W przyszłym roku bez Battlefielda, ale z nowym Battlefrontem

Daniel Górecki, 2016-12-01 13:00 | Źródło |

Jeśli po tegorocznej naprawdę bardzo dobrej odsłonie Battlefielda liczyliście na to, że seria co roku będzie konkurować z Call of Duty, to raczej nic z tego. Co prawda Battlefield 1 zadebiutował na rynku niewiele ponad miesiąc temu, ale EA już postanowiło odnieść się do jego następcy i wygląda na to, że przyjdzie nam niego trochę poczekać.

W trakcie spotkania z inwestorami Blake Jorgensen, czyli dyrektor finansowy Electronic Arts, ujawnił, że kolejna odsłona serii Battlefield od DICE może zostać wydana najwcześniej za dwa lata. Powód jest w sumie dość prozaiczny i można było spodziewać się takiego obrotu rzeczy, ponieważ w przyszłym roku szwedzka ekipa z DICE dostarczy na rynek nową odsłonę Star Wars: Battlefront.

„Nie będziemy mieć kolejnego Battlefielda w przeciągu następnych lat. W przyszłym roku otrzymamy nowego Battlefronta, to gra w uniwersum Star Wars” – przyznał wprost Jorgensen.

Przy okazji przedstawiciel EA pochwalił się, że ubiegłoroczny Battlefront trafił do 14 mln graczy na całym świecie i spotkał się z ciepłym przyjęciem. Twórcy nie zamierzają jednak osiadać na laurach, biorą sobie do serca krytykę i zamierzają przygotować zdecydowanie lepszą grę. Oczywiście z marketingowego punktu widzenia taka decyzja jest jak najbardziej zrozumiała, ponieważ w przyszłym roku do kin trafić ma kolejna odsłona nowej głównej serii Gwiezdnych Wojen, dzięki czemu EA może liczyć na dodatkowe wpływy ze sprzedaży.

star_wars_battlefront-29

Tagi: fps, EA, FPP, electronic arts, Star Wars: Battlefront, Battlefield 1, Blake Jorgensen, 2017 rok,

Komentarze (20)

Skocz do ostatniej odpowiedzi | Pierwszy post na stronie

01.12.2016 13:11

Wątków: 135 | Odpowiedzi: 4445

Jasne.

Spadajaca popularność BF1 zrewiduje plany.

Najlepszy platnik :)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

01.12.2016 13:19

Wątków: 286 | Odpowiedzi: 44443

Neuro?

'In its first week, Battlefield 1 outperforms both Battlefield 4 and Battlefield Hardline sales combined, helping it top the UK sales charts ahead of other major titles.'

Ikona: lol

the end

01.12.2016 14:08

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 1946

hmm

Co za beznadziejny news , chyba pisany przez gimbusa.
Seria Battlefield nigdy nie wychodziła co roku ,baa nawet co dwa lata Ikona: :)
To jest gra tak złożona rozbudowana że śmiało można w nią grać 2-3 lata bez znudzenia.

i7 7700K @ 5GHz 16GB DDR4 3200 , EVGA 1080 FTW Hybrid & BenQ BL3200 | TV SAMSUNG UE65HU8500

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

01.12.2016 14:19

Wątków: 286 | Odpowiedzi: 44443

MPA2k

cos Ci sie pomieszalo.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Battlefield_(seria)

the end

01.12.2016 15:44

Wątków: 383 | Odpowiedzi: 14961

---

To jest gra tak złożona rozbudowana że śmiało można w nią grać 2-3 lata bez znudzenia.

Że co przepraszam? Ikona: lol
Rozbudowana to jest ARMA.

Po ciulstwie jakim był nowy Battlefront za BF1 się nawet nie zabierałem. O kolejnym Battlefront nawet nie myślę.

Niech moc będzie z wami: i7-2600k,16GB RAM,ASUS P8Z77-V LX, Gigabyte GTX 1070, Plextor M5P 128GB, WD Red 1TB,QNAP TS-439 Pro, BD LG, BD-RE LG,Acer Iconia W501P,X1, X360Premium

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

01.12.2016 15:46

Wątków: 286 | Odpowiedzi: 44443

Marku

BF1 o niebo lepszy od Battlefronta. nie ma czego porownywac.

the end

01.12.2016 16:26

Wątków: 383 | Odpowiedzi: 14961

---

Widziałem trailery, byłem na PGA.
Naprawdę wygląda tak samo płytko Ikona: :(

Niech moc będzie z wami: i7-2600k,16GB RAM,ASUS P8Z77-V LX, Gigabyte GTX 1070, Plextor M5P 128GB, WD Red 1TB,QNAP TS-439 Pro, BD LG, BD-RE LG,Acer Iconia W501P,X1, X360Premium

01.12.2016 16:30

Wątków: 135 | Odpowiedzi: 4445

BF1 nie jest właśnie zrobiony na 2 lata.

Sorry, ale po 3 rodzaje broni na klase + kilka gadzetow.

Jest mało pojazdow + mało serwerow = tlum i tlok, co oznacza ze większość graczy będzie wiodla zywot piechura. A tu zacznie zaraz wiac nuda.

Ja mam 800 h w BF4 i nie zdazylem zdobyc po 5* na kazda z glownych broni.

Będzie to samo coz Battlefrontem. Zachwyty na grafa i dzwiekiem a potem.... zaczyna wiac nuda.

A wszystko dlatego ze na BF1 mieli tylko rok, a nie dwa lata jak zazwyczaj.

Najlepszy platnik :)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

01.12.2016 16:31

Wątków: 286 | Odpowiedzi: 44443

hm

Battlefrontem to wiele osob przestalo sie zachwycac zaraz po open becie. sporo osob z boarda zrezygnowalo po niej z zakupu, wiec co tu porownywac w ogole. no ale zobaczymy za jakis czas.

the end

01.12.2016 17:31

Wątków: 118 | Odpowiedzi: 26359

główna linia Battlefielda nigdy nie wychodziła co rok, Hardline był robiony przez kogoś innego i był to Battlefield z boku głównej linii
BFy te prawdziwe to BF1942, BF2, BF2142, BF:BC2, BF3, BF4 i teraz BF1, reszta to dodatki, spin-offy i modyfikacje
BF1 jest możliwe że najlepszym Battlefieldem, chociaż ja najlepiej wspominam BF2 ale to z sentymentu, za to na BF4 miałem najwięcej spędzonego czasu i wątpię abym przy BF1 aż tyle też spędził

a co do Battlefronta to kupię na premierę na pewno

i7-6700K / MSI Z170A Gaming M5 / 16GB DDR4 Patriot Viper 4 3000 / MSI 980Ti Gaming / Corsair RM850i / Samsung 960Evo 500GB + 950Evo 500GB + Crucial 480GB / Fractal R5 / ASUS PG279Q

01.12.2016 17:36

Wątków: 0 | Odpowiedzi: 1946

@ Up

W końcu się znalazła jedna osoba która ma pojęcie o seri Battlefield.
Do BF1 ciągle mają wyjść nowe mapy więc proszęnie przesądzać gry zaledwie w miesiąc po premierze.

i7 7700K @ 5GHz 16GB DDR4 3200 , EVGA 1080 FTW Hybrid & BenQ BL3200 | TV SAMSUNG UE65HU8500

01.12.2016 18:23

Wątków: 25 | Odpowiedzi: 2017

...

Co do miodności BF1 to zgadzam się że wciąga na długie godziny ale jeśli nie ma startu do BF2,BF2142, BF3 jeśli idzie o granie tzn klanówek, turnieje itd. Straszna lipa, brak wsparcia, mamy nie są dostosowane itd.

Zobacz jak miałeś od razu w BF2 i BF2142 mapki wydzielone wg ilości graczy. Tutaj to tylko zmiana trybu rozgrywki ale żeby pograć dobrze CQ 8vs8 czy 12vs 12 to nie ma map. Trzeba się będzie umawiać z zespołami żeby np tej flagi nie przejmować itd... Ikona: :)

W bf2 miałem lekko 2 000 h przegrane. W bf3 spokojnie też. BF2142 tylko ugryzłem ale znajomi z klanu grali ostro, BF BC2 klanowo leżał chociaż wszyscy próbowali tego rusha grać bo co;) hardline olałem.

JEśli idzie o granie forfun to BF1 nie odstaje od BF2 i BF3 za dużo poza zjebanym strzelaniem i innymi pierdołkami Ikona: ;)

2500k@4.6GHz/AsRock p67 fatal1ty pro/16GB 2133mhz cl10/7950 windforcex3/MX300 1TB/ Samsung 830 120GB/WD RED 2TB /XonarDX/Samsung XL2370/BeQuiet powerzone850W/NZXT Phantom820/Cougar 700K/G500

01.12.2016 18:41

Wątków: 135 | Odpowiedzi: 4445

Ale jakie nowe mapy?

Sorry, ale wybrali I WŚ, więc mocno ograniczyli sobie pole manewru.

W BF 3/4 dodatki to tez były tryby gry, a nie same mapy.

W momencie premiery 3 i 4 wiedzieli co będzie w pierwszych dodatkach, jak nie w polowe. Tu nawet nie wiadomo ile.

Z opisu Ultimate wychodzi, ze 4, a to mało, zwyczajowo było 5 po 4 mapy + nowy tryb.

Nie ma samodzielnej opcji premium. Why?

Najlepszy platnik :)

01.12.2016 18:54

Wątków: 213 | Odpowiedzi: 8872

prawdziwe BFy to

ja bym jeszcze zmodyfikował listę PIWO: BF1942, BF2, BF3, BF4, i jak kupie i obadam to może BF1

Nie dyskutuję z idiotami, sprowadzą dyskusję do swojego poziomu, a potem wykorzystają doświadczenie.

01.12.2016 19:07

Wątków: 118 | Odpowiedzi: 26359

Lucullus

przecież jest samo premium do kupienia
co ma WW1 do ograniczeń? mają być mapy, bronie, nowe nacje i pewnie tryby też będą
poważnie wydaje mi się że piszesz trochę o innej grze

i7-6700K / MSI Z170A Gaming M5 / 16GB DDR4 Patriot Viper 4 3000 / MSI 980Ti Gaming / Corsair RM850i / Samsung 960Evo 500GB + 950Evo 500GB + Crucial 480GB / Fractal R5 / ASUS PG279Q

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

01.12.2016 19:08

Wątków: 286 | Odpowiedzi: 44443

hm

'główna linia Battlefielda nigdy nie wychodziła co rok'
'W końcu się znalazła jedna osoba która ma pojęcie o seri Battlefield.'

BF2 - 2005
BF2142 - 2006

BF:BC2 - 2010
BF3 - 2011

BF:Hardline - 2015
BF1 - 2016

Ikona: lol

the end

01.12.2016 19:11

Wątków: 118 | Odpowiedzi: 26359

Rafcio

masz rację, nie powinienem zaliczać BF2142 i BC2 do głównych
przyjmij to co mrkus pisze, a Hardline nawet Dice nie robił

i7-6700K / MSI Z170A Gaming M5 / 16GB DDR4 Patriot Viper 4 3000 / MSI 980Ti Gaming / Corsair RM850i / Samsung 960Evo 500GB + 950Evo 500GB + Crucial 480GB / Fractal R5 / ASUS PG279Q

01.12.2016 19:34

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 45451

jw. czepiasz się Rafcio, wywal BF:H, którego nawet DICE nie robiło i jest pseudo-BFem (co pewnie sam przyznasz) i wychodzi na to, że w ostatnich latach BFy wychodziły co 2-3 lata:
BF3 - 2011
BF4 - 2013
BF1 - 2016
wcześniej to już prehistoria Ikona: ;)

Dlatego brak nowego BFa w 2017 jest dla mnie czymś normalnym, naturalnym, a jeśli jakiś by się pojawił to pewnie kolejny pseudo-BF od innego studia, a nie pełnoprawny następca tak jak BF4->BF1 od DICE.

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

01.12.2016 20:06

Wątków: 286 | Odpowiedzi: 44443

hm

BC2 i ponoć 2142 'pseudo' BFami nie byly, ale ja się nie dziwię że w 2017 następnego nie będzie, żeby nie było. Tylko nie mijajmy się z prawdą co do tych corocznych BFow w przeszłości ;-)

the end

01.12.2016 20:25

Wątków: 135 | Odpowiedzi: 4445

PiwO

Gdzie jest premium?

Na origin jest wersja Ultimate - czyli jeszcze raz BF1.

Porównując BF3 i BF4, to dostawało się to samo (ilościowo) + błędy Ikona: ;) Zaś BF1 do BF4, to jest wydmuszka...

Najlepszy platnik :)

01.12.2016 20:30

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 45451

Lucullus

https://lmgtfy.com/?q=battlefield+1+premium

Rafcio
Ja tam się na BFach nie wyznaje, ale gdy wyszedł BF3 to wielu odtrąbiło prawdziwy powrót BFa, reboot czy coś w ten deseń, jakieś święto było dla fanów mimo, że daty pokazują BC2 rok wcześniej. Może BC2 nie należy do tej samej "rodziny" BFów co BF1, BF4, BF3 (i dawniej BF2)?

01.12.2016 20:34

Wątków: 118 | Odpowiedzi: 26359

tak, BC2 napisałem ale w sumie nie powinienem, wymieniłem bo był po prostu popularny, ale to druga część Bad Company który był skokiem w bok

i7-6700K / MSI Z170A Gaming M5 / 16GB DDR4 Patriot Viper 4 3000 / MSI 980Ti Gaming / Corsair RM850i / Samsung 960Evo 500GB + 950Evo 500GB + Crucial 480GB / Fractal R5 / ASUS PG279Q

01.12.2016 22:34

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 45451

Lucullus

Protip - kup sobie najpierw miesiąc Origin Access za 15zł, dostaniesz rabat dla subskrybentów i cena spadnie do 161,1zł. Niby zaoszczędzisz drobnicę, no ale jeszcze dodatkowo masz ten miesiąc AO do wykorzystania (w tym trial TF2 już teraz, a nie sam weekend ;-) )

01.12.2016 22:37

Wątków: 135 | Odpowiedzi: 4445

Kupuje się acces za 15 aby mieć znizke 17,90 Ikona: ;)

Będzie jakies promo to się oplaci.

Zreszta BFH nie kupiłem a tak mam wszystkie dodatki. Jeden kupiłem, ale potem dawali za free. Sęk w tym, ze nawet tych map nie obejrzałem...

Najlepszy platnik :)

01.12.2016 22:54

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 45451

No jak chesz, myślałem, że już kupujesz. A rabat wychodzi jak wspomniałem śmieszny, ale ja na to patrzę z innej strony - dostajesz miesiąc Origin Access i jeszcze ci za to płacą Ikona: ;) (cenę i w ogóle sens zakupu BF1 Premium pomijam, bo mnie temat nie interesuje Ikona: ;) )

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

02.12.2016 04:55

Wątków: 214 | Odpowiedzi: 9853

powiem tak

grałem w bad company, bf3 i bf4 i trochę bf1 (bo do hardline wstyd się przyznać)

I pod względem multi - to w bf4 mi się jednak gra/ło najlepiej, jeżeli chodzi o battlefieldy.

BF1 to ma dobry może tylko rush a i tak, jak jest stosunkowo mało graczy - bo na kampfest nie ma jak poradzić. Tylko dekielki siedzą i kampią.

Żeby chociaż BF1 miał porządnego dedmecza... A tu taki :
[fu]

Tylko pyta ile palców widzisz.

(A w BF4 niesławna pelotka :P)

i7 4790k@4.8+H110, 32gb 2400mhz, ranger VII, igpu+1080ti, 256+500gb ssd, 3+3+3+6TB HDD, Xonar DX, 860W Platinum Hybrid SS. Gdybym się nie mylił - byłbym zawodowym graczem lotto.

02.12.2016 07:21

Wątków: 66 | Odpowiedzi: 1308

Co jak co ale Dubbing w Batlefiled 4 jest na początku tragiczny !! Puźniej się troche poprawił..Co niezmienia faktu że prolog wyszed śmiesznie

02.12.2016 07:42

Wątków: 36 | Odpowiedzi: 11660

BF 1 to BF tylko nazwy, to jest DM na 63 osoby i tyle. Zero taktyki, nikogo nie obchodzą flagi, liczy się K/D i pozycja w tabelce.

i5 4670K@4.5 / MSI Z87-G43 / MSI 970 Gaming 100ME / Ares 16GB 2133MHz / SSD M500 240GB + MX300 525GB / Seasonic X-650KM3 / Carbide 300R / XL2411T + AOC i2757Fm / QuickFire TK Brown / G502

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

02.12.2016 09:32

Wątków: 286 | Odpowiedzi: 44443

no tak

bo w 3, czy 4 zawsze trafia sie na zgrany zespol zlozony z 32 randomow. widac to bylo zwlaszcza po wiekszych promocjach na Origin, czy jak wrzucili BF3 w bundla. cala druzyna pju pju casuali siedzi na flagach i wie co robic Ikona: lol

Freezer - jak najbardziej naleza do tej samej rodziny, zwlaszcza takie BC2 czy 2142. modne jest tylko narzekanie na CoDa, ze wychodzi co roku, a na BF nie mozna tu zlego slowa powiedziec Ikona: :D a chyba malo kto wie, ze CoDa robia rozne studia i tak na przyklad Black Ops II a III od Treyarch dziela trzy lata. podobnie jak ostatnio z Ghostami i IW od Infinity Ward, tez trzy, czyli wlasciwie wiecej niz miedzy BF3 i 4, tymi 'prawilnymi' BFami Ikona: :D

jak dla mnie BF1 jest o niebo lepsze od Battlefronta, czy Hardline i raczej lepsze od czworki, ale trojki to nic nie przebije Ikona: :P tylko faktycznie troche malo broni wrzucili do 1, a ze jest mniej pojazdow to akurat mnie cieszy.

the end

02.12.2016 09:55

Wątków: 17 | Odpowiedzi: 45451

Rafcio

To wytłumacz mi czemu gdy wyszedł BF3 to było święto i sporo osób dopiero wtedy wróciło do BFa, hę?
Co do CoDów to wiem, że robią dwa studia (bo takie produkcje ciężko zrobić w rok, nawet mając gigantyczne studio, to trochę jak z wielowątkowością CPU - nie wszystko da radę przyspieszyć idąc na ilość Ikona: ;) ), tyle że to jest standard od dawna, a w BFach standardem jest DICE i ostatnimi laty przerwy w BFach od DICE wynoszą 2-3 lata, ba - idealnie 2-letnia przerwa między BF3, a BF4 skończyła się wepchnięciem na rynek niedorobionego produktu i pewnie dlatego BF1 wyszedł dopiero po 3 latach. I sądząc po przyjęciu BF:H pewnie już takiego skoku w bok nie będzie tylko po prostu w 2018/2019 DICE wyda kolejnego BFa. A skoro już teraz mówią o braku w 2017 to można mówić o utrwaleniu strategii rozpoczętej w 2011 z BF3 z 2-3 letnimi przerwami. BF:H ma się tak jak Batman:AO - inne studio, gorsze oceny, a Rocksteady nawet tej gry nie liczy mówiąc o swojej trylogii Ikona: ;) (AA, AC, AK)
No i ja na pewno nie uważam, że nie można złego słowa powiedzieć o BF, nie jestem PiwO, zresztą i tobie ta seria leży bliżej serca niż mnie. A CoDów też nie krytykuję jakoś nagminnie. Nie gram w nie, więc co najwyżej od święta ponabijam się na zasadzie hejtowego mema jakim się stała ta seria Ikona: ;)

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

02.12.2016 10:03

Wątków: 286 | Odpowiedzi: 44443

hm

bo kazda premiera kolejnego BFa to swieto i spam reklamowy nawet w TV? nie zauwazyles jeszcze? Ikona: :D

zreszta skad wiesz, ze nagle tyle osob wrocilo? masz jakies staty? podziel sie Ikona: ;)

zapewniam Cie, ze umniejszasz zajebistosc Ikona: ;) BC2 - http://mp1st.com/2013/12/09/5-things-made-battlefield-bad-company-2-iconic

wiele osob chcialo BC3 bardziej niz 3, czy 4. nie zdziwie sie wcale, jak w 2018 na zime wypuszcza BC3 i to bedzie prawilny BF wtedy? Ikona: sarcastic

the end

  • Sprawdź bezpośredni link do posta

02.12.2016 10:07

Wątków: 286 | Odpowiedzi: 44443

edit

ale z Hardline to tu sie zgodze, nieporozumienie.

the end

Aby dodać odpowiedź zaloguj się.