielu możliwych płaszczyznach wyborów. Może nimi być zarówno otwarty teren (swobodny wybór eksploracji), wybory fabularne, wybory taktyczne (np. jaką klasą grać w BFa, z jakiej broni zastrzelić, jak rozegrać mecz w Fife czy potyczkę RTSa - tam wybory są wręcz nieustanne Ikona: :) ) i wszelakie inne, ale dobrze jak jednak jakiś wybór jest, bo tu właśnie tkwi przewaga tej formy rozrywki nad innymi - bezpośredniej interakcji i możliwości wpływania na to co się dzieje. Jeśli gra fabularna nie pozwala na żadne wybory to czym się różni od filmu? Oczywiście są wyjątki - np. gry typu np. puzzle games mogą nie dawać żadnego wyboru graczowi i nadal mieć sens, bo fun tkwi w rozwikłaniu zagadki. Gry typowo zręcznościowe tez mogą bawić bez wyborów, ale jednak z reguły jakieś wybory mają, bo inaczej szybko by nudziły.

Swoją drogą zabawne, bo na GOL wrzucili dzisiaj filmik właśnie o wyborach:

20.05.2017 22:19

Wątków: 256 | Odpowiedzi: 12864

Uwielbiem grac, a tez nie przepadam sandboxmi i grami z wyborami (sa wyjatki jak Wiedzmin3, GTA i kilka innych ale wszelakich Skyrimow czy innych Dragon Age'ow unikam jak ognia) - lubie przechodzic gry od deski do deski, zobaczyc wszystko co twórcy przygotowali, wiec im wiecej wyborow oferują to dla mnie tak, jakby czytajac ksiazke ktos nagle kazal przeskoczyc x-stron (a i tak potem "musze" sie dowiedzieć do czego doprowadzilby alternatywny wybor). Tak samo z czasem gry i sztucznym wydłużaniem go przez pierdyliardy czesto nic nie wnoszacych sidequestow - nie mam na to czasu, jak tylko czytam ze jakis tytul zajmie setke czy wiecej godzin to do skreslenia z listy i zadne gadanie, ze mozesz leciec tylko go9wny watek mnienie przekona. Wole miec gre na kilkanascie godzin max, zobaczyc wszystko co przygotowali tworcy, cieszysc sie dobrze przygotowanym dla gracza spektaklem i potem spokojnie przejsc do kolejnego tytulu. I dlatego najwiecej frajdy da mi taki Uncharted, The Last of Us, czy inny Half-Life, ktore sa w top best gier ever w i smieszy mnie zajebiscie, jak ktos tu probuje w ogóle podwazac sens takich gier i pitu pitu o koniecznosci uszczesliwania innych jakimis wyborami bo inaczej co to zagra Ikona: lol Kazdy gra w co lubi i jak lubi, ja rozumiem ze jednych jaraja skyrimy czy inne wowy a innych po prpstu call of duty i by mi do glowy nie przyszło wciskanie kumus bredni, ze jak lubi cos innego niz ja to jest mniej inteligentny czy niech sobie film pooglada, bo kwintesencja gier ma byc to czy tamto... No litości... Ikona: :D

PS4 Pro | PS VR | X360 | Nexus 4 | LG G Pad 8.3 | Intel i5-6500, Kingston 16 GB RAM DDR4 2133MHz CL14, EVGA GeForce GTX 960 4 GB, ASRock H110M-DGS | SSD + HDD | i inne bzdury | kto to czyta...

20.05.2017 22:54

Wątków: 137 | Odpowiedzi: 3774

hm

cooler nie - nie to chcialem/napisalem, nie wymyslaj. Ikona: ;) Pojecie tego problemu moze dla zbyt wielu byc czym innym i stad te nieporozumienia. Piwo pisze, jesli go rozumiem, ze skoro chce FFX to mam obejrzec film - tez bym mogl napisac czy on siebie czyta, ale luzik. Ikona: :) Spor typu kawa czy herbata, dajmy spokoj. Ikona: :D

"Jeśli gra fabularna nie pozwala na żadne wybory to czym się różni od filmu?"

Tym ze jest grą. Ikona: :D Inna forma (interaktywna) przekazu filmu zeby niech ci juz bylo. Ikona: :)

Przewrotność losu nie zna granic.

21.05.2017 01:11

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 48432

rudy

"lubie przechodzic gry od deski do deski"
"pierdyliardy czesto nic nie wnoszacych sidequestow - nie mam na to czasu"

Jak nie masz na to czasu to po cholerę nastawiasz się na przechodzenie w ten sposób? Jakiś nałóg czy co? Z nałogami sie walczy Ikona: :P
Często w grach idzie łatwo odróżnić nudne fetch-questy, które można olać od takich, które warto zrobić. No chyba, że wyraźnie ludzie piszą, że nie da się pominąć.
W3 też męczyłeś wszystkie pytajniki?

uQuad
Jeśli czytałeś całość to powinieneś skumać, że to odnosiło się do wyborów we wszelkich płaszczyznach, czyli nawet tych najmniejszych typu wybory taktyczne (np. przeciwnicy po drodze i to jak ich pokonać), wybór ścieżki na mapie, wybór rozwoju postaci, wybór ... jakikolwiek Ikona: :) Jeśli nie ma absolutnie żadnego to rodzi się pytanie o jakość i grywalność tej "interaktywności" Ikona: ;) Cegła na W i obracanie myszką żeby dotrzeć z punktu A do B do kolejnej cutsceny? To równie dobrze można całość na YT obejrzeć Ikona: :D

21.05.2017 07:28

Wątków: 137 | Odpowiedzi: 3774

hm

Nie wiem, nie skumalem. Ikona: :) Malo co juz kumam o co komu chodzi. Ja cie teraz rozumiem w ten sposob, ze mario to nie gra, bo tylko idziesz w prawo czasem skaczac i mam to sobie na yt obejrzec. Dajmy spokoj, bo to sie robi nie do ogarniecia. Ikona: :D

Przewrotność losu nie zna granic.

21.05.2017 20:53

Wątków: 256 | Odpowiedzi: 12864

Freezer - a tak, w W3 wymeczylem wszystkie pytajnik łącznie z dodatkami poza morskimi na skellige, bo tam juz nie dalem rady, a i tak nie bylo w nich nic poza kontrabandą Ikona: :P (ale te "lądowe" to często zawieraly juz jakies fajne smaczki). Nawet z manualem pod koniec gry latalem by zaliczyc czesc questow niepojawiajacych sie na mapie i "zobaczyc wszystko" co bylo w tej grze do zobaczenia. No ale W3 to jeden z kilku wyjatkow pod tym wzgledem, bo w takich assassynach czy far cryach to juz wystepuje tona generycznych i nic nie wartych zadan, ktore spokojnie moge olac, co nie znaczy ze mi sie to podoba. Wole wiec mniej, krocej i bardziej liniowo ale za to dopracowany pod kazdym katem content, ktory sobie zobacze od poczatku do konca. Tak wiec kazdy z nas lubuje co innego wiec wciskanie komus jakie gry powinny byc, bo on sobie inaczej nie wyobraza to juz straszne banialuki i na tym powinien byc eot.

PS4 Pro | PS VR | X360 | Nexus 4 | LG G Pad 8.3 | Intel i5-6500, Kingston 16 GB RAM DDR4 2133MHz CL14, EVGA GeForce GTX 960 4 GB, ASRock H110M-DGS | SSD + HDD | i inne bzdury | kto to czyta...

22.05.2017 10:50

Wątków: 571 | Odpowiedzi: 10859

hmm

matko ale z was marudy. Kryzys wieku średniego chyba na fraza zawitał.

Podzielam zdanie @Viking`a. Nie lubie sandboxów a do W3 musiał minąć rok bym się przekonał. GTAV po zakończeniu wątku głównego również jest nudny jak flaki z olejem. Ogólnie większość gier (nawet taki Rise of The Tomb Raider) stają się nudne po zakończeniu wątku głównego. Fajnie wykonuje się side-questy, pytajniki itd. (przeważnie dla PD) ale po zakończeniu gry rzadko kiedy się już do nich wraca.

Natomiast Life is Strange jest grą świetną. Może pierwszy sezon nie powala ale szybko się idzie wciągnąć i po zakończeniu kolejnego sezonu i obejrzeniu przerywnika co czeka nas w kolejnym po prostu ma się ochotę rozpocząć kolejny sezon. To w sumie pierwsza gra w której zdobyłem platynę na PS4. I z wielką chęcią zagram w 2kę.

http://openlinksys.info - alternatywne oprogramowanie dla routerów | http://tomato.groov.pl - moje kompilacje tomato

23.05.2017 09:56

Wątków: 394 | Odpowiedzi: 12200

Wszędzie

muszą wsadzić na siłę jakieś alternatywne zakończenia. Wczoraj skończyłem RE7. Gra świetna, klimatyczna, z gęstą atmosferą. Liniowa ale za to z bardzo dobrą fabułą . I co ? I nie można było po prostu opowiedzieć tej historii do końca tylko trzeba było dać pod koniec rozwidlenie i 2 zakończenia. Na uj się pytam ?

Poloneza Caro kupi ten co jest naprawdę gupi

23.05.2017 13:33

Wątków: 3 | Odpowiedzi: 6710

viking

serio ci taka roznice zrobilo kto spoiler spoiler? Ikona: :P przeciez na koncu i tak jest spoiler spoiler, wiec conajwyzej na yt sobie mozna zobaczyc jak nie chcesz przechodzic ponownie dla aczikow (bo masz pare za powtorne przejscia)

6700k, asus m8e, titan ikspe chwilowo blower, 2*g.skill f4-3000c15d-32gtz, tt water 3.0, corsair 450d + ax760, samsung 950 pro 512, 850 pro 256 + 1tb, acer x34, iiyama b2888uhsu

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.